forse beloning voor vinder gestolen witte 964 RSR

Home Forum Gestolen Porsches forse beloning voor vinder gestolen witte 964 RSR

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen zaterdag werd aan de Nürburgring deze witte Porsche 964 RSR gestolen en gisteravond schijnt hij in Nederland gesignaleerd te zijn. Dieven sloegen hun slag op het terrein van een hotel aan de Ring, dat daarna direct een oproep op Facebook zette, inclusief 5.000 euro vindersloon. Inmiddels is dit bedrag verdubbeld tot 10.000 euro.

Rond 19:30 is hij dus nog gespot in NL op de A2 tussen Eindje Gramma en Utrecht op een open trailer met Duits kenteken, samen met een zwarte KJN.

Je ogen goed open houden kan je nog snel een hoop geld opleveren. Ik loop dus de komende dagen zo 😯 rond.
    [size=2]
    Bron: autoblog.nl[/size]

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Al een geluk voor de eigenaar dat ze hem teruggevonden hebben!

het zit weer wel allemaal dicht in die buurt KLIK

Ze spreken dat het takelwagens van ” Loonse takeldienst ” zijn, dus ik vermoed ergens in die omgeving (Borgloon) zeker 💡

net geprobeerd en werkt niet

kan je tegenwoordig in de eigenschappen van een foto niet zien op welke GPS locatie die genomen is?

oei, niet aan gedacht.

12019958_189700468028575_4412327852271488091_n.jpg

12003314_189700388028583_4243668764738331313_n.jpg
                dit zijn de fotootjes maar meer uitleg stond er voorlopig nog niet bij

PDS

En voor de mensen zonder facebook ? :ass:

Spijtig, ik dacht nochtans dat ik hem beter weggestoken had …

wie tot 10 kan tellen, kan de hele wereld bellen … KLIK

PM

@deepee; prachtige afbeelding! Van waar heb je die?

zullen we deze forumstickers laten maken mss ?

whip.JPG

XXX

Ronduit degoutant dat men daar met zijn pollen niet kan afblijven van andermans goed…
                              Waar kan je uw wagen tegenwoordig nog veilig parkeren en wat kan je nog als anti diefstal monteren.
                              Ik vrees dat de antwoorden ‘nergens’ en ‘niets afdoend’ gaan zijn 🙁

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.