fondue folle rit 23/09/2012

Home Forum Porsche Uitstappen fondue folle rit 23/09/2012

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil ik iedereen warm maken voor een rit die ik aan het organiseren ben. Ik heb hier gelezen dat er in het verleden een zeer goede rit werd gedaan in en rond het waregemse, maar dat dit nu spijtig genoeg niet meer gedaan word. Ik wil daarmee graag deze taak op mij nemen. :engeltje:
    Het programma staat nog niet volledig op punt, aangezien ik mijn roadbook nog aan het afwerken ben, maar dit komt eerstdaags in orde.
    Wat er wel al mag verwacht worden:

+/- 10.30u aperotime :drink: in desselgem, vertrek roadbook
    +/- 13.00u spaghettistop in bellegem, verderzetting roadbook
    +/-17.00u diner in waregem

Er word nog bekeken waar een wanneer er nog een cavastop/dessertje genomen kan worden.

Noteer alvast allemaal 23 september in u agenda!!! :driver:
    Van zodra het programma vast staat zet ik dit hier op het forum, alsook in het programma van pct.(met dank aan Danny hiervoor :respect2: )

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 138)
    • Perfect, net een pb teruggestuurd met de gegevens :drink:

hopla hopla wij kunnen mee

stuur nog eens een pm

straffen hendrik

ik heb je een pb gestuurd, vincent

is er nog plaats voor ééntje? mijn vrouw zou graag afkomen met haar tante en onze dochter.
            is er een tarief voor kinderen, of betaald onze 8 jarige de volle pot?

Wij zullen moeten passen voor deze rit. Onverwachts andere verplichtingen.
              Tot heel binnenkort.

Yves en An , ik dacht dat iedereen wist dat dat y@a was .
                Yves en an waren aanwezig op het Rlc te Brugge ,997 4s in Bentley blauw .

change dak niets slechts geschreven heb…. :engeltje:
                  Voor de mensen die nog niet mee zijn, Yves en An Van Linter- Bracke, dat is Y@A zelf 😀

slecht vel …

Yves & Ann Van Linter – Bracke, zaten tussen de mailing van één van de vorige ritten. Ken ze ook niet persoonlijk.

Van bracke An 2p
                        wie is dat porche4ever , nieuwe leden soms ????

Wij zijn OOK ingeschreven hoor Y@A

Degene die komen zijn welgekomen en diegene die niet komen hebben

groot ongelijk!!

Ik rij mee (1P). :driver: 😀

Perfect Funny :drink:

Porsche4ever ,heb enkele mogelijkheden opgeschreven ,bezorg het je morgen. Het heeft weinig zin om het hier te posten anders kennen ze de eventuele opdrachten al 😉 😉 😉 😉

Jp en als ik de rit met beemer reed was er wel een verschil van 3 km 😥 .

[quote=”porsche4ever” post=106928]nobody? :?[/quote]

‘geduld is een schone deugd’ en ik kan het weten!!!

Km stand = goed idee.
                                  En toch nog even meegeven; niet alle km tellers lopen juist! Laatst bij controle v d RLC rit ondervonden dat de Cayenne-, en de 997 tellers nogal durven verschillen…

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 138)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.