Formule 1 seizoen

Home Forum Zeverhoekje Formule 1 seizoen

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Deze ochtend is het nieuwe F1 seizoen gestart in Australië. Tot mijn grote verbazing blijkt dit nergens op de vlaamse zenders te komen 🙁

Enkel op een Telenet betaalzender.

Ook BBC toont enkel samenvattingen.

Dus enige uitweg voor live verslaggeving is La Deux. Maar ik luister echt niet graag naar Franstalige commentatoren. Is er een alternatief (liefst in het Engels, met mensen die er kennis over hebben?)

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 155)
        • Voila ze, ik heb even met MTV gebeld, uitgelegd dat het verzoek uitging van een Moderator, en dit is het resultaat :

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2819408/2016/08/01/Nieuwe-zender-van-MTV-brengt-de-jaren-90-terug-tot-leven.dhtml

😀

Ik ben na meer dan 30 jaar stilletjes aan het afhaken…. Volg nog wel alles op via het internet en als ik thuis ben kijk ik nog wel naar de kwali en race maar that’s it. Vroeger stond ik ervoor op, nam ik het op enz enz.
            Ze hebben net iets te veel regeltjes getoverd die dan nogeens om de haverklap dienen aangepast te worden of er wordt met 2 maten en 2 gewichten gemeten. Reprimandes, strafpunten, gridstraffen, tokens, banden die bedoeld zijn om snel te degraderen enz enz enz…
            Geef mij maar de jaren negentig! :salut:

XXX

Had ze opgenomen (oldtimers4specials hé).
              Ferme start van Max, spijtig van de banden strategie.
              Super podium, met Ricciardo die een geut champagne uit zijn raceschoen dronk, super :coolness:

Wim

Bij deze de volledige timing :salut:

https://www.spagrandprix.com/assets/cf7f8465-4c25-4436-84f5-9c9efd4f832e/2016-spagrandprix-timetable-temporary.pdf

op zondag om 11.35u Porsche Mobil 1 supercup over 11 ronden :popcorn:

Wie kan me een exact uurschema vertellen voor het raceweekend tijdens eind augustus – F1 2016 Spa?

Is er PorscheCup/GT2/…?

PS: ik ga ‘t ganse weekend, maar niet met de P, want we gaan met 3.

Thx,

/AmbuRaf

Wim

Waar zijn de autosport liefhebbers hier. :sleep:
                      Of wordt formule 1 pas weer interessant als Porsche mee doet. :sarcastisch

Mooie race en een Merkedes (Rosberg) goed de oren gewassen. :happydance: :happydance: :happydance:

Kunnen zich straks na de zomerrust zich opmaken voor een Ollandse invasie in Spa. :happy: :happy:

Wim

Zijn er hier nog die straks gaan kijken. :engeltje:

Wel mooi dat het stads dichter tegen elkaar komt qua auto’s.
                        5 merken bijna zij aan zij op de eerste startrijen. :coolness:

http://www.formule1.nl/race/gp-duitsland-2016-startopstelling/

XXX

Super prestatie van Hamilton :happydance:

Wim

Privé 💡 van hem boeit mijn niet. 😉

Is veel leuker net als laatste race zondag dat hij op de 8ste plaats start en tweedes geworden is. :applaus: :up:
                            Nu op zondag naar Engeland.

Onze vriend Max heeft een GT3 RS op de kop getikt….dat vind ik interessanter dan een blond “model” dat op bekendheid aast via Max! Nèh!

me 2 :lekker: :lekker: :lekker: :lekker:

Nieuw model, andere specs. Zou dat model nog moeten ingereden worden, anders ben ik kandidaat.

eindelijk gebeurt er nog eens wat interessants in de F1 dit jaar :first:

Een paar dagen na de breuk met de Zweedse racebabe Mikaela Ahlin-Kottulinsky heeft Max Verstappen een nieuwe blondine te pakken… de Belgische Joyce Godefridi, 20 jaar, en aan de weg timmerend als model! Papa Godefridi ontkent echter de relatie.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 155)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.