forum treffen bij CCR in Hulst

Home Forum Porsche Uitstappen forum treffen bij CCR in Hulst

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik gooi hier even een balletje hoog om te peilen of er interesse bestaat voor een info avond bij ons in Hulst.

Gisterenavond hebben we de Zeeuws Vlaamse oldtimer club op bezoek gehad, en hadden totaal een ander beeld van ons tot ze het gisteren met eigen ogen konden bekijken.

Hier een paar foto’s van het gereedmaken om de gasten te ontvangen, en de club die met 18 leden zonder vrouwen aanwezig waren. 😉

Ik verneem wel of er belangstelling voor bestaat, en kunnen we iets organiseren.

Data is bekend:

Vrijdagavond 18 oktober, aanvang 19.00 uur en einde om 22uur30.

luc993cabrio
      Mushroom
      Jollie
      patrickvb
      snoer 964
      porsche914orange
      DST
      JoeBar_S2
      Dopey
      de zwarte pijl
      p1976
      Rufie
      Gette
      RS
      Ghost
      bladerunner
      Jochen
      stefx911
      FirstP
      993
      vrijdagavond is volzet

Zaterdag middag 19 oktober, aanvang 13.00 uur en einde om 17.00 uur.
      SL33PY
      BC911
      Blindstra
      zipper
      David911cabrio
      tttoon
      Peter_Targa_84
      Timo
      Funny
      Mikey
      Andre
      KDC (Kenny)
      PatricB
      dirk l

Maximale groep per dag 25 personen.
      Deze info/treffen is samen met het Nederlandse Porschevrienden forum, dus zal hier hun namen ook vermelden.
      En vol is vol.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 221)
      • oooh verdorie, gaat me niet lukken vanavond !

Als er iemand in mijn plaats wil ?

Ik kom morgen

[quote=”porsche914orange” post=146037]Net gezien dat het vanuit mijn zaak in De Panne tot in Hulst 140km is. Ik kan pas om 18u vertrekken. Zal dus 5min later zijn 😈 😈 :lol:[/quote]

5 min …. :happy: :respect2:

Net gezien dat het vanuit mijn zaak in De Panne tot in Hulst 140km is. Ik kan pas om 18u vertrekken. Zal dus 5min later zijn 😈 😈 😆

Wim

[quote=”dirk l” post=146023]Hallo,

Ik had me opgegeven voor Vrijdag maar moet hiervoor annuleren 😥
                Kan Zaterdag nog, al kan ik er geen uur op plakken :?:[/quote]

Voor jou hetzelfde dan Dirk, tot morgen dan.

Wim

[quote=”PatrickB” post=146018]Wim,
                  moest het nog niet te laat zijn, had ik me graag voor Zaterdag opgegeven,
                  wel weet ik pas de dag zelf of ik ook effectief van de partij zal zijn. :|[/quote]

Zaterdag is goed Patric en zie je dan wel of niet.

Met spijt in het hart moet ik voor vanavond ook annuleren 😳 , zaterdag lukt ook niet. Volgende keer beter. Veel plezier voor diegenen die wel kunnen :drink:

Hallo,

Ik had me opgegeven voor Vrijdag maar moet hiervoor annuleren 😥
                      Kan Zaterdag nog, al kan ik er geen uur op plakken ❓

PB

Wim,
                        moest het nog niet te laat zijn, had ik me graag voor Zaterdag opgegeven,
                        wel weet ik pas de dag zelf of ik ook effectief van de partij zal zijn. 😐

XXX

@ deelnemers regio Antwerpen voor de ZATERDAG, samenkomen aan rond punt Wommelgem aan fruitkraam, achteraan op de parking 12:00u, OK??
                          Ben wel van plan om door de ‘konijnepijp’ te rijden richting Hulst.
                          De meeste onder ons begrijpen wel waarom zeker :engeltje: :engeltje:

Bert, net gehoord dat Duitse vrienden op bezoek zijn, ik ga zowieso komen, maar ik kan nu nog niet exact zeggen wannneer.

BTW gasten, naar’t schijnt wordt het mooi weer dit weekend!!

Wim

[quote=”Mikey” post=145930]kan ik dan toch vrijdagavond komen :engeltje:[/quote]

Als het mogelijk is liever niet, want er zijn er vrijdag al een paar die iemand extra meebrengen.

[quote=”SL33PY” post=145876]Bert, mss samenrijden naar Timo en Wim? Ben er zelf nog niet uit of ik met 1 of 2 wagens ga (vrouw en kinderen weetjewel 🙂 )[/quote]
                                Vraag je nu of ik met jouw P wil rijden terwijl jij rustig met je vrouw in de daily gaat … ? 😉 Ik moet nog even kijken wat m’n agenda zegt, ben niet zeker of ik van thuis kom … Ik hou je op de hoogte.

Als er zijn die vanuit Brugge willen meerijden laat maar iets weten hé. :driver: :driver: :driver:

kan ik dan toch vrijdagavond komen :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 221)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.