fondue folle rit 23/09/2012

Home Forum Porsche Uitstappen fondue folle rit 23/09/2012

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil ik iedereen warm maken voor een rit die ik aan het organiseren ben. Ik heb hier gelezen dat er in het verleden een zeer goede rit werd gedaan in en rond het waregemse, maar dat dit nu spijtig genoeg niet meer gedaan word. Ik wil daarmee graag deze taak op mij nemen. :engeltje:
    Het programma staat nog niet volledig op punt, aangezien ik mijn roadbook nog aan het afwerken ben, maar dit komt eerstdaags in orde.
    Wat er wel al mag verwacht worden:

+/- 10.30u aperotime :drink: in desselgem, vertrek roadbook
    +/- 13.00u spaghettistop in bellegem, verderzetting roadbook
    +/-17.00u diner in waregem

Er word nog bekeken waar een wanneer er nog een cavastop/dessertje genomen kan worden.

Noteer alvast allemaal 23 september in u agenda!!! :driver:
    Van zodra het programma vast staat zet ik dit hier op het forum, alsook in het programma van pct.(met dank aan Danny hiervoor :respect2: )

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 138)
    • Je mag ons al op de reserve lijst zetten anders! 😉
      ‘t Eten was verleden keer veel te lekker om dit te laten schieten 😉

Er zijn eigenlijk twee redenen waarom ik deze rit in elkaar heb gestoken.
        Enerzijds waren de ritten die ik meegedaan heb steeds volzet, wat dus wijst op een goede belangstelling.
        Anderzijds las ik hier op het forum van de vroeger rit die rond het waregemse werd georganiseerd maar nu niet meer werd gedaan. Blijkbaar was deze rit ook een topper want velen misten deze rit.

Het is uiteraard nog een maand vanaf nu, dus we zien wel wat er nog uit de bus komt.

@ RS ik moet je wel gelijk geven hoor ,maar hier gaat het toch over een rit met redelijk wat stops zodat iedereen eens kan bijpraten .We zitten niet gans de dag kilometers af te malen hè :drink: en geef toe bij een drankje en een etentje is dit nog zo fijn .Ik vind het zo een mooi initiatief dat het spijtig zou zijn dat het niet zou doorgaan (dit kost veel tijd en moeite om dit in elkaar te steken )En wat Fondue folle betreft , is dit ook een zeer aangenaam kader om met elkaar te vertoeven :drink: .Ik wou dit nog eens meegeven .Groetjes en tot dan .

Gewoon mijn mening even meegeven, shoot me if… 😉

‘t Is allemaal de schuld van Luccabrio!!!!

Tijdje stil geweest hier kwa ritten, RLC’s ed.
            Mezelf inclusief, gewoon zoals iedereen hier afwachtend maar wel al een tijdje met het idee spelende een RLC ( in combinatie met mijn wedergeboorte hier) te organiseren toen Luc (bedankt Luc!!!) gewoon het initiatief genomen geeft eentje in elkaar te steken.
            En iedereen kreeg ook de goesting , en krijgen we zo plots een ruim aanbod.
            De geringe interesse is volgens mij te zoeken naar timing toe. Het heeft weinig te maken met het soort rit , de prijs, wie of wat.

Zelf doen wij (= ‘t vrouwke en ik) nog aan weinig ritten mee, er een beetje op uitgekeken zijnde. ‘t Zal de leeftijd zijn zekers maar wij hebben het meer voor een samenkomst met een taske goeie koffie, een koekske en nen babbel.
            Met dank aan Wim die mijn luidop denken dadelijk in daden omgezet heeft en zo de RLC bijeenkomsten heeft laten geboren worden!

Let wel ik juich alle initiatieven met luid hoorngeblaas toe! Maar vooraf best eens alles goed nagaan of de data al niet is ingenomen (vorig jaar bvb) , een interesse poll opstarten enz…
            En ja, vroeger ook zelf dergelijke vermakelijkheden in elkaar gestoken…ken het gevoel 😉

Ongelooflijk dat deze rit nog niet volgeboekt is ! Zo’n mooi programma !!!

:sleep: WAKKER WORDEN ALLEMAAL :mrgreen:

[quote=”snoer 964″ post=105711]Waar blijven de Porsche liefhebbers :driver: Inschrijven verdorie ,zo een mooi initiatief moet men niet laten liggen .(Een Porsche dient om mee te rijden hè mannen ) :first:[/quote]

Goe gezegd snoer, tis hier wat te stil rond deze rit naar mijn gedacht!

[quote=”snoer 964″ post=105711]Waar blijven de Porsche liefhebbers :driver: Inschrijven verdorie ,zo een mooi initiatief moet men niet laten liggen .(Een Porsche dient om mee te rijden hè mannen ) :first:[/quote]

Ik zou wel willen maar moet werken 😳

Ik kan alleen met mijn Porsche rijden als ik niet moet werken .
                    Daarom dat ik maar 2000km per jaar gemiddeld ermee rijdt tegenover 50.000km met het werkpaard 😈

Waar blijven de Porsche liefhebbers :driver: Inschrijven verdorie ,zo een mooi initiatief moet men niet laten liggen .(Een Porsche dient om mee te rijden hè mannen ) :first:

[quote=”KOENCARRERA4″ post=105250]Met mijn vorige was ik ook al gewoon om hem in mijn achteruitkijkspiegel te zien verdwijnen als ik aan het optrekken was … :happy:[/quote]

zullen dit toch eens moeten uittesten, ruzie

doen! :driver:

ik zie het wel zitten om mee te rijden maar kan nog niet met zekerheid zeggen dat het ons lukt.
                            ik zal als copiloot “heize hilde “meenemen. :relaxman:
                            je weet nooit dat ze warm krijgt. grapje :drink:

straffen

jammerjammer. Hopelijk komen we alsnog met een mooi groepje aan de start!

Heb maar ten vroegste om 12.30u gedaan met werken 😥 😥 😥 , zal beetje moeilijk worden om mee te rijden denk ik :driver: :driver: :driver:

[quote=”KOENCARRERA4″ post=105248]Idd … een 996 Turbo ‘S’ Cabrio van 2005! :relaxman: Blijkt een zeldzaam stuk te zijn… Moet nog even opzoeken of het waar is maar volgens de verkoper zouden er slechts 700 stuks van gemaakt zijn … Weet er iemand waar je dit kan terugvinden?[/quote]

Proficiat Koen! :drink:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 138)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.