Forum werkt niet goed op iPhone .

Home Forum Porscheforum mededelingen Forum werkt niet goed op iPhone .

• Maker
    Discussie
  • Ik ben nieuw op de site.Nu miss een domme vraag maar op de pc werkt het forum perfect. Alleen op de iPhone niet .
    Ik zie oa geen onderwerpen kan niets zoeken.
    Weet iemand hoe dit komt?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • ik ga uit principe nooit draadloos online met m’n intussen antieke Samsung Galaxy Mini S5570. nu toch eens de wifi aangezet en getest:
      werkt probleemloos. ik lees wel de recente topics via PFB book. mss is dat de gouden tip voor jullie aajfoon gebruikers?

Ik heb ook ne 6plus en ook probleem van geen onderwerpen :bounce:
        Op iPad geen probleem

[quote=”Ollie” post=213665]Hier met de 5s zelfde probleem, enkel topictitel en laatse poster zichtbaar, niet als kritiek bedoeld, enkel ter info.

Met de Ipad geen probleem, het forum wordt enkel zeer traag geladen, maar kan ook liggen aan het feit dat de ipad niet meer van de jongste is, net als de P. :think: :D[/quote]

Idem dito… dan weet je pas hoeveel keer je het forum wil checken… 😳

Hier met de 5s zelfde probleem, enkel topictitel en laatse poster zichtbaar, niet als kritiek bedoeld, enkel ter info.

Met de Ipad geen probleem, het forum wordt enkel zeer traag geladen, maar kan ook liggen aan het feit dat de ipad niet meer van de jongste is, net als de P. :think: 😀

Wim

[quote=”luc993cabrio” post=213630]
              Ge bedoeld wss de 6+ he Wim want de 6S moet nog op de markt komen :salut: :salut: :salut:[/quote]

Als die nog uit moet komen dan zul je wel gelijk hebben. 😳
              Was vorige week nog de nieuwste , grootste en zwaarste in geheugen.
              Maar is net als de rest, je hebt het en tegen je buiten staat is er weer iets nieuws uitgekomen :happy:

[quote=”steri2311″ post=213625]vroeger ging het wel op de 5s na de update van het forum inderdaad geen onderwerp meer te zien met de iphone[/quote]
                Met de Samsung pheun ook geen onderwerpen te zien. 🙁

Bij ging het voor de update ook. Maar dan ligt het al niet aan mij.

[quote=”cabrio wim” post=213583] via de iPhone 6S verzonden.[/quote]

Ge bedoeld wss de 6+ he Wim want de 6S moet nog op de markt komen :salut: :salut: :salut:

vroeger ging het wel op de 5s na de update van het forum inderdaad geen onderwerp meer te zien met de iphone

Op de 4S 😳 werkt het ook niet naar behoren. Op iPad wel.

Wim

Gaat dus tijd worden om die 5Sen om te wisselen voor de 6S :mrgreen:

+1

Sorry
                            Heb het ook opgegeven met 5S, ook geen onderwerpen te zien en dus onmogelijk iets te vinden

Wim

op de 6S dus wel.

PDS

[quote=”bccars” post=213533]Bij mij op de ihpone 5 is het ook hopeloos, zowel via safari als via tapatalk … maar dit is geen klacht van mijnentwege, gewoon ter info …[/quote]

+1

De onderwerpen staan er niet bij.

Enkel wanneer en van wie de laatste post was :think:

dat is het vreemde waar ik niet in kan volgen, bij de ene werkt het wel goed, bij de andere niet… de ene ziet knoppen wel, de andere niet, de ene ziet het smal, de andere breed… moe-de-loos zou je ervan worden… zou het niet gewoon kunnen te maken hebben met de software en of instellingen die veel gebruikers hanteren ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.