forum treffen bij CCR in Hulst

Home Forum Porsche Uitstappen forum treffen bij CCR in Hulst

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik gooi hier even een balletje hoog om te peilen of er interesse bestaat voor een info avond bij ons in Hulst.

Gisterenavond hebben we de Zeeuws Vlaamse oldtimer club op bezoek gehad, en hadden totaal een ander beeld van ons tot ze het gisteren met eigen ogen konden bekijken.

Hier een paar foto’s van het gereedmaken om de gasten te ontvangen, en de club die met 18 leden zonder vrouwen aanwezig waren. 😉

Ik verneem wel of er belangstelling voor bestaat, en kunnen we iets organiseren.

Data is bekend:

Vrijdagavond 18 oktober, aanvang 19.00 uur en einde om 22uur30.

luc993cabrio
      Mushroom
      Jollie
      patrickvb
      snoer 964
      porsche914orange
      DST
      JoeBar_S2
      Dopey
      de zwarte pijl
      p1976
      Rufie
      Gette
      RS
      Ghost
      bladerunner
      Jochen
      stefx911
      FirstP
      993
      vrijdagavond is volzet

Zaterdag middag 19 oktober, aanvang 13.00 uur en einde om 17.00 uur.
      SL33PY
      BC911
      Blindstra
      zipper
      David911cabrio
      tttoon
      Peter_Targa_84
      Timo
      Funny
      Mikey
      Andre
      KDC (Kenny)
      PatricB
      dirk l

Maximale groep per dag 25 personen.
      Deze info/treffen is samen met het Nederlandse Porschevrienden forum, dus zal hier hun namen ook vermelden.
      En vol is vol.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 221)
      • [quote=”Peter_Targa_84″ post=145891]

Ik ga zaterdag vanuit Antwerpen, treintje?? :engeltje:[/quote]

Ik vertrek vanuit Boechout, misschien afspreken in Wommelgem?

0

Wim, ik moet afzeggen 😥 😳
          Net een vergadering achter de rug waar vrijdag namiddag en vrees tot avond een vervolg moet aan gebreid worden!!!

Zaterdag met Françorchamps verplichtingen!

In de wetenschap weeral iets leerzaam te zullen gaan missen, sorry!!!!

0

@ Wim , Je hebt een Palm te goed van mij :drink:

0
            Wim

Weet je het nu, en niet meer vergeten hè. :drink:

0

[quote=”cabrio wim” post=145905]Is al geraden Mike, inderdaad wat laat.

En het adres is juist, en is toch niet moeilijk te vinden, gewoon op de oranje lettertjes klikken in mijn onderschrift, of bij sponsors op de link klikken. ;)[/quote]

😳 😳 Sorry Wim ik ben niet zo goed in die dingen .

0
                Wim

Is al geraden Mike, inderdaad wat laat.

En het adres is juist, en is toch niet moeilijk te vinden, gewoon op de oranje lettertjes klikken in mijn onderschrift, of bij sponsors op de link klikken. 😉

0

[strike]ik zie een kalender met een oude corvette(denk ik)

het hoekje achter het bureau is opgeruimd en opgeknapt

die oranje kar, wat is dat? een lotus? Krijgt die persoon een proefritje?

ps wat krijgt de persoon die het juist raad 😀 :D[/strike]

tjah… ben blijkbaar wat laat met een reply 😛

0
                    F

Ik veronderstel dat dit adres juist is en anders horen we het wel:
                      Aziëweg 21 A
                      4561 PC Hulst
                      Link naar CCR

0

Misschien er over gekeken maar kan ik het adres nog eens krijgen van CCR te hulst zodat we ter plaatse geraken op een deftig uur vrijdag .Want via google vind ik het niet (maar dit licht aan mijn pc ,en moet nog uitgezocht worden wat daar mis mee is )Alvast bedankt en tot vrijdag voor de mensen die dan gaan .

0
                        F

Denk dat deze dan wel dicht in de buurt komt :geek:

Between 2009 and 2010, Spyker sold the C8 Laviolette LM85, which is a special edition car with orange paint, black wheels, and many “ready-for-track” enhancements.[50] The interior is black with orange piping, and the customers of this car were permitted to stay with the Spyker crew in any of the 2009 LeMans races.[51] In 2009, the Spyker C8 Aileron debuted at auto shows with the same power output as the C8 Spyder and C8 Laviolette, but with more modern technology, and manufactured in a more modern way.[52] Spyker has produced a lineup of 14 vehicles, as of 2012 (including concepts).[53]

Nog efkes de prijs opgezocht en inderdaad, zo’n 340.000€ is dan toch nét buiten het bereik van mijn portemonneeke zoals ik al dacht :popcorn:

0
                          F

Alleszins niet iets voor mijne portemonnee 😉

0
                            Wim

2de hint: zijn er maar 14 van gemaakt, en dit is nummer 8 uit de serie. :popcorn:

0
                              XXX

Spyker B6 Venator?
                                ‘t zal wel iets van oranje zijn hé :music:

Ik ga zaterdag vanuit Antwerpen, treintje?? :engeltje:

0

dacht ik ook eerst aan de luchtsleuf, maar de buiten spiegels lijken raar, nu Spyker heeft er veschillende ik gok op een “Spyker C8”

we zullen het wel zien overmorgen 🙂 (or the day after)

0

Een oranje spyker ?

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 221)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.