Forum op iphone

Home Forum Porscheforum mededelingen Forum op iphone

• Maker
    Discussie

• Peter B
    Deelnemer

Ik moet erg aan de nieuwe iphone interface wennen. Zo is op elke nieuwe pagina de bovenste massa blabla en moet ik veel scrollen om bij de echte inhoud te komen (de shoutbox etc zou echt niet op elke pagina bovenaan hoeven te staan). Het grootste gemis is post datum en tijd die niet meer te vinden is.

Op het moment voor mij dus geen overweldigend succes, maar desalniettemin wordt alle effort zeer gewaardeerd hoor! Ik doe het jullie niet na 😉

Groeten,
      Siepel

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Anoniem

Heb het zelf ook eens gecontroleerd op de Ipad en inderdaad, logt precies uit.. Beetje opzoekwerk leert me dat het niet zozeer aan de nieuwes ite ligt, maar aan de versie van Joomla (bug in versie 3)

Ga je naar het forum, dan ben je volgens mij dan weer wel ingelogd (alvast toch in mijn geval)

Ik heb het zelfde probleem als peter vdl.
          Gr. Marc

Tapatalk heeft dat laatste probleem opgelost voor mij.
            Op de laptop met Windows 8 moet ik telkens gebruikersnaam en paswoord ingeven. Was met win 7 of xp niet het geval.

Verstuurd met Tapatalk

Inloggen op iPad
              Met de iPad moet je telkens je wachtwoord ingeven ook als je ww. onthouden aanvinkt

Anoniem

Smileys komen idd niet door… Ga eens bekijken of dit toch nog kan goed gezet worden

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

roy

Ikzie sommige en fotos gaan niet altijd

Tapatalk ook geïnstalleerd…

Even wennen. Alvast duidelijker als het forum voor iPhone!

Tnx voor de tip.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik gebruik nu ook Tapatalk.
                      Smileykes e.d. zijn niet te zien. Is dat normaal?

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Whoooaaa… Ik ben onschuldig 😉

(welkom nog he!)

Een iPhone :bounce: Vrouwen willen steeds groot dus de samsung note III is mijn nieuwste gadget *luv
                          (mannen, geef toe dit was een open goal. Als jullie dat mogen mag ik dat ook 😈 :happydance: )

+1 ivm tapatalk … gebruik die ook op de iphone, is gratis

Anoniem

Probeer eens tapatalk.. Op gsm is de site idd bijna niet te lezen, door de zijbalken!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ja ik had ook iets voor, ik kan namelijk op tablet niet inzoomen (vergroten)… kan dat :think:

Ja ik had ook iets voor, ik kan namelijk op tablet niet inzoomen (vergroten)… kan dat

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.