forse beloning voor vinder gestolen witte 964 RSR

Home Forum Gestolen Porsches forse beloning voor vinder gestolen witte 964 RSR

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen zaterdag werd aan de Nürburgring deze witte Porsche 964 RSR gestolen en gisteravond schijnt hij in Nederland gesignaleerd te zijn. Dieven sloegen hun slag op het terrein van een hotel aan de Ring, dat daarna direct een oproep op Facebook zette, inclusief 5.000 euro vindersloon. Inmiddels is dit bedrag verdubbeld tot 10.000 euro.

Rond 19:30 is hij dus nog gespot in NL op de A2 tussen Eindje Gramma en Utrecht op een open trailer met Duits kenteken, samen met een zwarte KJN.

Je ogen goed open houden kan je nog snel een hoop geld opleveren. Ik loop dus de komende dagen zo 😯 rond.
    [size=2]
    Bron: autoblog.nl[/size]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • ik denk dat dat de foto is, op de andere foto’s is er niets van te merken.

Ive

Is het nu de kwaliteit van de foto? Of is de Porsche zwaar beschadigd tijdens zijn onrechtmatig verblijf?
        Zo te zien staat hij volledig schots en scheef getrokken.

Hopelijk voor de eigenaar niks ernstig gebeurd

Vandaag toch een klein artikeltje.
          http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150918_01873285

Prachtig ook dat de eigenaar zich aan zijn woord houdt!

Top speurwerk van je maat! :up:

[quote=”deepee” post=216036][quote=”air-mike” post=215985]Yep gevonden door een goede vriend van mij…vond het plots heel verdacht dat hij bij hem achter in de tuin een 911 kon zien staan een paar huizen verder. Terug gevonden in kortessem.[/quote]

en wat gaat jouw maatje zich aanschaffen met de uitgeloofde € 10 K ?[/quote]

Haha… Ik denk ne oldi VW’ke
              Eigenaar heeft zich aan zen woord gehouden zonder discussie dadelijk de €’s overgeschreven.

ik vraag me nu wel af of deze daders ook verantwoordelijk waren voor die hele golf van diefstallen in de regio de laatste tijd, of dat dit gewoon een einzelganger was…

zouden ze daar ook een vindersfee voor geven ;p

mss moeten wij maar eens een berichtje sturen naar Het Mediahuis en De Persgroep ?

en nergens iets van terug te vinden in de pers hé…

[quote=”air-mike” post=215985]Yep gevonden door een goede vriend van mij…vond het plots heel verdacht dat hij bij hem achter in de tuin een 911 kon zien staan een paar huizen verder. Terug gevonden in kortessem.[/quote]

en wat gaat jouw maatje zich aanschaffen met de uitgeloofde € 10 K ?

PSO :what: Waarom zouden we daar van verschieten :puke:

PDS

Pso ? :think:

vandaag horen vliegen dat de schuldigen hieraan vorige keer (pso) er ook bij waren… maar dat zijn enkel geruchten…

ken

de eigenaar zal super blij zijn!!!
                                ze moeten idd met hun poten van de auto’s blijven!!!
                                er stroom opzetten, dat is het enige wat helpt :coolness:

Yep gevonden door een goede vriend van mij…vond het plots heel verdacht dat hij bij hem achter in de tuin een 911 kon zien staan een paar huizen verder. Terug gevonden in kortessem.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.