FORUM TRAAG

Home Forum Porscheforum mededelingen FORUM TRAAG

• Maker
    Discussie
  • Beroepshalve zit ik veel op internet en surf aan Porsche speed snelheden over het internet.

Alleen als ik dit Forum open gaat het Fucking traag. 🙁
    Daarom wou ik weten of er nog personen zijn met dit probleem.

@de administrator
    Ik heb diverse ping testen gedaan en het probleem blijkt op hosting niveau te zitten.
    Dit maar ter info.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Anoniem

Ik gebruik Mozilla Firefox en ondervind ook geen problemen.
      Eerder gebruikte ik internet explorer en toen ondervond ik problemen met pagina indeling.

@mcklusky

De source code gaan uitpluizen van iets dat je zelf niet ontwikkeld hebt is natuurlijk onbegonnen werk, toch zeker als het een database gestuurde applicatie is. 😕

Ook wij werken met de laatste nieuwe Browsers om alles degelijk te kunnen testen.
        Daarom dat we diverse online testen hebben gedaan en de verwijzingen gingen steeds naar de hosting server daarom vermoed ik dat je op een shared windows hosting server zit. Het is best mogelijk als die zwaar belast wordt dat er vertragingen opzitten.
        Ik begrijp zeer goed dat je voor een gratis forum moeilijk een dedicated server gaat gebruiken.

Het is alleen raar vind ik dat ik het probleem alleen bij dit forum heb.
        Als ik bv. het http://www.autoforum.be raadpleeg dat verschijnt in fracties van seconden.

Wim heeft het probleem blijkbaar niet. Ik dacht dat IN een Nederlands bedrijf is en het zou best kunnen als de servers in Nederland staan dat hij sneller toegang genereerd via zijn provider.

De kwaliteit van de internet verbinding kan gemakkelijk worden gecontroleerd. Er zijn verschillende gratis tools als je even googeld die meten op 3 parameters:

De download snelheid
        De download snelheid is de snelheid waarmee je gegevens vanaf het internet naar je computer haalt. Hoe hoger de internet download snelheid hoe beter.

De upload snelheid
        De upload snelheid is de snelheid waarmee je gegevens van je computer naar het internet stuurt. Net als bij download snelheid, is hoger beter.

De ping snelheid
        De ping snelheid geeft aan binnen hoeveel (mili)seconden de internet server reageert als je computer een verzoek stuurt (b.v. het ophalen van een internet pagina). Hoe lager de ping snelheid hoe beter.

beroepsmatig heb ik zeer snel internet nodig omdat ik constant grote videobestanden up en download, ik heb dan ook het zwaarste account van telenet, en heb geen problemen met de snelheid van t forum, dit gaat hier supersnel als ik met google chrome of met firefox surf, ook op mac platform zeer snel, het is wel zo dat er idd een probleem is met de structuur van het forum, er zijn bepaalde versies van IE (internet explorer) die problemen geven met deze site… in samenspraak met de webdesigner hebben we bekeken hoeveel mensen er nog met die probleemgevende IE surfden en dat was verwaarloosbaar, bovendien namen we de gok dat IE die problemen zou overwinnen bij toen nog komende updates, veel problemen zijn ook opgelost blijkbaar want in het begin kregen we hier op het forum veel meer meldingen hiervan…
          Vandaar mijn vraag surf je met de recentste versie van IE ? want dan merk ik hier eigenlijk ook geen problemen meer, tenzij soms met de plugins die iets trager laden.

Maar Luc, jij als webdesigner moet toch in de sourcecode het probleem kunnen terug vinden dat jij hebt ?

Tweede vraag is, heb je dit probleem altijd ? want soms als er werken zijn aan de server bij de hosting company kan het uiteraard wel eens wat trager gaan… verder heb ik met IN.be geen problemen, krijg ik steeds op alle vragen een antwoord en ook mijn videoservers draaien er aan super snelheden…

Wim

Sorry dames en mannen, maar dat probleem heb ik hier ook niet. 😳

Misschien kan Dave daar meer uitleg over geven. 💡

marc-marleen schrijft:

Bij mij geen probleem met snelheid ; maar er blijft altijd (1 item resterend )
              Welk item waar ik nog op moet wachtten weet ik niet ,
              Wachten op http:// porscheforum……..
              Iemand enig idee ??

Marc

Dat heb ik ook al gemerkt. Ik vermoed dat hij een bepaald onderdeel zoekt dat hij niet vindt en daarom blijft hangen. Misschien een foutje in het programma.

Bij mij geen probleem met snelheid ; maar er blijft altijd (1 item resterend )
                Welk item waar ik nog op moet wachtten weet ik niet ,
                Wachten op http:// porscheforum……..
                Iemand enig idee ??

Marc

thuis of op werk geen verschil en telkens normale snelheid.
                  wel blijf ik erbij dat internet explorer mss niet de beste browser is voor veel sites

ik gebruik nu google Chrome

Anoniem

thuis = normaal (of ben niet veel gewoon, kan ook :?)
                    zaak = tergend traag toevallig komt de comp onderhoudsman deze namiddag langs…

rjf schrijft:

Op t werk: explorer, thuis: firefox. PF draait daar niet trager dan andere websites.

Misschien heb je gewoon traag internet en merk je het niet ❓
                      Ik werk met Fibernet van Telenet en dat is dus echt superfast, alleen bij dit forum val ik terug op antieke modem snelheid.

rjf

Op t werk: explorer, thuis: firefox. PF draait daar niet trager dan andere websites.

Wim

Hier geen problemen, met niks. 💡

Maar zit wel op Mozilla Firefox. (veilige modus)

PT

+1

En ik kan veel topics niet helemaal lezen, (kan ook niet naar L of R scrollen).
                            Met het oudere systeem geen problemen gehad.

idem hier 👿

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.