fondue folle rit 23/09/2012

Home Forum Porsche Uitstappen fondue folle rit 23/09/2012

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil ik iedereen warm maken voor een rit die ik aan het organiseren ben. Ik heb hier gelezen dat er in het verleden een zeer goede rit werd gedaan in en rond het waregemse, maar dat dit nu spijtig genoeg niet meer gedaan word. Ik wil daarmee graag deze taak op mij nemen. :engeltje:
    Het programma staat nog niet volledig op punt, aangezien ik mijn roadbook nog aan het afwerken ben, maar dit komt eerstdaags in orde.
    Wat er wel al mag verwacht worden:

+/- 10.30u aperotime :drink: in desselgem, vertrek roadbook
    +/- 13.00u spaghettistop in bellegem, verderzetting roadbook
    +/-17.00u diner in waregem

Er word nog bekeken waar een wanneer er nog een cavastop/dessertje genomen kan worden.

Noteer alvast allemaal 23 september in u agenda!!! :driver:
    Van zodra het programma vast staat zet ik dit hier op het forum, alsook in het programma van pct.(met dank aan Danny hiervoor :respect2: )

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 138)
    • tot nu toe nog maar 10 😳

hoeveel zijn der al ingeschreven ? miss kom ik ook nog wel maar moet nog es horen op mijn werk waregem is wijs

:applaus:

Ziezo, ook voor deze rit ingeschreven.
            😀

Hoe meer ritten er worden georganiseerd hoe beter . :applaus:
              Het najaar is meestal vrij druk ,want vele clubs ,fora en organisaties steken dan nog iets in elkaar .

Dank alvast aan iedereen die iets organiseert . :applaus: :respekt:

[quote=”luc993cabrio” post=105809][quote=”RS” post=105754]

‘t Is allemaal de schuld van Luccabrio!!![/quote]

Allee merci hé JP 👿 👿 👿 , best da ikje al ne beetje ken hé 😉 😉 ;)[/quote]

Op goede vrienden kan je altijd rekenen [IMG]http://i47.tinypic.com/2j3pb40.gif[/IMG]

Plaats tot 40 personen en daar zijn we nog lang niet aan, dus gaan met die banaan. Regi zou zeggen; waar zijn die handjes :respect2: :music: 😀

Wij zijn ingeschreven… :music:

[quote=”RS” post=105754]

‘t Is allemaal de schuld van Luccabrio!!![/quote]

Allee merci hé JP 👿 👿 👿 , best da ikje al ne beetje ken hé 😉 😉 😉

we gaan er zeker ne plezante rit van maken :relaxman: ,het eten zal er terug lekker zijn :lekker: 😆
                        bij fondue folle,van dit lekkers hebben wij al genoten

[quote=”snoer 964″ post=105781]JP dit was zeker niet persoonlijk bedoeld hoor ,…
                          Groetjes Snoer .[/quote]

Weet ik Snoerken [IMG]http://i49.tinypic.com/2chruqd.gif[/IMG]

@mushroom, ik hoor het nog wel als je al of niet mee kan.

inderdaad, niemand is verplicht, zeker niet. Geen nood snoer, als we met niet veel zijn is :drink: te over voor ons! :mrgreen:

JP dit was zeker niet persoonlijk bedoeld hoor ,maar ik begrijp als er iemand niet kan meerijden om een of andere reden ,dat is hun volste recht natuurlijk .Ik vind het gewoon spijtig dat er mensen zo veel tijd in zo een rit steken en dat er bijna geen respons is !En inderdaad het seizoen begint op zijn einde te lopen en dan zijn er veel mensen (moe gereden ).In alle geval veel plezier op het cirquit en laat maar weten waar en wanneer je eens rijd (ik kom misschien eens kijken ).Ik ben dat cirquit racen een beetje moe geworden ,Ik heb 17 jaar BK wegrace gereden weliswaar met de moto’s.En nu stel ik mezelf en mijn madam tevreden op die ritten met de P .Zo is iedereen content :drink:
                                Groetjes Snoer .

Juist Snoerken, goed meegegeven!
                                  Enkel richt ik mij nu ook terug en beetje op circuitrijden (oude liefde) en moet dus keuzes maken.
                                  Ook lukt het mij niet meer een kaart of roadbook in de pollekes van mijn vrouwke te steken en moet ik telkens opzoek naar een co…
                                  (heb ik nog excuses vandoen???)

Mijn reactie gaat zeker niet over de desbetreffende rit, maar dat wist je al 😉 .
                                  En ritten op ‘t eind van ‘t jaar hebben het naar interesse altijd een beetje moeilijker.

Wel zal es kijken als er iets te doen is dat weekend, dan een cootje zoeken en :driver:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 138)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.