Flipperkast.

Home Forum Zeverhoekje Flipperkast.

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik krijg deze morgen een mail op de zaak, en daar bied een heer Willems een Data east Checkpoint flipperkast aan.
      Nu weet ik dat er indertijd hier vraag naar was.

Dus mocht er iemand zin in hebben, dan even contact opnemen met rene@cowico.nl

stuurt dan ook de foto’s door.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 86)
      • Zou wel mooi hangen naast mijn oude gardebou tegen de wand. Spijtig dat Oost- of is het West Vlaanderen zo ver is. 😉 😉

:mrgreen:
          Voor de liefhebbers: Ik heb hier nog zo’n zijkant van een Checkpoint flipperkast liggen. Ook nog een paar kopruiten van bingo’s en flipperkasten.
          Gratis op te halen voor de liefhebbers, van de Checkpoint zijkant wil ik wel een fotooke zien als hij ophangt in de garage :engeltje:
          Ik bedoel dus dit stuk:

zie ons nog terug achter deze uitstap :respect2:

Straffen en Mush samen in een “camionette” :up: .

Allez straffen, je moest er al achter zijn… :driver: 😉

ziet er goed uit mush
                  heb een bestelagen
                  op en af is zo gebeurd
                  prijs valt mee

Wie sprak er over je poezen? :mrgreen:

911addict: thx! Heb ‘t opgenomen! 8)

PB

De frolic was bijna een deal,
                      maar mijn naaktpoezen (en dan heb ik het niet over die van K.) eten enkel Royal Cannin Sphynx33. :mrgreen:

@ Mushroom : FYI : Vanavond op Arte na Bullit (niet het kijken waard op Arte, want gedubd is het Frans)een documentaire over het leven en carrière van Steve McQueen. Aan jouw avatar te zien, net iets voor jou en andere Porschisten. Mijn digicorder is reeds geprogrammeerd.

😕
                          En ik die er dacht vanaf te komen met uwen naft te betalen… en een doos Frolic :popcorn: :mrgreen:

PB

Why not. 😉 Helft van de winst als je hem ooit verkoopt. 😆

Is dat een uitnodiging? 🙂
                              Almere, juist boven Amsterdam 🙁
                              Volgens de routeplanner een 200 km van in Dendermonde…

Is dat een uitnodiging? 🙂
                                Almere, juist boven Amsterdam 🙁
                                Volgens de routeplanner een 200 km van in Dendermonde…

PB

Psst Mush, ik heb een remorque. :mrgreen:

Straffen (of iemand anders)
                                    De heer die Wim contacteerde wou 2000 Euro voor zijn Checkpoint.
                                    Hier staat eentje te koop voor (in theorie) 700 Euro.
                                    Hier
                                    Moest ik een “echte” auto hebben, ik was ‘m al gaan halen want ik wil er ook wel eentje voor in de vernieuwde garage.
                                    Koop ‘m, breng ‘m eventueel even binnen bij mij voor een shop-job (zoals een detail beurt bij een wagen) waarbij alle problemen eruit gehaald worden, rubbers vervangen, lampjes en flashers vervangen en fine tuning van heel het spul, en je bent voor bijna de helft van de eerste gediend.
                                    Belangrijkste bij dit soort flippers is de display. Is nl. een DMD (Dot Matrix Display) maar deze was de eerste kast die ooit zo’n display had en de latere kasten kregen een DMD die dubbel zo hoog was, maw de “kleine” DMD’s zijn moeilijk te verkrijgen (lees: duur). Dus wees zeker dat die goed werkt en niet eerst moet opwarmen om duidelijk te zijn.
                                    Verder heeft hij de typische speelveldschade die alle Checkpoints hebben en mankeert hij een paar stickers op de drop targets, maar die zijn te bestellen / na te maken.

Vragen?
                                    Just shoot!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 86)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.