forum treffen bij CCR in Hulst

Home Forum Porsche Uitstappen forum treffen bij CCR in Hulst

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Ik gooi hier even een balletje hoog om te peilen of er interesse bestaat voor een info avond bij ons in Hulst.

Gisterenavond hebben we de Zeeuws Vlaamse oldtimer club op bezoek gehad, en hadden totaal een ander beeld van ons tot ze het gisteren met eigen ogen konden bekijken.

Hier een paar foto’s van het gereedmaken om de gasten te ontvangen, en de club die met 18 leden zonder vrouwen aanwezig waren. 😉

Ik verneem wel of er belangstelling voor bestaat, en kunnen we iets organiseren.

Data is bekend:

Vrijdagavond 18 oktober, aanvang 19.00 uur en einde om 22uur30.

luc993cabrio
      Mushroom
      Jollie
      patrickvb
      snoer 964
      porsche914orange
      DST
      JoeBar_S2
      Dopey
      de zwarte pijl
      p1976
      Rufie
      Gette
      RS
      Ghost
      bladerunner
      Jochen
      stefx911
      FirstP
      993
      vrijdagavond is volzet

Zaterdag middag 19 oktober, aanvang 13.00 uur en einde om 17.00 uur.
      SL33PY
      BC911
      Blindstra
      zipper
      David911cabrio
      tttoon
      Peter_Targa_84
      Timo
      Funny
      Mikey
      Andre
      KDC (Kenny)
      PatricB
      dirk l

Maximale groep per dag 25 personen.
      Deze info/treffen is samen met het Nederlandse Porschevrienden forum, dus zal hier hun namen ook vermelden.
      En vol is vol.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 221)
      • Het was een zeer interessante avond vrijdag :applaus: voor Timo & Joker :first: 😀 Wim :applaus:

Wim

Ja, schade die wij moeten repareren.

S2

[quote=”cabrio wim” post=146243]En als je langs boven op de auto neer kijkt, zie je dat het 2 Sen zijn die over de carrosserie lopen.

Gelukkig moet die nog niet gerestaureerd worden, zou wel erg zijn na 4 jaar en nog geen 400km.[/quote]

Dus gewoon als head-turner bij jullie in de shop? Of is er ook een link met CCR?

Die 2 S-en , daarvoor moet je al echt een ingewijde zijn bij Spyker om die eruit te halen 🙂

Wim

En als je langs boven op de auto neer kijkt, zie je dat het 2 Sen zijn die over de carrosserie lopen.

Gelukkig moet die nog niet gerestaureerd worden, zou wel erg zijn na 4 jaar en nog geen 400km.

S2

Oops, geen stickers dus. Maar ik blijf het minder mooi vinden.

Stond die ook voor “restauratie” bij jullie? Of een respray? Die is toch nog niet zo oud?

Even googlen leerde me:
                Dit is een “Spyker C8 Laviolette LM85” , dus origineel met die “lelijke” zwarte vlekken 🙂

Wim

Zwarte stickers. 🙄

S2

Ben heel benieuwd naar het verhaal achter de Spyker. Toch wel een “specialeke” in de autogeschiedenis. (Wel spijtig van die zwarte stickers vooraan 🙁 )

[quote=”Sigrid” post=146230]
                      @ Bul: Mudje…..tuurlijk niet![/quote]Klopt maar lijkt er erg op op foto 8. 😳

Gelukkig sta je zelf op de achtergrond te juichen Wim. :happy:
                        Ik moest even 3x kijken of het Timo wel was…..geheel gekleed voor de avond.
                        Op FB had ik dit al gezien.
                        Jullie hebben ze echt een volwaardige avond/middag gegeven, zo te zien. :respect2:

@ Bul: Mudje…..tuurlijk niet!

Wim

Ik heb de foto’s ook op Timo zijn facebook geplaatst, dus daar kunnen jullie ook alles nakijken, en ook van de andere projecten.

Als jullie willen mag je daar ook op like drukken. 😉

https://www.facebook.com/ccrvanleuven

En jullie nogmaals ook allen bedankt, want daardoor zijn dit voor ons geslaagde dagen geweest. :up:

Bedankt voor de leuke avond Wim en Timo !!

Respect voor jullie werk! :respect2:

Wim

Hier nog een paar foto’s van vrijdagavond.

En een paar van de zaterdagmiddag.

En voor degene die het gemist hebben, zullen we nog weer wel eens iets opzetten. :relaxman:

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Mijn Targa is bij CCR gerestaureerd i.o.v. de vorige eigenaar. Ik had graag kennis gemaakt, maar de professionele verplichtingen wilden het anders. Het komt er nog wel van… :salut:

snoer 964 bedankt voor de foto’s, aantal bekenden en dacht ook mudje te zien.[quote=”cabrio wim” post=146210]

@Bully
                                  jammer dat je er niet bij was.[/quote]Ja helaas. Staat heel veel moois bij jullie.

Wist het, vrijdag een gezellige leerzame avond gemist!!!!
                                    (met dank aan koning klant…)

Staat daar nogal wat binnen Wim, garageke goed gevuld noemen ze dat dan!
                                    Kan je alleen maar verkrijgen dankzij kwalitatief afgeleverd werk!!!
                                    Projecten die ik wel eens van naderbij had willen zien.

En hoe waren de pannenkoeken :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 221)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.