Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Ciao,
      Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
      Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
      Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
      Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
      prachtige routes
      Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
      hulp bij uitkiezen van hotels met garage
      tips voor restaurants
      als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 454)
      • [hide][quote=”Harley G” post=208755]Wij vertrekken of do avond of vrijdagochtend heel vroeg richting Torbole.
        Vermits we niet met de P maar met de M komen, zullen we niet deelnemen aan de ritten maat mss weleens ‘s avonds verbroederen, indien dit past.[/quote]

High class Italian style, zo kennen we jouw!!! Ik had nooit kunnen dromen dat je met de Maseratie zou komen!!! 🙂

Verbroederen kan voor mij part zowel ‘s avonds als overdag. Er zit minstens 1 nieuwe rit (in de Dolomiten) in die ik je zou durven aanraden. We hebben die zondag gedaan … en genoten. [/hide]

[hide][/hide]vertrekken de 16e , overnachten in de buurt grens Dtsl/ Oostenrijk en zijn de 17e rond de middag in Riva waar we blijven tot woensdag .
          Sensa, je weet welk hotel hè !

Wij vertrekken of do avond of vrijdagochtend heel vroeg richting Torbole.
            Vermits we niet met de P maar met de M komen, zullen we niet deelnemen aan de ritten maat mss weleens ‘s avonds verbroederen, indien dit past.

Wij vertrekken 14 juli naar Iseo meer en zijn dus in de buurt en zaterdag op de startplaats gekozen door maestro Sensa.’

Wij vertrekken vrijdag 17 juli rond 14u.

Rit : één van deze 3 routes

http://nl.viamichelin.be/web/Routes?departure=9420%20Vlekkem%2C%20Belgium&departureId=31NDRjazQxMGNOVEF1T1RNMk1EVT1jTXk0NU16RXdOQT09&arrival=38066%20Riva%20del%20Garda%2C%20Italy&arrivalId=31NDFsdWYxMGNORFV1T0RnM09Uaz1jTVRBdU9EUTBNamM9&index=2&vehicle=0&type=0&distance=km&currency=EUR&motorway=&toll=&vignette=&orc=&crossing=true&caravan=&car=hatchback&fuel=petrol&fuelCost=1.6&allowance=

Rit in één keer of met overnachting, ben er nog niet uit.

Dus als eindpunt Riva del Garda (kan nog wijzigen, moeten nog boeken).

@sensa >> wat is de ideale locatie om te verblijven (dicht bij het vertrekpunt van de ritten)?

Bestemming is Dro geworden, ongeveer 10km van Riva del Garda.

[hide]Wie gaat er nu mee voor de 2de editie???? Als je je liever niet aanmeldt via het forum stuur mij even een pm aub.

Door een slechte planning van mijnentwege ben ik afgelopen weekend NIET naar de Savoie kunnen rijden, maar hebben we dit weekend in de streek rond het Gardameer rond gereden.

Mijn vrouw is nu het roadbook aan het updaten en, op straffe van geheelonthouding van mijnentwege, dient daar klaar mee te zijn in het begin van volgende week.

20160628Dolomitenroadtrip.jpg

20150628dolomitenroadtrip5.jpg

[/hide]

Zeer Belgisch gedacht van jou, youyou.

Duitsers zitten anders in mekaar. Juist is juist en te snel is te snel.

Italianen zouden zelfs de overtreding niet geregistreerd hebben…

awel ja, als je een kosten-baten analyse zou maken hadden ze beter deze boete in de vuilbak gegooid.

[hide]als je er niet teveel Schweinerei in wil schrijven, dan zal ik je weerwoord wel vertalen naar het Duits.
                        maar al bij al heb je nu wel heel goedkope pasfoto’s opgestuurd gekregen; bij onze lokale fotograaf betaal je meer zulle.[/hide]

SCAN0018.jpg

(Sonja) gaat het scannen en dan kan ik het hier posten, was koffietje aan het drinken en dus eventjes niet op de teller gekeken, staat mooi op de foto hihi.

Sneu voor jouw Youyou! Nu 10 euro is het einde van de wereld niet.
                              Wat voor uitleg ben je van plan om te geven :
                              – tiramisu gegeten en moest de verwachtingen van Madame inlossen
                              – net diep in de bodemlose put van de Italiaanse staatschuld gekeken en een schrik gepakt
                              – ik dacht dat die borden ce minimum snelheid aangaven?

ik zou het € briefje in een doosje doen en er geen sachertorte maar één tiramisu bij insteken.
                                we hebben op de terugweg wel ‘ns doorgeduwd maar zeker aan de wegenwerken (en dat waren er veel inclusief de bijhorende files) de Max-snelheid goed gerespecteerd. gans duitsland had blijkbaar een autovakantie gemaakt in dat verlengde weekend; zo druk op de snelweg. ook in Lux op de parking bij het tankstation was het zoeken naar een parkeerplekje om een koffietje te consumeren.

hahahaa, heb vandaag een rekening in de bus gekregen vanuit Karlsruhe, Stuttgart, 107km/h ipv 100. Boete 10€. Ik mag mijn uitleg doen maar in het Duits, wie vertaalt dat voor mij of moet ik een nederlands exemplaar vragen? Hopelijk hebben ze geen fotootjes genomen van de terugweg met Deepee want dan ging het vlotter 🙂

[hide]

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 454)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.