forum treffen bij CCR in Hulst

Home Forum Porsche Uitstappen forum treffen bij CCR in Hulst

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik gooi hier even een balletje hoog om te peilen of er interesse bestaat voor een info avond bij ons in Hulst.

Gisterenavond hebben we de Zeeuws Vlaamse oldtimer club op bezoek gehad, en hadden totaal een ander beeld van ons tot ze het gisteren met eigen ogen konden bekijken.

Hier een paar foto’s van het gereedmaken om de gasten te ontvangen, en de club die met 18 leden zonder vrouwen aanwezig waren. 😉

Ik verneem wel of er belangstelling voor bestaat, en kunnen we iets organiseren.

Data is bekend:

Vrijdagavond 18 oktober, aanvang 19.00 uur en einde om 22uur30.

luc993cabrio
      Mushroom
      Jollie
      patrickvb
      snoer 964
      porsche914orange
      DST
      JoeBar_S2
      Dopey
      de zwarte pijl
      p1976
      Rufie
      Gette
      RS
      Ghost
      bladerunner
      Jochen
      stefx911
      FirstP
      993
      vrijdagavond is volzet

Zaterdag middag 19 oktober, aanvang 13.00 uur en einde om 17.00 uur.
      SL33PY
      BC911
      Blindstra
      zipper
      David911cabrio
      tttoon
      Peter_Targa_84
      Timo
      Funny
      Mikey
      Andre
      KDC (Kenny)
      PatricB
      dirk l

Maximale groep per dag 25 personen.
      Deze info/treffen is samen met het Nederlandse Porschevrienden forum, dus zal hier hun namen ook vermelden.
      En vol is vol.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 221)
      • [quote=”cabrio wim” post=145724]Even nog een laatste reminder, en tevens een vraag.

Zijn er mensen die op vrijdag gepland staan ook in de mogelijkheid om zaterdag te komen.
        .[/quote]

Beste

Ik kan spijtg genoeg enkel vrijdag

mvg
        David

Wim

Even nog een laatste reminder, en tevens een vraag.

Zijn er mensen die op vrijdag gepland staan ook in de mogelijkheid om zaterdag te komen.
          Waarom vraag ik dit: Er zijn verschillende vragen binnen gekomen of ze een vriend mochten meebrengen, en op zich is dit geen probleem, maar als we dan niet oppassen zitten we o boven de 30 personen.
          En dan gaat de groep wel heel erg groot worden om de mensen fatsoenlijk te woord te staan.

Ik verneem het dan wel mocht iemand willen omzetten naar de zaterdag.

Wim

[quote=”BC911″ post=143617]En voor mij ook vrijdag avond graag, indien volzet zaterdag.[/quote]

Vanwege dit zinnetje had ik je op de zaterdag gezet omdat het voor vrijdag al redelijk snel vol liep.
            Maar ben aan het proberen nog iets te regelen.

Moest er toch nog een plaatsje vrijkomen voor vrijdag, dan hoor ik het wel …

XXX

Wim, noteer mij alvast voor zaterdag. Ik kom af met mijn zoon Timo… :happydance:
                Wil de Porsche goeroe eindelijk eens ontmoeten :respekt:

Sig mij maakt het niet uit ,als je je zou bedenken laat het me weten !
                  Gr

Hartstikke lief Bart(kreeg mailtje hierover van iemand), maar ik had je graag gezien daar, want het sociale aspect speelt voor mij ook een rol.
                    Wim zie ik vaak genoeg 😉
                    Mag vast niet van hem praten als hij aan het woord is of Timo, maar dan glip ik wel naar buiten.
                    Zijn bedrijf en werkzaamheden ken ik iets te goed.

Dus ga maar lekker op vrijdag en dan zie ik je een andere keer weer.

Sigrid als je wilt kom je maar in mijn plaats op vrijdag ,dan ga ik wel op zaterdag als ik je daarmee kan van dienst zijn .

[quote=”cabrio wim” post=144862]Voor zaterdag Bert 😳 .[/quote]
                        OK, geen probleem. Spring ik op een andere keer nog wel eens binnen.

Wim

[quote=”tttoon” post=144856]Ik wil anders graag zaterdag ipv vrijdag komen[/quote]

Dank je voor de bereidwilligheid, en tot de zaterdag dan

Wim

Voor zaterdag Bert 😳 .

Wim, heb je mij nu voor vrijdag of zaterdag voorzien? Want ik had eigenlijk voorkeur voor vrijdag en als alternatief zaterdag. Alleen is zaterdag ondertussen iets moeilijker geworden … Indien vrijdag dus niet meer kan ga ik even moeten zien, want vrees dat ik dan ga moeten passen.

Ik wil anders graag zaterdag ipv vrijdag komen, dan kan er vrijdag nog iemand bij en kan ik voetbal kijken.

Wim

Jammer Sigrid, volgende keer beter. 😉

maar euhhhhh, voor de zaterdag mogen er echt nog wel een paar bij komen hoor.
                                  Of moeten jullie dan allemaal mee met moeders voor de boodschappen te dragen. :mrgreen:

Helaas. Ik kom te weinig op het forum en zie dat de vrijdag vol zit.
                                    Volgende keer beter.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 221)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.