Forum gaat kortelings veranderen

Home Forum Porscheforum mededelingen Forum gaat kortelings veranderen

• Maker
    Discussie
  • Beste forumbezoekers, we zijn de laatste tijd behind the scenes met vanalles en nog wat bezig geweest, maar kunnen u met trots vertellen dat er in de komende dagen een major update aan https://www.porscheforum.be zal uitgevoerd worden. Zowel Desky als ikzelf hebben al wat slaap gelaten en ons vernietigende blikken van onze wederhelft op de hals gehaald ruzie om het forum een niveau hoger te brengen.
    Ook onze moderatoren die zoals steeds schitterend werk leveren zullen hiervan kunnen meegenieten, en zoals een aantal mensen reeds gemerkt hadden zijn er intussen een aantal moderatoren die afgehaakt hebben, en zijn we dus op zoek naar enkele nieuwe moderatoren om onze ploeg te versterken.
    Voel jij je geroepen ? Stuur dan een mailtje naar info@porscheforum.be.
    Onze hoofdmoderatoren blijven waken over het hele forum, de nieuwe moderatoren kunnen over bepaalde categorieen waken, het is dus belangrijk om in je mail even aan te halen wat je motivatie is om moderator te worden en welk deel van het forum je zou willen modereren.
    Mocht je de komende dagen enige hinder ondervinden van de werkzaamheden dan bieden we nu alvast onze excuses aan, maar weet dat het voor de goede zaak is.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)
    • en de update is intussen een feit

T ziet er proper uit :first:

[quote=”cabrio wim” post=159304]Maar pas op hè, maar daar komen de kosten voor hem nog bij voor de overboeking. [/quote]

Voor geld dat via paypal overgemaakt wordt als gift (dus niet als betaling voor goederen of diensten) draagt de schenker de provisie en niet de ontvanger. Maar dat neemt mijn afkeer niet weg om het aan te durven 1 eurocent te storten. Dan ben ik liever gewoon member met een wezenlijke inhoudelijke bijdrage en soms een eigenzinnige mening.

J

Ik hoop dat hij elke avond gaat slapen met het schaamrood op de kaken.

Wim

Maar pas op hè, maar daar komen de kosten voor hem nog bij voor de overboeking. :happy: :first:

J

Damn, een donatie van nog geen halve euro….
                Wat een gulle gever zeg, dat is ook om een badge te krijgen en voor niks anders…
                Eigenlijk een beetje beledigend zelfs, vind ik persoonlijk. Als dat de appreciatie is naar jullie werk toe….

Dan is niks doneren en gewoon bijdragen tot de sfeer nog meer waard vind ik.

Soit, das mijn mening maar en wie ben ik?

idd het is zeker geen bedoeling een betaalforum te worden, bovendien zijn er voor de niet donerende leden ook quasi dezelfde mogelijkheden, zoals bvb de shoutbox, de mailbox, het forum zelf… het enige wat we hiermee willen voorkomen is dat bvb de chat vol gaat komen te zitten met spammers of lolbroeken die de sfeer komen verpesten. Vandaar dat de eigenlijke chatbox voor donators only zal zijn. Eneuh, doneren kan al vanaf 0,1 eurocent zoals iemand onlangs deed, en ook die persoon heeft een donateursbadge gekregen.
                  De exclusieve donator mogelijkheden zijn als het ware een bedankje voor diegene die ons steunen.

Forum met Darkroom dat is … :ass:

J

Forumleden die iets doneren en daardoor hier en daar van een voordeeltje kunnen genieten, daar is niks mis mee, vind ik. En tis nu ook niet dat je verplicht wordt om 500€ te doneren he. Iedereen kan doneren als je wil. Al is het maar 10€
                      een aparte chatroom, meh, dat weet ik zo nog niet. Ik kom hier om met iedereen te babbelen, anders stuur ik wel een PM.
                      Ik ben in ieder geval benieuwd naar de upgrade van het forum.
                      Mijn centercaps zijn zo goed als verkocht en zoals beloofd, doneer ik de opbrengst.
                      Ik ben helemaal mee 🙂

Wim

Op de manier zoals je hierboven omschrijft is het ook bij het Alfa forum.
                        Dus de leden hebben een aparte room waar ze kunnen chatten met de rest zonder dat forumleden dit zien.
                        Krijgen daarvoor als eerste de voorkeur om in te schrijven voor ritten en kaarten voor b.v Zolder of Spa, en is gekoppeld aan een Alfa blad wat 4 keer per maand uit kwam.

Is maar waar je voor kiest, en de kosten moeten inderdaad gedekt worden, anders kun je nooit iets doen of ondernemen.

Krijgen we een betaalforum dan straks? Mmm. ik denk als ondernemer meestal in kansen. Misschien kun je een soort “rooms” creeren waar je zelf uitmaakt met wie je wilt converseren :mrgreen: Alle gekheid op een stokje. Ik ben gewoon benieuwd wat er gaat komen. Soms moet je ook gewoon iets proberen en dan merk je wel of het werkt of niet. Voor alle monden koken lukt toch niet. Dat heeft het verleden al wel bewezen.

En dat openbaar doneren dingetje. Ach, trek je er niets van aan. Dat is denk ik een typisch Nederlands iets om (vals) bescheiden te zijn. Zit in ‘onze’ genen misschien. Dat je het vermeld bij de avatar spoort op zijn minst anderen aan. En voor niets gaat alleen de zon op. :coolness:

Smells like, gedwongen winkelnering, nou ja, op vrijwillige basis dan … :mrgreen:

Ben gisteren gemigreerd met onze website en toebehoren, dacht ik begin om 5.00 dan is het voor 8.00 wel gepiept, is uiteindelijk eerder 20.00 uur geworden, maar alles draait weer als een tierelier. Mart 3.0 is serieus met een come back bezig!!

Ben benieuwd mannen, maar hebben jullie visueel ook nog een upgrade in gedachten, beetje moderniseren en versterken waar mogelijk, anders denken de outsiders nog dat we alleen maar met ouwe meuk rondrijden… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Behalve Magic Mushroom dan natuurlijk …

:respekt:

:mrgreen:

:coolness:

Tja, die bedenkingen deel ik wel.

Mijn indruk is dat er enige sponsoren zijn(adverteerders) die een deel bijdragen aan de kosten.
                                Daarnaast heb ik niet zo’n moeite met doneren, maar zou dit nooit openbaar maken, zoals dit nu gebeurt. Dan lijkt het net of anderen profiteurs zijn.
                                Persoonlijk meld ik niemand wat ik wel of niet doneer aan wat voor doel dan ook, dat is mijn zaak en er mee te koop lopen heb ik geen behoefte aan.

“mcklusky” Even een update, vrijdag zal er wellicht één en ander beginnen veranderen, onze Desky legt de laatste hand aan wat aanpassingen, zo zal er bvb een shoutbox komen voor alle geregistreerde leden én een aparte chatbox met méér moigelijkheden

Bedankt voor al de reeds geleverde inspanningen en goede zorgen!!!!

zoals bvb bestanden versturen en dergelijke voor donerende leden die ook alleen zichtbaar is voor donerende leden. Naar de toekomst toe zullen er voor de donerende leden nog meer extra’s komen 😉

Bedenkingen, sorry.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.