Forum zeer traag + wegvallen.

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Forum zeer traag + wegvallen.

• Maker
    Discussie
  • Forum werkt zeer traag.
    Ik krijg regelmatig deze boodschap.

Kunena: opslaan sessie-informatie mislukt!
    Fout bij laden modules:Out of resources when opening file ‘./porscheforum_be/pft_modules.MYD’ (Errcode: 24) SQL=SELECT id, title, module, position, content, showtitle, control, params FROM pft_modules AS m LEFT JOIN pft_modules_menu AS mm ON mm.moduleid = m.id WHERE m.published = 1 AND m.access <= 1 AND m.client_id = 0 AND ( mm.menuid = 673 OR mm.menuid = 0 ) ORDER BY position, ordering Krijg ook dikwijls wit scherm. Hoop dat jullie iets verstaan van deze boodschap 😉

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • :what: Idem hier :bounce:

Wim

Forum is zo rap als nun trage stront, is niet te doen, zelfs nu nog elke keer 10 seconden voor er iets opent.
        Gisteren lukte mij het zelfs niet om erop te komen. :bounce:

ongeveer 10 keer proberen in te loggen de laatste uren en nu ik er ben inderdaad tergend traag.
          zeker geen porsche snelheid 🙁

PB

Het is al enkele dagen dat ik merk dat er een serieuze vertraging op zit. Een topic openen alleen al, neemt makkelijk een 20tal seconden in beslag.

Afgelopen week een dag zeer traag.
              Volgende dag weer normaal

idd het vreemde is dat ik dit in eerste instantie niet opmerkte, maar nu ik wat aan t rondvliegen ben in de topics merk ik het ook, ik heb meteen contact opgenomen met de provider en kreeg dit antwoord:

Unfortunately, there is a load on the MySQL server that your webspace uses. Our technicians are solving the issue as we speak, as they have found the underlying cause and they have confirmed that they are have on a solution. I apologize for the inconvenience, but the issue will be solved shortly.

Is momenteel nog altijd zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer traag :what: :what: :what: , heb hier al serieus op gevloekt.

ik heb hier bijna de ganse dag zonder internet gezeten en kan nu pas één en ander checken, maar ondervind momenteel geen problemen ? Ik kan alleen maar vermoeden dat onze provider werken aan het uitvoeren was vanmiddag ?

ja tis niet te doen…

hier is het ook traag, maar geen problemen om in te loggen

Hier idem: zeer traag.
                          Inloggen ook problematisch. Kreeg wit scherm met enkel ‘Invalid token’.
                          Als je dan met ‘Terug’ knop van browser naar vorig scherm wil gaan en op een topic klikt, blijk je toch succesvol ingelogd.
                          😯

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.