Forum down

Home Forum Porscheforum mededelingen Forum down

• Maker
    Discussie
  • Heum

Heeft hier nog iemand gemerkt dat het forum de voorbije dagen down was ? Of lag het aan mij :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Niet te vroeg beginnen drinken he JP dat ge morgen nog kunt :driver: :drink:

[quote=”Mushroom” post=106957]Je moet van den drank blijven JP, da’s echt niet goed voor u! :mrgreen: :happy:[/quote]

Ben mij voor morgen moed aan het indrinken 😳

Ondertussen het probleem opgelost, ‘t lag aan mij!

Ben al een uurke bezig om een nieuwe topic op te starten, lukt niet en dan lukt ook Dit is niet de eerste keer!

(Trouwens momenteel Porsche op P1 in de 24h van Zolder)

Op dit ogenblik is het mogelijk om nieuwe topics op te starten ,net even getest.
            Gelukkig is er niets aan de hand met het forum .

Je moet van den drank blijven JP, da’s echt niet goed voor u! :mrgreen: :happy:

Mannen kan terug geen nieuw onderwerp starten!!!!!!!!!!!!

‘Onderwerp vergrendeld’

Moet steeds uit-, en inloggen om iets te posten???????

Dank voor oplossing :driver:

Ja Jp wat wil je dat ik daar nu als antwoord op geef 🙄 😉 😉 .
                  Slapen uiteraard en …… 😉

[quote=”Funny” post=106465]Misschien wordt forummen op het Porscheforum.be vanaf nu enkel een 9 to 5 Onderonsje 😥 :cry:[/quote]

Oei, wa zal ik ‘s nachts nu gaan doen… 😕

nee hoor, ik kan perfect een nieuw onderwerp posten.. net even getest..

en het lijkt wel dat je momenteel wel op bestaande onderwerpen kan antwoorden maar geen nieuw onderwerp kan posten ?

Misschien wordt forummen op het Porscheforum.be vanaf nu enkel een 9 to 5 Onderonsje 😥 😥

Het lijkt wel of ze hun server aanzetten als ze op kantoor komen en afzetten wanneer ze het kantoor verlaten… geweldige service van de host… en… we krijgen geen enkele reactie van hen op onze vragen, needless to say dat we de verhuis aan het voorbereiden zijn…

Alles is toch weer vanouds, dus niets om over te klagen :relaxman:

Hier werkt ook alles normaal ,maar zondag was er geen PF te openen ruzie

Heeft niets met kantoor of thuis te maken hoor.
                                  ‘t Wou nu juist lukken dat het forum gewerkt heeft tijdens de kantooruren en daarna niet meer.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.