Forum summer tour

Home Forum Porsche Uitstappen Forum summer tour

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Jeroen (80’ees) en ik (951 S) denken er al een tijdje aan om nog eens en rit te organiseren omdat we ons (zoals jullie wellicht allemaal) op de vorige edities kostelijk geamuseerd hebben. De vorige herfstrit is ondertussen reeds in 2007 gereden. Daarom hoopten we op deze manier nog eens wat bekende gezichten van het forum, en hun Porsche’s natuurlijk, bij mekaar te krijgen. We rekenen op jullie 8) .

Hieronder kunnen jullie ons voorstel bekijken.

Porsche forum Summer tour
    Op zondag 23 Augustus 2009
    Grote Markt 2440 Geel

Ontvangst 10u brasserie ‘De post’ voor een uitgebreid ontbijt buffet. http://www.brasseriedepost.be/
    Na een rit door de Kempen wordt u ontvangen in restaurant Martino in Meerhout, voor een gezellige avond tafelen,
    waar u na een aperitief kan genieten van een mixed grill vlees of vis, met steppegras of kroketjes.
    http://www.martinorestaurant.be/

Dit alles kunnen wij jullie bieden voor de prijs van 50Euro p/p

Er zijn voor deze editie 40 porsche plaatsen beschikbaar. (80 pers.) Plaatsen worden gereserveerd na ontvangst op rekeningnr.
    Timmy Dilliën
    Hoogeind 65
    2400 Mol
    979-3924163-33
    Met vermelding: Naam, Type Porsche, aantal personen, en vlees of vis grill
    Bv. Verlooy 911sc
    2pers 1vlees 1vis

Voor onze liefhebbers die van verder komen en ’s morgens al niet te ver wil rijden, kunnen jullie van zaterdag op zondag tegen een korting van 30% een luxe hotelkamer (zonder ontbijt) boeken slechts 100m van de Grote markt. Dit met de vermelding van de Summer tour. Dit kan via de site of telefonisch. http://www.hotelverlooy.be/hv/public/nl/default.asp

U kan ons altijd een persoonlijk bericht sturen ivm vragen of mailen naar
    Jeroen.verlooy1@telenet.be
    Timmy.dillien@telenet.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
    • [quote=”Setakira”:bxaxyfgc]Zijn hele mooie fotos, zelfs de vriendin is zeer tevreden en ik moest dan ook zo snel mogelijk nagaan welke kader nodig was. Ondertussen naar ikea geweest en daar een hele reeks kaders meegenomen (wel niet aan te raden om met 911 te gaan, zetel stuk naar voren moeten zetten omdat we paar 100 op 70cm kaders ook meegebracht hebben, was geen zicht 😛

Ondertussen is foto ingekaderd, morgen de rest inkaderen en alles aan muren hangen 😀 [/quote]

Kan mij het zicht in de cabrio al inbeelden, heeft ook z’n charme he 😆

Zijn hele mooie fotos, zelfs de vriendin is zeer tevreden en ik moest dan ook zo snel mogelijk nagaan welke kader nodig was. Ondertussen naar ikea geweest en daar een hele reeks kaders meegenomen (wel niet aan te raden om met 911 te gaan, zetel stuk naar voren moeten zetten omdat we paar 100 op 70cm kaders ook meegebracht hebben, was geen zicht 😛

Ondertussen is foto ingekaderd, morgen de rest inkaderen en alles aan muren hangen 😀

Ik had het topic over het hoofd gezien, helaas…

Ik heb net even de foto’s bekeken, zag er goed uit, o.a. de foto als aandenken voor de deelnemers, mooi gedaan!

Proficiat aan de organisatie.

Het zag er inderdaat wel tof uit ,Spijtig dat ik er niet bij kon zijn want jullie hebben geen moeite gespaart om een aangename dag te organizeren zo te zien .En wat een mooi weer er bovenop ,En ik maar gans de voormiddag binnen gezeten voor het werk 😥 Toch heb ik in de namiddag nog een ritje naar Antwerpen gedaan om de frustratie van me af te werken .Volgend jaar wil ik er zeker bij zijn hoor .

ken

da zag er idd goed uit!!!

kga deze rubriek in de toekomst proberen om meer in de gate te houden….

Dankuwel iedereen voor de leuke reakties! Zo te zien heeft iedereen zich geamuseerd, en dat was nu net de bedoeling. Ik moet toegeven dat we liever een groter aantal Porsches aan de start hadden gezien. Uiteindelijk zijn het er toch nog 12 geworden, wat natuurlijk voor “onze eerste keer” de mogelijkheid gaf een goed overzicht te bewaren en zo ons proefstuk tot een goed einde te brengen. Met de ervaring die we nu hebben opgedaan zijn we gewapend voor volgend jaar, maar dat is nog toekomst uiteraard.

Timmy

Bedankt Timmy en Jeroen voor de gezellige dag.Kortom,alles was meer dan goed.Volgende keer zijn we er zeker weer bij maar dan met iets meer gereden kilometers ….dus minder terraskes. 😆 Warm,warm…..dorst,dorst. 😆

Lou

Het was een super goed georganiseerde rit, ontbijt (brunch) was dik in orde. De rit zelf mooi uitgestippeld, avondeten perfect. Bedankt jongens, en jullie zien ons de volgende keer zeker weer.

Doeme doeme doeme toch .

Ziet er allemaal super uit .
                      Wat heb ik spîjt 👿 😥

En dit zou het filmpje moeten zijn !!! 8)

http://www.garagetv.be/video-galerij/as … r_wmv.aspx

Jeroen, Jimmy, bedankt!!!! Keitoffe rit, leuke mensen, veel en lekker eten, …
                          op naar jullie volgende rit 😀

Knappe fotos Jeroen, kunnen we die ergens ook in full size downloaden voor in ons digitaal archief te steken? 🙂

Ik denk bv aan (zip of rar) van de serie maken en deze file uploaden naar http://www.yousendit.com dan kunnen de geïnteresseerden het hele pakket in 1 file downloaden 😀

laat maar komen !

Je moet je niet inhouden, go.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.