Forum gaat kortelings veranderen

Home Forum Porscheforum mededelingen Forum gaat kortelings veranderen

• Maker
    Discussie
  • Beste forumbezoekers, we zijn de laatste tijd behind the scenes met vanalles en nog wat bezig geweest, maar kunnen u met trots vertellen dat er in de komende dagen een major update aan https://www.porscheforum.be zal uitgevoerd worden. Zowel Desky als ikzelf hebben al wat slaap gelaten en ons vernietigende blikken van onze wederhelft op de hals gehaald ruzie om het forum een niveau hoger te brengen.
    Ook onze moderatoren die zoals steeds schitterend werk leveren zullen hiervan kunnen meegenieten, en zoals een aantal mensen reeds gemerkt hadden zijn er intussen een aantal moderatoren die afgehaakt hebben, en zijn we dus op zoek naar enkele nieuwe moderatoren om onze ploeg te versterken.
    Voel jij je geroepen ? Stuur dan een mailtje naar info@porscheforum.be.
    Onze hoofdmoderatoren blijven waken over het hele forum, de nieuwe moderatoren kunnen over bepaalde categorieen waken, het is dus belangrijk om in je mail even aan te halen wat je motivatie is om moderator te worden en welk deel van het forum je zou willen modereren.
    Mocht je de komende dagen enige hinder ondervinden van de werkzaamheden dan bieden we nu alvast onze excuses aan, maar weet dat het voor de goede zaak is.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
    • Je wordt meteen jaren ouder.

[i]
      Niets voor mij dus.[/i]

Een gebrek aan Mod’s ? ??

Olifantenhuid
          Kunnen omgaan met commentaar
          Je woorden dubbel en dik wegen alvorens te replyen, etc…

Als niet mod kan ik toch wel een paar zaken bedenken die van je verwacht worden:
            – teamplayer
            – oplettendheid
            – bereid zijn een deel van je vrije tijd af te staan
            – kritisch oog
            – wat ‘technische’ kennis als het gaat om hoe je dingen kunt verplaatsen op een forum
            – mensen kennis
            – Porsche gek
            – betrouwbaar
            – …..

De rest mogen de echte mods invullen.

Kijk jongens, alle gekheid op een stokje. Er is een gebrek aan mods. Er worden nieuwe mods gezocht. Juist ?

Ik overweeg mijn kandidatuur als mod. Maar dan moet ik toch weten wat er van een mod verwacht wordt vooraleer ik weet of ik hiervoor geschikt ben of niet … ?

Dat ligt aan de inzet 💡

[quote=”Sigrid” post=158080][i]Inzet
                  Let op: Spelling (deels) uit 1864: m. (-ten), eerste bod bij eene openbare veiling; inleg (bij het spel); de geheele -, de pot.
                  ~TEN, [bedrijvend werkwoord] het eerste bod doen; geld inleggen; verordenen[/i][/quote]

Als deze taal onze nieuwe moderator-taal gaat worden moet ik helaas afhaken, want dan snap ik het even niet meer.
                  Hopelijk blijven we op het oude niveau met elkaar communiceren!!!!

Niet in de plaats van, maar als toelage toch?

Ge krijgt er wel ne 991/50 bedrijfswagen voor in de plaats hé :first: :first: :first:

Om te mogen modereren moet je 100.000 Euro inleggen hé Sigrid, wist je dat niet? :sarcastisch :mrgreen: :happy:

[i]Inzet
                          Let op: Spelling (deels) uit 1864: m. (-ten), eerste bod bij eene openbare veiling; inleg (bij het spel); de geheele -, de pot.
                          ~TEN, [bedrijvend werkwoord] het eerste bod doen; geld inleggen; verordenen[/i]

:coolness:

PB

Inzet.

Wat wordt er van de nieuwe mods to be verwacht ?

PB

:engeltje: :engeltje: :engeltje:

Tja, is dat nou positief bedoeld….. :think:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.