fondue folle rit 23/09/2012

Home Forum Porsche Uitstappen fondue folle rit 23/09/2012

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil ik iedereen warm maken voor een rit die ik aan het organiseren ben. Ik heb hier gelezen dat er in het verleden een zeer goede rit werd gedaan in en rond het waregemse, maar dat dit nu spijtig genoeg niet meer gedaan word. Ik wil daarmee graag deze taak op mij nemen. :engeltje:
    Het programma staat nog niet volledig op punt, aangezien ik mijn roadbook nog aan het afwerken ben, maar dit komt eerstdaags in orde.
    Wat er wel al mag verwacht worden:

+/- 10.30u aperotime :drink: in desselgem, vertrek roadbook
    +/- 13.00u spaghettistop in bellegem, verderzetting roadbook
    +/-17.00u diner in waregem

Er word nog bekeken waar een wanneer er nog een cavastop/dessertje genomen kan worden.

Noteer alvast allemaal 23 september in u agenda!!! :driver:
    Van zodra het programma vast staat zet ik dit hier op het forum, alsook in het programma van pct.(met dank aan Danny hiervoor :respect2: )

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 138)
    • [quote=”KOENCARRERA4″ post=105248]Idd … een 996 Turbo ‘S’ Cabrio van 2005! :relaxman: Blijkt een zeldzaam stuk te zijn… Moet nog even opzoeken of het waar is maar volgens de verkoper zouden er slechts 700 stuks van gemaakt zijn … Weet er iemand waar je dit kan terugvinden?[/quote]

De 996 turbo S is enkel in 2005 gebouwd volgens mijn boek de originele 911 van Peter Morgan..
      Coupé 598 stuks
      Cabrio 960 stuks

[quote=”KOENCARRERA4″ post=105250]Met mijn vorige was ik ook al gewoon om hem in mijn achteruitkijkspiegel te zien verdwijnen als ik aan het optrekken was … :happy:[/quote]

Aiaiai, dat zal zwarte pijl niet graag toegeven 😳

Met mijn vorige was ik ook al gewoon om hem in mijn achteruitkijkspiegel te zien verdwijnen als ik aan het optrekken was … :happy:

oeioei, nu zal zwarte pijl weer een turbo voor hem hebben :mrgreen:

Idd … een 996 Turbo ‘S’ Cabrio van 2005! :relaxman: Blijkt een zeldzaam stuk te zijn… Moet nog even opzoeken of het waar is maar volgens de verkoper zouden er slechts 700 stuks van gemaakt zijn … Weet er iemand waar je dit kan terugvinden?

Volgens mij een 996 Turbo Cabrio 🙂

wat is het geworden?

Verdorie toch … die opendeurdagen op 23/9 bij ons … ruzie Ik had nochtans graag meegereden ! 👿 👿 👿 Sorry hoor!

Het was leuk geweest om eens mijn nieuw speelgoed te testen …. :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

beter je pc gecrasht ipv je wagen é!

@snoer :applaus:

Voila hier zijn we terug ,na 1 week zonder PC (gekracht )Bij deze heb ik me ingeschreven en ook maar meteen betaald .We kijken er naar uit :driver:

:applaus: zwarte pijl
                            inschrijving en bevestiging van mossel of ribbetjes via mail aub.

wij gaan er zeker bij zijn :relaxman: ,zet ons maar op de lijst 😛 ,zal
                              een prettig dagje worden :lekker:

Hier de definitieve info omtrent de eerste editie van deze rit.

Zondag 23/09/2012

*10.00u bijeenkomst toonzaal Vanbrabant/litubel, gentseweg 239 waregem
                                *Cava apero
                                *11.00u vertrek roadbook
                                *12.30u spaghettistop + twee glazen wijn
                                *15.30u dessertstop, pannenkoek of appeltaart met koffie
                                *18.00u ribbetjes a volonté of mosselen a volonté te Fondue Folle(wijn inbegrepen tijdens de maaltijd)

Prijs: 49euro

Inschrijven: nikolynn@fonduefolle.be

Ik vraag eens na wanneer het bij ons opendeurdagen zijn ! Ik hou je ASAP op de hoogte!

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 138)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.