Forgotten beauty’s

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Forgotten beauty’s

• Dit onderwerp bevat 12 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren geleden door Anoniem.
12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Anoniem

Waar ne mens toch allemaal ni naar zit te kijken… 🙄

IMF agent Ethan Hunt has been sent on a mission to retrieve and destroy the supply of a genetically created disease called ‘Chimera’

Mission Impossible 2 idd 🙂

[quote=”Setakira”:7ajxji4b] Chimera doet mij aan een ziekte denken 😆 [/quote]

Teveel naar “mission impossibel II “gekeken zeker 😉

Of was het III 🙄

Speciale bakken die TVRs, in Brussel zijn er een paar. Maar wat een vreemde namen. Chimera doet mij aan een ziekte denken 😆

TVR Chimera 😉

Wim

Dat paarse ding op z’n zijkant getrokken, wat is dat voor iets. 😯

[quote=”Audiotronics”:3bdcsbpw]Voor mij nummer 3. De tomaso pantera 😯
                  Dat was mijn eerste auto die ik mij kan herinneren (zo ééntje van bijna een meter lang, als 6 jarige). Telkens ik zo eentje zie krijg ik koude rillingen. Als ik die betaalbaar moest vinden direct in de garage.

Verder wel zonde als je die foto’s bekijkt. Maar heb destijds ook iemand met de slijpschijf rond zijn lotus esprit zien gaan om “te verbouwen””. Ruiten demonteren voor te herspuiten? Die chroom bagetten er rond? Vuilnisbak want ik zal wel nieuwe bestellen? Tot de rekening kwam (was toen nog British Car Center in Mechelen, nu doen ze allang geen lotus meer). Wagen is ook allang afgevoerd en staat er waarschijnlijk ook ergens zo bij 😥 .[/quote]

dat van die bagetten dat ken ik dat verhaal, ikzelf heb ooit een BMW 635csi gehad en heb deze volledig opgemaakt en toen ik de prijs kreeg voor de bagetten rond de zij ramen die ik weggesmeten had heb ik de oude snel terug uit de vuilbak gehaald 😯 😳 😆

grtz Geert 😉

Voor mij nummer 3. De tomaso pantera 😯
                    Dat was mijn eerste auto die ik mij kan herinneren (zo ééntje van bijna een meter lang, als 6 jarige). Telkens ik zo eentje zie krijg ik koude rillingen. Als ik die betaalbaar moest vinden direct in de garage.

Verder wel zonde als je die foto’s bekijkt. Maar heb destijds ook iemand met de slijpschijf rond zijn lotus esprit zien gaan om “te verbouwen””. Ruiten demonteren voor te herspuiten? Die chroom bagetten er rond? Vuilnisbak want ik zal wel nieuwe bestellen? Tot de rekening kwam (was toen nog British Car Center in Mechelen, nu doen ze allang geen lotus meer). Wagen is ook allang afgevoerd en staat er waarschijnlijk ook ergens zo bij 😥 .

Tja…in veel gevallen is de eigenaar “liefhebber” ziek of overleden en weten de ergenamen in eerste instantie vaak niet goed wat ze moeten doen…. ik ken mensen waar al 68 jaar lang een oude Mercedes in de garage staat onder het stof…ook uit een erfenis en ze kunnen of willen er geen afscheid van pakken….
                      Uiteraard is alles vergankelijk…wijzelf incluis… 🙄 😉

Anoniem

Onbegrijpelijk ❗

die eerste is weinig zonde hoor…Pontiac Fiero based replica 😉

…de rest…tja…die Testarossa achter de gril, dat kan ik me zo voorstellen…ergens in Italie bij een verlaten villa…en het logo is er al afgepeuterd…heel erg triestig.

damn…wat n zonde 🙁

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.