fondue folle rit 23/09/2012

Home Forum Porsche Uitstappen fondue folle rit 23/09/2012

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil ik iedereen warm maken voor een rit die ik aan het organiseren ben. Ik heb hier gelezen dat er in het verleden een zeer goede rit werd gedaan in en rond het waregemse, maar dat dit nu spijtig genoeg niet meer gedaan word. Ik wil daarmee graag deze taak op mij nemen. :engeltje:
    Het programma staat nog niet volledig op punt, aangezien ik mijn roadbook nog aan het afwerken ben, maar dit komt eerstdaags in orde.
    Wat er wel al mag verwacht worden:

+/- 10.30u aperotime :drink: in desselgem, vertrek roadbook
    +/- 13.00u spaghettistop in bellegem, verderzetting roadbook
    +/-17.00u diner in waregem

Er word nog bekeken waar een wanneer er nog een cavastop/dessertje genomen kan worden.

Noteer alvast allemaal 23 september in u agenda!!! :driver:
    Van zodra het programma vast staat zet ik dit hier op het forum, alsook in het programma van pct.(met dank aan Danny hiervoor :respect2: )

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 138)
    • Jammer dat dat van de striptiseuse een grapje is…! 🙂

Grtjs en tot morgen !

Ik ben hier al zeer benieuwd naar zondag!!

Ondertussen nog een Porsche meegekregen, 993 C2.

Tot zondag.

@kuifje, en je vergeet die stripiseuse die uitgenodigd is! :lekker:

Neenee, gewoon toffe rit en gezellig samenzijn. Pers komt smorgens langs als we samenkomen bij mijn schoonvader, gewoon voor fotooke ofzo. En savonds vond ik het gewoon mooier staan als de porschkes allemaal naast elkaar kunnen geparkeerd worden. Nothing less nothing more :drink:

@porsche4ever : Wat ga jij daar op 23/09 wel allemaal organiseren dan : pers uitgenodigd, openbaar verkeersverbod,… ?! Ik ben wel benieuwd hoor voor zondag !

Ik kijk er in elk geval al naar uit !

Zonet heb ik in het schepencollege ook een verkeersverbod gevraagd en aldus gekregen voor zondag. Zowel aan de overkant van het restaurant alsook aan het restaurant zelf. Dit omdat ik savonds nog een mooie foto wil nemen van de gevel met al dat mooi’s ervoor :music:

+1 Y@A , juist zonder P kan je ook komen natuurlijk ,Er is nog iemand die om redenen niet met de P komt ! We willen ambianse en daar mogen jullie niet op ontbreken 😀

Wat is er aan de hand met de porsche Straffen …

je bent zo toch ook welkom hoor , techniek kan falen …

al de P-vrienden gaan je missen , en dan nog niet gesproken over jou straffe

verhalen die wij moeten missen , kop op en meedoen is de boodschap.

slecht nieuws we kunnen niet mee
                    de porsche heeft het begeven .

😥

jamaar Luc, lacht maar. Ken daar ook nog wat volk, heb nog in mn jonge jaren :engeltje: een aantal tv programma’s gedaan.
                      Spijtig dat je er niet bij kan zijn, volgende edetie misschien.

@ Porsche4ever: VTM vergeten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:, graptje hé, nu serieus ga er niet geraken zondag om vanaf s’middags mee te rijden 😥 😥 😥
                        Amuseer jullie hé :driver: :driver: :driver:

Ik zal er bij zijn !

Wie graag meerijdt met mijn Boxster 986, laat het mij weten want ik zit momenteel zonder co-piloot …

Aan iedereen die zondag aanwezig zal zijn:

Er is wat pers opgetrommeld :engeltje: (laatste nieuws,streekkrant,gouden blad, krant van w vlaanderen), dus bij het vertrek zullen we alle wagens mooi naast elkaar proberen te parkeren. Er is voor de toonzaal van vanbrabant/litubel, een parking waar we normaal net allemaal kunnen staan. Er zullen twee rijen gemaakt moeten worden en aldus achter elkaar geparkeerd worden. Gelieve geen onnodige meters tussen te laten zodanig dat iedereen zijn bolide mooi op de foto’s staan. 😆
                            Moesten er bij zijn die hier liever niet op staan, er is achter het gebouw nog meer parking plaats 😉
                            Iedereen is welkom vanaf 10.00u, waarna we stipt om 11.00u proberen te vertrekken voor een leuke dag.

p.s. omdat de plaatsen beperkt zijn tot 42p voor de middagstop zijn er slechts een tweetal plaatsen over!!!

@vincent: van u is alles in orde! waarvoor dank :respect2:

overschrijving is reeds gedaan en keuze doorgestuurd, zelf kan ik er door het werk helaas niet bij zijn.

Hieronder de lijst op vandaag. Echter zijn er nog een aantal mensen waarvan ik een paar gegevens te kort van heb.(of betaling of keuze eten) Die mensen hebben zonet een mailtje gekregen, gelieve dit zo spoedig mogelijk in orde te maken aub.(tea room moest vandaag normaal de keuze hebben…)

Zwarte pijl 2p
                                  Snoer 2p
                                  Mushroom2p
                                  Anthony s2p
                                  Philip mouton 2p
                                  Frank derycke 4p
                                  Didier Clement2p
                                  Kuifje 1p
                                  Benny Dejaegher 4p
                                  Straffen 3p
                                  Vincent 928 3p
                                  Yves en Ann van Bracke linter2p
                                  Verbeke Philip 2p
                                  Yves Mouton2p
                                  Karel Rommelaere 2p
                                  Yochen 1p
                                  oli-carrera 2p

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 138)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.