Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Forum contact problemen
- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door nikolas.
-
MakerDiscussie
-
16 juli 2013 om 01:27
Probeer even via deze weg of er iemand thuis is bij de beheerders van de forum mailbox :sleep:
Heb geprobeerd via mail , geen antwoord ❓ .
Twee maal het contact formulier , geen antwoord ❓ .
Dit over een periode van een maand dus verlof veronderstel ik niet
Is er iemand die de beheerder kent ? zijn er webside problemen ?
Ik hoor het graag en liefst een antwoord op de mails :hail:alvast dank
-
MakerDiscussie
-
Ge moogt mij dat morgen cash geven hoor Wes, ik zorg er wel voor dat het terecht komt :sarcastisch :music:
[quote=”PatrickB” post=137542]Strak plan, moeten ze wel een manier uitdokteren om WES op een onkiesbare plek te zetten. :relaxman:[/quote]
Dan word ik toch gewoon Fuhrer-WES-RS en verkies ik mezelf!
First of all, niemand heeft denk ik kritiek gegeven op het werk van de Mods, het valt me echter op dat ze minder aanwezig (lijken?) te zijn als eerst. Ik kan me voorstellen dat dit door onderbemanning komt. En de Mods die nog actief werken aan het forum, spenderen hierdoor de meeste tijd achter de schermen dan ervoor. Voor hun zal het hierdoor ook wel minder plezant worden… 😕 Dus mijn bericht was meer bedoeld om eens aan de alarmbel te trekken ipv kritiek te geven, want heren, jullie doen hier een super forum draaiende houden! :up: Maar het zou zonde zijn om het kwijt te raken door te laat actie te ondernemen.
Over de donatie, ik heb een hele tijd geleden al gevraagd of het ook mogelijk was om via overschrijving te doneren, maar dit was (nog) niet mogelijk. Aangezien ik geen Visa of Pay-pal heb (en dit niet speciaal ga aanvragen/maken hiervoor) ben ik dus nog steeds geduldig aan het afwachten op het groene licht hiervoor… 🙂
Het valt mij alvast niet op dat de mods, of laten we het even de “top” van dit forum noemen minder actief is. Ik kan posten,antwoorden en lezen, wat meer dan genoeg is. Animo op een forum is afhankelijk van de gebruikers, mods geven imo. een raamwerk waar in kan gewerkt/gepost worden. Zijn er mods die hunne kost verdienen met dit forum? Don’t think so. Dus wees blij dat ze er hun vrije tijd aan besteden en aan alle criticasters die menen zonder boe of ba hun commentaar te mogen/moeten geven aan de vrijwilligers, want dat zijn ze nog altijd, put a sock in it of doe het dan zelf als je denkt dat je het beter kunt. Ondanks de “uitstraling” die het merk Porsche heeft, en ik refereer wel/niet (schrappen wat niet past) naar een ander, ontspoord, onderwerp ergens op dit forum, viel het mij op dat er veel respect bestond onder elkaar. Dit in tegenstelling tot enkele duikfora waar ik de afgelopen jaren afgehaakt ben. Er zijn ongetwijfeld zaken die mogen aangekaart worden maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 persoon rondloopt wiens welzijn afhankelijk is van het forum.
En dan zeggen ze mij dat die Ollanders gierig zijn. :happy: :what:
Daarnet weer nog even bezig geweest met alles wat ten onrechte in de categorie “Porscheforum Mededelingen” gepost werd op zijn plaats te zetten… :bounce: :salut:
[quote=”PatrickB” post=137544]
Verder nog even meegeven dat weinige zich geroepen voelen om een kleine bijlage te leveren aan dit forum.
Dat het forum gratis is, is iets dat velen als normaal beschouwen, maar dat is niet zo.Als de eigenaar morgen de boel dichtsmijt, is voor velen een stuk van de hobby weg.
Dus heren, geef die 5€ of wat je ook wil, het komt ons allen ten goede ![/quote]
PatrickB for president!! :applaus: 8)
Ik zie hier bitter weinig donator boardjes staan in de linkerkolom…Zoals Wim al aan gaf is het niet aan ons om te oordelen, dat sommige Mods minder (duidelijk) in beeld zijn
is hun volste recht en daar hoeven ze zich niet voor te verantwoorden ! :what:Maar de dingen die ze dagelijks doen en die wij zelfs niet zien gebeuren blijven ze wel hondstrouw doen. :hail:
Wat betreft het niet opvolgen van verkochte goederen dat is simpelweg niet netjes,
daar dient idd ASAP een mouw aangepast te worden. :censored:Verder nog even meegeven dat weinige zich geroepen voelen om een kleine bijlage te leveren aan dit forum.
Dat het forum gratis is, is iets dat velen als normaal beschouwen, maar dat is niet zo.Als de eigenaar morgen de boel dichtsmijt, is voor velen een stuk van de hobby weg.
Dus heren, geef die 5€ of wat je ook wil, het komt ons allen ten goede !
[quote=”Mushroom” post=137510]Al nieuws Harley??[/quote]
Corresponderen via mailbox gaat niet.
Kan de mailbox niet openen.
Ging vroeger wel, ik weet niet waarom!!![quote=”WES-RS” post=137526]Misschien verkiezingen organiseren? Iemand die Filip heet heeft natuurlijk wel voorkeur… :mrgreen:([/quote]
Strak plan, moeten ze wel een manier uitdokteren om WES op een onkiesbare plek te zetten. :relaxman:
Minder aan activiteiten doe ik niet hier hoor, en de rest van de mods ook niet of ze hebben er een reden voor en melden deze, want soms ook geen leuk bericht is om te lezen. 💡
Berichten goedkeuren van nieuwelingen, en als ze zich niet voorstellen blijft het geblokkeerd tot voorstelling gepasseerd is.
Dagelijks de quoten op bovenstaande antwoorden verwijderen om de leesbaarheid van threads leesbaar te houden.
Maar blijkt moeilijk voor sommige forumleden omdat te begrijpen, en je pas een quote of deel daarvan gebruiken kan als de post al wat verwijdert is en je daar dan nog antwoord op wilt geven.De sfeer gezellig houden, dus kemphanen ter verantwoording roepen en geven ze daar geen gehoor aan een tijdelijke ban geven.
Opperhoofd was indertijd door mij weer scherp gezet zoals hij zelf schreef, dus weer 100% aanwezig en actief, maar bleek maar van korte duur te zijn, en dommelt weer zachtjes in de coma zoals voorheen. :what:
(Benidorm) basterds kan ik geen oordeel over geven omdat ik niet in de VZW zat, weet er wel iets van, maar is niet aan mij om daar over te oordelen.
Zo dat was het. :popcorn:
Misschien verkiezingen organiseren? Iemand die Filip heet heeft natuurlijk wel voorkeur…
Ik heb ook de indruk dat er minder en minder forumactiviteit is onder de Mods.
Ieder stelt zijn eigen prioriteiten natuurlijk en soms kan het ook niet anders dan hoe het is.
Maar die mooie doelstelling van de “Bastards” is ergens verloren gegaan… 🙁Ook bij mij niet veel vooruitgang, een reply daarna radio stilte.
Ken de interne setup niet van het beheer van dit forum ,maar een monopolie is nooit gezond zoals blijkt.
spijtig gezien de moderators hier voortreffelijk werk leveren.[quote=”mcklusky” post=136792]Ik ben er aan bezig, geloof me…[/quote]
Wanneer kom ik in beeld na 8 weken met de leveringen van de stickers en lanyards, Dave?????
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.