Fluitend geluid

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Fluitend geluid

• Maker
    Discussie
  • Hello guys,

Sinds kort heb ik nu een storend fluitend geluid in de wagen … komt gelijk van achter het dashboard … elke keer ik gas geef … hoe meer gas hoe meer geluid … en komt niet vanuit de radio :sarcastisch

Als ik de wagen dan stop en contact uitzet en 2x op de sleutel/afstandsbediening druk is bij het heropstarten het geluid weg (maar niet altijd)

Iemand hier weet van en of ervaring mee??

gr

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
    • zou mss toch kunnen dat (ook al staat de radio uit) er een electronische storing zit op je versterker.
      die zit naast het reservewiel. koppel deze eens af of verwijder zekeringen B2 radio en D9 sound package.

als het geluid niet komt van een elektrisch component dan kan de stuurbekrachtiging of een brandstofklep de boosdoener zijn.

het zal toch een zoektocht bij eliminatie worden vrees ik. als het mogelijk is, post hier een geluidsfragment, dat vermijd heel wat gokwerk en vergemakkelijkt het heel wat.

kan vanalles zijn denk ik. Ik had bij mijn cyn t ook een fluitend ambetant geluid, kwam ook ergens vanachter het dashboard. Uiteindelijk bleek 1 van de 4 rollementjes van de airco gebarsten te zijn.
        p.s. twee officiële p garages vonden niets, garage willems had dit in 5min gevonden :applaus:

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.