Flyer van raam verwijderen?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Flyer van raam verwijderen?

• Maker
    Discussie
  • ‘k Ben eens naar de cinema geweest 🙄

Kom terug (na Indiana Jones btw 😉 ) en der zat al een aantal uren een flyer achter mijn ruitewisser (voor één of andere miss wet tshirt verkiezing of zoiets).

Nu is de achterkant van dat onding afgegaan op mijn ruit 👿
    Heb er al zachtjes op gewreven (niet geholpen), licht gekrabd (lettende op geen krassen maken in de voorruit), met de hogedrukreiniger erop gezeten (van ver & dicht) & al deze zaken gecombineerd….Niks.

Je ziet nog altijd een klein rechthoekig kader met wat groen/geel erin.

Hoe krijg ik dat nu weg?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Merci voor de tips mannen!!

Vanavond ga ik het spul eens duchtig te lijf gaan met disolvan 😉

0

[quote=”eric63″:lkl7uw01][quote=”mark986″:lkl7uw01]met het goedje waar de vrouwen hun nagellak met verwijderen. beetje op een oorstokje doen en voorzichtig erover. Daarna proper maken. Zou moeten zijn opgelost dan. Heb ik ook al voorgehad bij de firmawagen.[/quote]

Disolvan 😉 [/quote]

Aceton … 😉

0

[quote=”mark986″:2op7tqru]met het goedje waar de vrouwen hun nagellak met verwijderen. beetje op een oorstokje doen en voorzichtig erover. Daarna proper maken. Zou moeten zijn opgelost dan. Heb ik ook al voorgehad bij de firmawagen.[/quote]

Disolvan 😉

0

Ik bevochtig meestal een doekje met wat terpentijnolie (zeker niet overdrijven!) , that should do the trick…

0

Daarom dat wij niet meer flyeren op meetings maar enkel nog afgeven als de persoon bij zijn wagen staat. Is het hatelijkste dat er is. Wagens staan daar mooi opgeblonken en dan een pak flyers onder de ruitenwissers. Als het dan nog even regent is het helemaal één vette brij geworden.

Als het er echt moeilijk afgaat (zelfs niet met een hogedrukreiniger 😯 ) dan kun je ook even langs iemand rijden die beletteringen doet. Hebben heel krachtig spul voor alles te verwijderen zonder dat het rubbers of lakken aantast 😉 .

0
              Anoniem

met het goedje waar de vrouwen hun nagellak met verwijderen. beetje op een oorstokje doen en voorzichtig erover. Daarna proper maken. Zou moeten zijn opgelost dan. Heb ik ook al voorgehad bij de firmawagen.

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.