Forum op ipad

Home Forum Porscheforum mededelingen Forum op ipad

• Maker
    Discussie

• pvdw
    Deelnemer

Gewoon even ter info, misschien voor toekomstige update …
      Op ipad zijn de verschillende pagina’s van een onderwerp niet zichtbaar indien ingeschreven op onderwerp en aan favorieten toegevoegd.
      Poll functie met multiple choice antwoorden zou ook leuk zijn.
      Als jullie nog is 5 minuutjes vinden 😉
      No kidding, :respekt:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Eens proberen om op pc af te melden keer kijken of dat mijn constante aanmeldproblemen oplost.

+1 Idem hier.
          + Niet kunnen uitzoemen :bounce: Wel o zo handig op een I pad.

Hier ook telkens opnieuw inloggen. :think:

J

hmm, dat zou bij mij ook het probleem kunnen zijn.
              ik ben namelijk wel altijd ingelogd met mijn laptop…
              Ik zal hier eens uitloggen en dan zien wat het effect is op mijn aaipat.

Ik moet enkel terug inloggen als ik tussenin op mijn PC ook heb ingelogd, omgekeerd is da ook het geval. :salut: :salut: :salut:

J

Niks mis met Tapatalk op zich, ik werk er gewoon niet graag mee.
                  Ik surf liever op het forum met al zijn functionaliteiten.
                  Als ik nu eens ingelogd zou blijven ipv altijd opnieuw te moeten inloggen als je vijf minuten op een andere site gesurft hebt, zou al een heel verschil zijn.
                  Misschien ben ik de enige met dit probleem, ik weet het niet.
                  Zoomen zou ook wel leuk zijn, maar dat stoort mij persoonlijk niet zo..

Ja vind het ook vervelend op de tablet, je kan niet zoomen enzv… had liever de vorige

Ok heb geen problemen met tapatalk. Maar misschien ben ik gewoon te dom om te merken wat ik mis of wat er foutloopt met tapa… 😉

J

dat steeds opnieuw moeten inloggen is ook knap vervelend.
                        En tapatalk komt er bij mij niet in, been there, done that, not doing it again.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.