Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie
  • Ciao,
    Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
    Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
    Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
    Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
    prachtige routes
    Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
    hulp bij uitkiezen van hotels met garage
    tips voor restaurants
    als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 454)
  • TDW

Sfeerbeeld van m’n Elfje op weg naar Italië via de Hahntenjoch pas en op naar de Stelvio. Een aanrader om via Duitsland en de Oostenrijkse alpen te gaan.

Attachments:
      • image.jpeg

2-07-201617-25-01.jpg

TDW

Funky dingske

Sinds gisteravond terug in Belgenland na ons verblijf in Dro (tiental km van Gardameer) en Rauris (Oostenrijk).
            Fantastische streek om met de Boxster te toeren , maar ook om de wandelschoenen aan te trekken.

Wie naar deze regio trekt, dit moet je zeker meemaken: rit door de Brasa Schlucht.

Ook gepasseerd in Brescia (museum Mille Miglia) waar we deze vreemde vogel zagen staan:

20160622_134617.jpg

Mogelijk zeer efficiënt tegen de zon? :drink:

TDW

Ik ben net terug van een toertje in die grote regio (Via Hahntenjoch, Stelvio en Umbrail verder door naar Maranello, jawel het hol van de leeuw) en het is een fantastische streek om met de flat 6 door te sjeezen.

PM aan Sensa911 sturen :popcorn:

Wistjedatje:
                Vroeger stond Senza911 voor “zonder 911” in het Italiaans.
                Vandaag echter betekent dit de afkorting voor “Sensationeel? Een 911 of twee is niet te veel”….

Is er een roadbook met interessante plekjes voor het Gardameer?
                  Ik ga er van de zomer ook voor het eerst met de Porsche naartoe en heb hier wel interesse in. 😉

[quote=”Sensa911″ post=237276]… Beltar ; als ik er dan ben laat ik wel iets weten, ik vermoed dat jij het roadbook nog hebt?[/quote]

Wij hebben geen roadboek gehad hoor Sensa, maar kennen ondertussen ook al wat bochtjes en tunnels ginder…Maar als we er zijn kunnen we misschien wel eens afspreken. Wordt moeilijk kiezen tussen spyder en water als t mooi weer is 🙂

Ferm kleurke :happy: :up:

image.jpeg
                        De speedgelb in zijn natuurlijke habitat

Ik ben oprecht blij dat jullie ervan genoten hebben, daarom is dat roadbook ook gemaakt voor het Porscheforum.be. :driver:

Beltar ; als ik er dan ben laat ik wel iets weten, ik vermoed dat jij het roadbook nog hebt?

onnodige quote gewist
                            Wij waren er 4 dagen met het vliegtuig, maar…. :driver: :driver: vanaf 25/7 tot 3/8 maken we lago di garda onveilig met de spyder!

Afgelopen week genoten van de mooie omgeving van het Garda meer. :up:
                              Dankzij het roadbook van Sensa was het piece of cake om mooie plekjes te ontdekken.
                              Fantastische regio! Dit smaakt naar meer.
                              😀

Moet ik mij nu aangesproken voelen omdat je Mercedes bij betrekt? Ik zou nooit een dier (ook al heb ik het niet voor poedels) op straat achterlaten!! :mrgreen: :what:

Moet ik mij nu aangesproken voelen omdat je Mercedes bij betrekt? Ik zou nooit een dier (ook al heb ik het niet voor poedels) op straat achterlaten!! :mrgreen: :what:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 454)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.