fondue folle rit 23/09/2012

Home Forum Porsche Uitstappen fondue folle rit 23/09/2012

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil ik iedereen warm maken voor een rit die ik aan het organiseren ben. Ik heb hier gelezen dat er in het verleden een zeer goede rit werd gedaan in en rond het waregemse, maar dat dit nu spijtig genoeg niet meer gedaan word. Ik wil daarmee graag deze taak op mij nemen. :engeltje:
    Het programma staat nog niet volledig op punt, aangezien ik mijn roadbook nog aan het afwerken ben, maar dit komt eerstdaags in orde.
    Wat er wel al mag verwacht worden:

+/- 10.30u aperotime :drink: in desselgem, vertrek roadbook
    +/- 13.00u spaghettistop in bellegem, verderzetting roadbook
    +/-17.00u diner in waregem

Er word nog bekeken waar een wanneer er nog een cavastop/dessertje genomen kan worden.

Noteer alvast allemaal 23 september in u agenda!!! :driver:
    Van zodra het programma vast staat zet ik dit hier op het forum, alsook in het programma van pct.(met dank aan Danny hiervoor :respect2: )

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 138)
    • geen slecht idee, wij hadden hier al in gedachten dat ze smorgens moesten raden hoeveel km er zouden gedaan worden, maar dit is nog een beter voorstel.

[quote=”porsche4ever” post=106925]De overnachtingen die te winnen vallen op deze dag zullen uitgereikt worden aan….

Alle ideeën voor een originele loting zijn bij deze welkom!!! :drink:[/quote]

Schrijf de km stand van de auto’s op bij vertrek en aankomst.
        Diegene die bij aankomst het dichts bij de juiste afstand zit heeft niet fout gereden en wint 💡

Is maar een idee.

wou hier niemand mee viseren hoor!

[quote=”porsche4ever” post=106938]neenee, das een voorstel voor de bvg(bond van de gepensioneerde) ;)[/quote]

Ja ,Nicolas de “anciens ” hier worden er niet jonger op he 😥 😥 😥 😉 .

neenee, das een voorstel voor de bvg(bond van de gepensioneerde) 😉

We zullen het je morgen eens uitleggen , 😉 😉 😉 😉

Degene die laatst aankomt wint de prijs :relaxman: :relaxman: :relaxman:

nobody? 😕

De overnachtingen die te winnen vallen op deze dag zullen uitgereikt worden aan….

In eerste instantie wou ik een soort dragrace houden op het oud vliegveld van moorslede, omdat de rit daar passeert. Echter is dit ondertussen een militaire basis geworden en geraak ik hier niet meer binnen.
                      Een ander idee was dat de prijs voor de eerste zou zijn op de eindbestemming, maar dit lokt dan weer gevaarlijk rijgedrag uit, plus hier kan natuurlijk in gefoefeld worden.(met gps)

Alle ideeën voor een originele loting zijn bij deze welkom!!! :drink:

lijst met deelnemers op vandaag:

snoer 2p
                        zwarte pijl 2p
                        mushroom 2p
                        anthony s 2p
                        philippe mouton 2p
                        Yves mouton 2p
                        Van bracke An 2p
                        Clement Didier 2p
                        Frank Derycke 4p
                        Philip Verbeke 2p
                        Karel Rommelaere 2p

Gaan misschien mee, maar nog niet bevestigd:
                        Gismo
                        Chris lbr

@Gismo: rit gaat zowieso door, met u erbij 14personen.

Zondag 23/09/2012

*10.00u bijeenkomst toonzaal Vanbrabant/litubel, gentseweg 239 waregem
                            *Cava apero
                            *11.00u vertrek roadbook
                            *12.30u spaghettistop + twee glazen wijn
                            *15.30u dessertstop, pannenkoek of appeltaart met koffie
                            *18.00u ribbetjes a volonté of mosselen a volonté te Fondue Folle(wijn inbegrepen tijdens de maaltijd)

Prijs: 49euro

Er valt die dag een mooie prijs te winnen: 2 GRATIS OVERNACHTINGEN VOOR 2 PERSONEN IN GLOEDNIEUWE B&B ‘NOSTROMO’ in Kroatië! :first:

Inschrijven: nikolynn@fonduefolle.be

Als er voldoende deelnemers zijn en als het weer wat OK is gaan we mee!
                              We hebben al een hotel geboekt in Waregem 🙂

Aan hoeveel deelnemers zitten we ondertussen?
                              Is er een minimum aantal?

Anoniem

Als het goed weer is zijn wij er deze keer ook bij.

De kans is groot dat dit onze allereerste rit wordt. We bekijken of het past voor de oppast van de kids. Tot later deze week.

(P owner sinds vorige week, Of is het Porsche-ist ? … wat dan weer lullig is om af te korten 🙂 )

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 138)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.