forum treffen bij CCR in Hulst

Home Forum Porsche Uitstappen forum treffen bij CCR in Hulst

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Ik gooi hier even een balletje hoog om te peilen of er interesse bestaat voor een info avond bij ons in Hulst.

Gisterenavond hebben we de Zeeuws Vlaamse oldtimer club op bezoek gehad, en hadden totaal een ander beeld van ons tot ze het gisteren met eigen ogen konden bekijken.

Hier een paar foto’s van het gereedmaken om de gasten te ontvangen, en de club die met 18 leden zonder vrouwen aanwezig waren. 😉

Ik verneem wel of er belangstelling voor bestaat, en kunnen we iets organiseren.

Data is bekend:

Vrijdagavond 18 oktober, aanvang 19.00 uur en einde om 22uur30.

luc993cabrio
      Mushroom
      Jollie
      patrickvb
      snoer 964
      porsche914orange
      DST
      JoeBar_S2
      Dopey
      de zwarte pijl
      p1976
      Rufie
      Gette
      RS
      Ghost
      bladerunner
      Jochen
      stefx911
      FirstP
      993
      vrijdagavond is volzet

Zaterdag middag 19 oktober, aanvang 13.00 uur en einde om 17.00 uur.
      SL33PY
      BC911
      Blindstra
      zipper
      David911cabrio
      tttoon
      Peter_Targa_84
      Timo
      Funny
      Mikey
      Andre
      KDC (Kenny)
      PatricB
      dirk l

Maximale groep per dag 25 personen.
      Deze info/treffen is samen met het Nederlandse Porschevrienden forum, dus zal hier hun namen ook vermelden.
      En vol is vol.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 221)
      • Bedankt Wim & Timo voor de leuke informatieve avond.
        Knap vakmanschap en mooie combinatie van moderne old school technieken, respect!

Timo en Wim hartelijk bedankt voor de leerrijke avond :respekt: ,De thuis blijvers hadden weer eens ongelijk !

We zullen nog maar wat wachten met foto’s zeker ,De mensen die vandaag gaan mogen nog wat in spanning afwachten wat ze te zien gaan krijgen 😆 :lekker:

[quote=”Mushroom” post=146112]….
            Nu nog wel harder aan ‘t twijfelen ivm de Targa natuurlijk… :?[/quote]

Die twijfels snap ik, maar je moet niet vergeten dat Timo en Wim professionals zijn. Het werk dat ze afleveren is meer dan goed, maar de kennis is enorm, da apparatuur voor handen en zonder hun geduld is het allemaal niet zo eenvoudig te doen.

En niet lullig bedoeld, maar ze worden er voor betaald. Als een privépersoon dit gaat doen kost het alleen maar geld, veel geld.

Allee, ook thuis. Was leuke avond, dank je Wim en Timor
              En alle anderén voor de gezelligheid 🙂

Idd! Blijft altijd een plezier om heen te gaan.
                Nu nog wel harder aan ‘t twijfelen ivm de Targa natuurlijk… 😕

de afwezigen hadden ongelijk
                  mooie zaak, mooie projecten
                  bedankt voor de goede ontvangst

Wat is dit voor heen en weer gehuppel van vrijdag naar zaterdag en dan weer helemaal niet.
                    Daar ben ik dan voor thuis gebleven. 🙁
                    Jammer.
                    Maar gelukkig ken ik het bedrijf wel heel goed.

Dju, ik heb net pas de keet kunnen sluiten dus ik zal niet meer vertrekken, zelfs met rustig verkeer doe ik er vanuit Leuven een uur over om daar te raken. Gemiste kans en excuses voor de afwezigheid!

Ik hoop jullie zaak binnenkort toch eens te kunnen bezichtigen,temeer daar Wim precies een soort Godfather is voor de 911 3.2…

Veel (leer)plezier iedereen!

Dolf

[quote=”Rufie” post=146043]oooh verdorie, gaat me niet lukken vanavond !

Als er iemand in mijn plaats wil ?[/quote]

Spijtig… wou mijn ex elfje nog eens zien, en jullie natuurlijk ook 😉

Rufie ik kom wel in jouw plaats .Met plezier .
                          Nu nog de toelating van Onze Wim krijgen . 😉

Hey gasten

Ik had wel gehoopt jullie nog eens terug te zien hee.
                            Funny haakt af, Rufie haakt af… straks hebje vanavond nog ‘te weinig’ volk Wim 🙂

F

Ge moet ook niet in de Panne zijn hé maar in Hulst 😉

😆 😆

Tzal met de mazoutstoof zijn. Ik riskeer het niet om met een Porsche naar De Panne te komen.

Ja zijn GT3 raakt maar niet ingeschreven hé :happy:
                                  Sorry Cedric die kon ik niet laten liggen :engeltje:

[quote=”porsche914orange” post=146037]Net gezien dat het vanuit mijn zaak in De Panne tot in Hulst 140km is. Ik kan pas om 18u vertrekken. Zal dus 5min later zijn 😈 😈 :lol:[/quote]
                                    Ha, ge komt dus met den 356? :sarcastisch :happy: :first:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 221)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.