Forum zeer traag + wegvallen.

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Forum zeer traag + wegvallen.

• Maker
    Discussie
  • Forum werkt zeer traag.
    Ik krijg regelmatig deze boodschap.

Kunena: opslaan sessie-informatie mislukt!
    Fout bij laden modules:Out of resources when opening file ‘./porscheforum_be/pft_modules.MYD’ (Errcode: 24) SQL=SELECT id, title, module, position, content, showtitle, control, params FROM pft_modules AS m LEFT JOIN pft_modules_menu AS mm ON mm.moduleid = m.id WHERE m.published = 1 AND m.access <= 1 AND m.client_id = 0 AND ( mm.menuid = 673 OR mm.menuid = 0 ) ORDER BY position, ordering Krijg ook dikwijls wit scherm. Hoop dat jullie iets verstaan van deze boodschap 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • moet regelmatig meerdere keer proberen in te loggen voor het effectief lukt 🙁

Prijskaartje webhosting bij One.com?

Ik kan eventueel aan een vriend van mij (Globalserve) vragen om als sponsoring de website gratis te hosten.

Mvg,

Fabian

Wim

Is inderdaad met momenten zeer traag, maar kan hier helaas niks aan veranderen.

Hier werkt het forum nog steeds zeer traag ,sommige items opent hij maar na 2 pogingen ! :bounce:

Wim

Er wordt inderdaad bijna niks meer gedaan door opperhoofd en andere zaken zijn ook van de baan, ondanks goede afspraken.

Dus ik weet ook niet welke kant we opgaan.

Nee, is hier ook.

naar aanleiding van deze problemen staat er nog steeds een titelbalk bovenaan de pagina met de tekst

15 apr 2013
                  Onze excuses voor de registratieproblemen op Porscheforum.be! Weet dat we werken aan een concrete oplossing. …
                  Lees meer…

ben ik de enige die vindt dat deze daar al een hele tijd overbodig staat te niksen ?

Update: na weer enkele uitvallen gisteren lijkt het forum vandaag weer gestabiliseerd te zijn en snel te werken.

Over mijn vragen betreffende de uitvallen gisteren kreeg ik vanochtend het volgende antwoord.

Beste Porscheforum,

Ik heb uw site nu laten verhuizen naar een andere database server. Uw site zou vanaf nu zonder problemen moeten werken.

Onze excuses voor het ongemak.

Als u nog vragen heeft, kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen via e-mail of via de Live Chat service.
                    Met vriendelijke groet

Martine
                    One.com

Graag gedaan.
                      Tot morgen????? 😈

[quote=”Ghost” post=127819]
                        Verder bedankt voor het op gang houden van ons forum *luv
                        Zal gelijk eens een donatie doen aan jullie :wink:[/quote]

:happydance: :first:

[quote=”Ghost” post=127819]Het lijkt nu terug volt te gaan :applaus:
                          Ik zal in de toekomst sneller de foutcodes posten.
                          Die MySQL had ik hier ook al enkele dagen zien passeren.
                          Zal gelijk eens een donatie doen aan jullie :wink:[/quote]

Met “VOLT” zal het zeker snel gaan, hé William 😉 ?

Geen problemen hier (momenteel).

Het lijkt nu terug volt te gaan :applaus:
                            Ik zal in de toekomst sneller de foutcodes posten.
                            Die MySQL had ik hier ook al enkele dagen zien passeren.
                            Zal gelijk eens een donatie doen aan jullie 😉

Korte update, ons hostingbedrijf zegt het mysql probleem opgelost te hebben en is hun overbevolkte server aan het vrijmaken zodat wij meer capaciteit krijgen en alles weer terug vlotter hoort beginnen te werken…

We leven weer eens op hoop…

ben sinds gisteren de hosting aan het bestoken, en kreeg vandaag dit nietszeggend antwoord:

Dank u voor uw schrijven.

Excuus hiervoor, dit werd veroorzaakt door de MySQL server waarop het domein staat. Dit is inderdaad al wat langer een probleem en had eigenlijk al veel eerder opgelost moeten zijn. Inmiddels loopt de MySQL server wel weer goed, het is nu een prioriteit om deze server zo goed mogelijk te houden. Onze excuses voor het ondervonden ongemak en wij zullen er nogmaals op aandringen dat deze server goed moet blijven draaien.

U kunt overigens in de configuration.php nog even de volgende regel aanpassen (kan wat sneller zijn).

var $dbtype = ‘mysql’;
                                naar
                                var $dbtype = ‘mysqli’;

Als u nog vragen heeft, kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen via e-mail of via de Live Chat service op onze site

De aanpassing die ze voorstelden heb ik doorgevoerd, maar helaas.. het gaat nog steeds traag…

9 van de 10 keren krijg ik het forum nog niet eens geopend! Nu na 3x proberen lukt het mij toevallig én krijg ik wonder boven wonder nog eens iets gepost. :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.