Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie
  • Ciao,
    Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
    Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
    Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
    Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
    prachtige routes
    Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
    hulp bij uitkiezen van hotels met garage
    tips voor restaurants
    als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 454)
    • We vinden wel iets!
      Vandaag zit ik echter de hele dag op de baan. Vanavond of morgen kijk ik even. Maar een bed is daar altijd te vinden!
      Desnoods slaapt een van jullie 2 bij mij!

Helaas, ons last minute idee valt blijkbaar in het water.
        Eden Marone en Girardelli in Riva del Garda zijn beide volzet op 14 tot en met 17 mei.
        @Sensa, heb jij soms daar in de buurt nog betaalbare alternatieven ?
        Laat iets weten.

PSC

[quote=”Boxsterwalter” post=202955]14 tot 18 Mei gaat ons misschien ook lukken als er nog plaats is .[/quote]
          Dat is meteen een unieke kans om de reis gelijk (op 14 mei) te starten met een bezoek aan de keuring van de Mille Miglia in Brescia Boxsterwalter. Maar of u dan alleen op de weg rijdt….

Plaats op de weg gaat er zeker nog zijn : we zijn maar met 3 of 4 Porsche’s op de baan!

Straks eens een babbeltje doen met ons madam 14 tot 18 Mei gaat ons misschien ook lukken als er nog plaats is .

Schitterend filmpje, jammer genoeg geen tijd hiervoor dit jaar.

Dank je wel Stijn! We houden je wel in gedachten (ik probeer de gedachte aan een te vervangen pamper nu uit mijn hoofd te krijgen 🙂 ) en zullen wat foto’s posten!

sensa911: niettegenstaande ik initieel ook warm liep voor dit initiatief, past het hier toch niet in de huidige workflow en gewijzigde gezinssituatie…
                    Ik wens jullie veel Italië-, Porsche-, zeil-, … plezier

een Chris Harris teasertje voor de lucky few die over 4 weken afzakken naar de 2015 mille miglia:

Wat ik weet is dat Herman911 hier geboekt heeft : http://www.edenmarone.it/en-us

Ik ben er gaan kijken : eenvoudig maar correct en heeft een parking die kan afgesloten worden.

Voor een goed begrip : dit is een puur vrijwillig initiatief. Iedereen kan meedoen (ook diegene die in de buurt van het Gardameer met hun daily op vakantie zijn en die een dag willen aansluiten). Het belangrijkste is om mekaar in een ontspannen sfeer te leren kennen, 1 of meerdere dagen/avonden samen doorbrengen en voor de rest doet iedereen “zijn goesting”.

Elke dag zal er een rit zijn in de buurt van het Gardameer (om eerlijk te zijn ik heb een 5-6 tal ritten klaar en moet ze nog eens onder het stof uithalen) indien voldoende belangstelling rijden we zelfs tot aan de Stelvio. Ook de 5 merentocht is de moeite.

Als het even lukt gaan we met onze zeilboot het Gardameer op. Stilte maakt dan plaats voor P geluid! (tenzij er net een paar door de tunnels rond het Gardameer, en dat zijn er veeel, bulderen). Reddingsvesten voor kinderen (en volwassenen) zijn aan boord en de frigo is … groot!

Kosten : 0,00 euro, maar diegene die daar een probleem mee hebben kunnen altijd een vrijwillige donatie doen aan het forum.

Hier nog een tip : http://www.gardafriends.com/3-dingen-die-je-moet-gedaan-hebben-aan-het-gardameer/

Als alles meezit heb je die 3 dingen gedaan als je terug huiswaarts keert… en de Monte Baldo is echt de moeite waard, zowel de weg aan de kant van het Gardameer als de weg aan de andere kant van het Meer. Zelfs mijn 2 tieners vroegen om te stoppen om foto’s te nemen van de uitzichten en dat wil wat zeggen!!

Hier ook interesse voor periode 18 tot 22 juli.

Zijn er al forumleden die een hotel geboekt hebben? Graag info ivm hotel aub.

Wij zijn er bijna klaar voor….. 🙂

Ik heb Walter zonet een PM gedaan om te zien of de bijrijdersstoel nog vrij is.

Maar 22/5 komen jullie naar Milaan of heb je toch liever een nacht aan het Gardameer? Laat het maar weten!

XXX

Ik boek een ‘quick visit’ op 22/05 🙂

Maar zie u eerst als copiloot bij Boxter Walter met de LTP ANtwerpen op 03/05 😮

Beste Forummers : is er nog belangstelling?

Ik moet de routes nog eens afstoffen, narijden en op papier fatsoeneren, maar het komt dichterbij.

Ziehier de data :

Periode 14 tot 18 mei.

Periode 18 tot 22 juli.

Nog interesse?

Ik was er afgelopen weekend met de Porsche… zaaalig! Alhoewel dat ik ook een beetje jaloers ben op jullie uitstappen in de Benelux!!

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 454)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.