Forum gaat kortelings veranderen

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Forum gaat kortelings veranderen

• Maker
    Discussie
  • Beste forumbezoekers, we zijn de laatste tijd behind the scenes met vanalles en nog wat bezig geweest, maar kunnen u met trots vertellen dat er in de komende dagen een major update aan https://www.porscheforum.be zal uitgevoerd worden. Zowel Desky als ikzelf hebben al wat slaap gelaten en ons vernietigende blikken van onze wederhelft op de hals gehaald ruzie om het forum een niveau hoger te brengen.
    Ook onze moderatoren die zoals steeds schitterend werk leveren zullen hiervan kunnen meegenieten, en zoals een aantal mensen reeds gemerkt hadden zijn er intussen een aantal moderatoren die afgehaakt hebben, en zijn we dus op zoek naar enkele nieuwe moderatoren om onze ploeg te versterken.
    Voel jij je geroepen ? Stuur dan een mailtje naar info@porscheforum.be.
    Onze hoofdmoderatoren blijven waken over het hele forum, de nieuwe moderatoren kunnen over bepaalde categorieen waken, het is dus belangrijk om in je mail even aan te halen wat je motivatie is om moderator te worden en welk deel van het forum je zou willen modereren.
    Mocht je de komende dagen enige hinder ondervinden van de werkzaamheden dan bieden we nu alvast onze excuses aan, maar weet dat het voor de goede zaak is.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
  • J

ok, ik wil dus wel kunnen genieten van alle functionaliteiten van dit forum he…
      Daarom heb ik een strak marketingplan ontwikkeld om PF.be financieel te ondersteunen. (en een donator badge te verkrijgen ;))

Ik heb thuis nog een set Fuchs centercaps liggen met gekleurd Porsche embleem.
      In goede staat maar ze mogen een beetje opgefrist worden, een leuk DIY projekt. (beetje schuren en terug spuiten, klaar is klara)
      Die worden verkocht en de opbrengst gaat integraal naar het forum.
      Voor een prikje 50€, eventuele verzending ten laste van de koper. (ik wil eigenlijk de winst voor PF maximaliseren maar per opbod verkopen mag ik niet, dus 50€)

Vanaf de advertentie er staat is er maar één regel, wie eerst zaait, eerst maalt!

Keep you eyes peeled!! 🙂

Gaat vast weer heel mooi worden mannen. :popcorn:

Even een update, vrijdag zal er wellicht één en ander beginnen veranderen, onze Desky legt de laatste hand aan wat aanpassingen, zo zal er bvb een shoutbox komen voor alle geregistreerde leden én een aparte chatbox met méér moigelijkheden zoals bvb bestanden versturen en dergelijke voor donerende leden die ook alleen zichtbaar is voor donerende leden. Naar de toekomst toe zullen er voor de donerende leden nog meer extra’s komen 😉

Alléé als ge alle 2 tekent mocht ge er ook eens mij rijden :happydance: :happydance: :happydance:

Ik moet die nog goedkeuren Mush ! 😉

Ik heb de bestelbon hier toch zien passeren denk ik, ik moet alleen nog tekenen 😉

:relaxman: :relaxman: :relaxman:

:happy:
                    ik denk dat ze hem al besteld hebben :mrgreen:

porsche-991-gt3-blanche-2013-minichamps-1-43.jpg

Heb ne 991 GT3 gevraagd ik, dus weet nie als ze mij gaan aannemen :driver: :driver: :driver:

[quote=”luc993cabrio” post=158082]Ge krijgt er wel ne 991/50 bedrijfswagen voor in de plaats hé :first: :first: :first:[/quote]

Aanpassen naar een 964RS (blauwke) blijkt niet aanvaard te worden, was anders te overwegen….

Maar MOD, is dat niet iets voor u luc?

Veel succes met de nieuwigheden. Mijn leven is al druk genoeg dat ik job van moderator aan me laat passeren. Kom hier graag om effe te ontspannen en zo nu en dan eens paar porschisten in levende lijve zien. Meer moet dat niet zijn…

Bezeten door *porsche en licht gestoord evenwel zonder een vijs kwijt te zijn… Niet evident :happy:

Dit jaar in ieder geval nog even niet. Ik mag blij zijn als ik dit jaar überhaupt aan een rondje P. rijden toekom … wellicht dat ik maar een seizoen oversla, of maar 1 maandje rijden in het naseizoen voor de keuring en de minimaal noodzakelijke kilometertjes om onduidelijke door stil staan probleempjes te voorkomen …

Time hard, ben tegenwoordig meer een Rode Kruis Broeder en Crisismanager dan een Vrije Jongen … zo lijkt het dan toch … :wtf: :think:

Het is ook niet zo dat we een structureel tekort hebben aan moderatoren, maar hoe meer mensen we hebben die op bepaalde threads waar hun interesse naar uitgaat kunnen ingrijpen als er iets mis of niet naar wens is, hoe beter leesbaar en gestructureerd het forum zal worden en hoe sneller onze leden geholpen kunnen worden.

Wim

Ben ik al, dus die paar jaar zie je aan mij toch niet af. :mrgreen:

Maar wat nog niet vernoemd is van taken = alle posten doorlezen en correcties waar nodig aanbrengen.
                                  Topics verplaatsen naar goede categorie, onnodige quotes wissen, nieuwelingen gelijk proberen op te voeden en inlichten waarom hun mail niet goed gekeurd is, en ga zo maar door.

Vergt best wel wat tijd, en gelukkig heb ik die aan mijn kant. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.