Formule 1 seizoen

Home Forum Zeverhoekje Formule 1 seizoen

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Deze ochtend is het nieuwe F1 seizoen gestart in Australië. Tot mijn grote verbazing blijkt dit nergens op de vlaamse zenders te komen 🙁

Enkel op een Telenet betaalzender.

Ook BBC toont enkel samenvattingen.

Dus enige uitweg voor live verslaggeving is La Deux. Maar ik luister echt niet graag naar Franstalige commentatoren. Is er een alternatief (liefst in het Engels, met mensen die er kennis over hebben?)

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 155)
    • Wim

Hier een mooie analyse wat de oorzaak was van de Mercedes crash na de start.

XXX

Top dat Max niet bezweken is onder de druk van Kimmi.
          Moet je kunnen de laatste rondes met Raikkonen in uw zog en dan uw cool bewaren :respect2:

:applaus: :applaus: :applaus:

+1

als twee :loser: in een MB vechten om een been, dan :driver: Max in z’n RB er omheen

https://youtu.be/ngvZcbayTdM

[quote=”cabrio wim” post=234849]:first: :first: :first: :first:

Tuurlijk een beetje mazzel doordat de Mercedessen weg vielen, maar op dat moment moet je er ook zijn om je te bewijzen.[/quote]

+1 :respekt: :first: :driver:

RESPECT! proficiat! :first:

Wim

:first: :first: :first: :first:

Tuurlijk een beetje mazzel doordat de Mercedessen weg vielen, maar op dat moment moet je er ook zijn om je te bewijzen.

Proficiat MAX !!!!! :first: :first: :first: :first: :first:

Schitterende Max Verstappen wint strategische GP van Spanje!!!!

XXX

Ik ben echt benieuwd naar de race vandaag, podium voor Max???

Wim

Weer eens vanonder het stof gehaald, en ben best trots op onze jonge Max Verstappen al woont hij niet meer in België :mrgreen:

De switch die ze bij RedBull racing gedaan hebben heeft zelfs Ricardo naar hoger level geholpen.
                            Dus was zo’n jonge wolf kan bereiken voor een team lid en team. :up: :first:

Kijken wat morgen de race gaat brengen.

Hamilton heeft idd al een goede start gemaakt :first:

https://www.youtube.com/watch?v=maDsCX05sKY

De eerste testweek van het nieuwe seizoen zit er alweer op.
                                Niet iedereen heeft zijn kaarten op tafel gegooid maar Ferrari en Mercedes lijken weer de sterksten. Mclaren-Honda gaat weer een zwaar seizoen tegemoet, volgens mij. Hopelijk krijgen ze hun zaakjes inorde tegen dat onze Stoffel mag aantreden….
                                Ben benieuwd voor de test van volgende week…..

Die kleine Verstappen heeft ballen aan zijn lijf :up: .
                                  Ik hoop maar dat het negeren van stalorders hem vroeg of laat niet zuur zal opbreken !!

idem dito, Harley,
                                    Ik ben echter de f1 beginnen volgen begin jaren 80 met een uitschieter van prost/senna in het mclaren team. Begin jaren 00 afgehaakt met de supprematie van todd/brawn/schumacher. Opnieuw aaangepikt met de brawn revival en terug naar af met de red bull overheersing.

Kijk nu nog 4 races via tv: Melbourne, Montreal, Monaco en spa. Vooral wegens de mooie circuits. Sinds vorig jaar overgeschakeld op de wec. Is toch veel meer spannend.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 155)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.