For sale:996 Turbo Bj.2001

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop For sale:996 Turbo Bj.2001

• Maker
    Discussie
  • Wegens aankoop nieuw speeltje, 8) staat mijn 996T te koop.
    Interesse, stuur me een PM

Automerk: Porsche
    Carrosserie: Coupe
    Bouwjaar: 06 – 2001
    Conditie: Gebruikt
    Type(nummer): 996 Turbo
    Brandstof: Benzine
    Kilometerstand: 140.000 – 160.000
    Aantal deuren: 2-deurs
    Opties: Automatische transmissie, Boordcomputer, Centr.vergrendeling, Elektr. buitenspiegels, Elektr. ramen v + a, Getint glas, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Navigatiesysteem, Open dak, Parkeersensor, Radio & CD, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging
    Kleur: Grijs
    Veelplaatser: Nee

Omschrijving
    Perfecte staat.
    Maniakaal onderhouden.
    Met OHB
    Een Porsche zoals hij moet zijn.
    150.000 km
    Sealgrau, rood-bordeau interieur met carbon (spec.uitvoering)

Hopelijk is nonke Wim nu content 😉

Attachments:
    • Porsche_996_Turbo.JPG
12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Geen probleem, altijd welkom. Bel wel altijd effe op voorhand zodat je niet voor gesloten deur staat.

Hmm, 2.8 RSR ’73….Boucles….
        Ik spring deze week eens binnen.

grtz

Rik

Nice, 74 RSR project… staat ook nog op mijn lijstje.

Maar ben momenteel bezig aan een 2.8 RSR project uit 1973 en een 2.5 ST project uit 1972, dus t zal niet voor dadelijk zijn. De 2.8 RSR moet klaar zijn voor de Boucles de Spa Legend in februari.

Mocht je info willen mag je mij altijd contacteren.

woohoo: ’74 RSR!! Heeft altijd bovenaan mijn lijstje gestaan om te bouwen als replicaproject!!

Idd Pictures are on the way!!!
              Had al langer een voorliefde voor snelle Porsches (turbo’s en GT3’s)!!
              BTW, ondertussen is ook onze kleine spruit geboren…
              Toestanden met Maxi-cosi en rolkooi GTR3 RS bekeken…

Anne ziet alles nu ook meer in familie gebeuren 🙄

De oplossing:
              Knappe 997 4S Cabrio gekocht (madam content 😉 )
              En ik ben momenteel aan het onderhandelen voor de bouw van een 1974 RSR project voor historische races (Ik ook content)

Zo zie je maar, het leven is iedereen wat geven hé 😉

Rik

Hoi Rik, succes met de verkoop.
                Is het nieuwe speeltje ook een Porsche ?

Groetjes,
                Rufie.

Anoniem

Ja in Belgie is een auto een melkkoe voor de staat .Inderdaad de BIV is schandalig en de jaarlijkse rijtaks is ook veel te hoog .
                  In de ons omringende landen denk ik dat Frankrijk bij de goedkoopste landen is om een wagen in te schrijven en jaarlijks de taksen te betalen .Volgens mij ,hier kan Wim op antwoorden ,is Nederland het duurst .Wat ik weet is dat er in Nederland op duurdere en zwaardere (ccinhoud)een zware milieu(?)taks de BPM bij komt .Misschien ook nog jaarlijkse rijtaks in Nederland ?
                  Naar mijn bescheiden mening denk ik dat Duitsland het goedkoopste land is ivm het inschrijven van een wagen .In mijn geval zou ik nu graag in Duitsland wonen ,mijn Porsche komt nog enkel buiten bij mooi weer ,geen regen en zeker geen zout op de baan .In Duitsland kan men een seizoensinschrijving bekomen ,zal zeker een stuk schelen in de portemonnee .

rjf

Die dingen zijn best wel duur voor een eenvoudige loonslaaf. Daar hoeft geen expliciete prijs voor bij te staan.

Nog maar te zwijgen van BIV / verzekering/tax/verbruik. Als ik kijk hoeveel dat bij mijn 211 pk boxster al is …

welk budget ❓ ik ben bijziend en zie nergens een vraagprijs 🙄

rjf

Prachtige bak, helaas buiten budget 😆

prachtige wagen! succes met de verkoop

Wim

Nonkel Wim is vlug content hoor, 😉 maar staat nu in het draadje waar het thuishoort. 8)

Rik, succes met de verkoop van je Porsche.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.