Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Ciao,
      Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
      Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
      Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
      Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
      prachtige routes
      Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
      hulp bij uitkiezen van hotels met garage
      tips voor restaurants
      als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 454)
    • F

ik zou nochthans direct tekenen voor een vrouw die alles in zo’n kleine koffer kan steken.
        Zou ik misschien eindelijk eens met de 911 op verlof kunnen gaan. 😉

-1- die griet rookt
          -2- die griet heeft vuile voeten
          -3- die griet heeft vuil ondergoed
          -4- die griet heeft een poedel (of erger nog, misschien wel twee)

haha LOL, en ik die dacht dat de chauffeur wegreed men een opgestoken gebalde vuist 😳

alle gekheid op een lange stok, ik vind het een schitterend idee voor de GardaMiglia editie 2016: full-female teams zijn natuurlijk de max, maar “de vrouwen rijden en de mannen lezen het roadbook” zou al een mooi alterrnatief zijn. wedden dat er “s avonds aan tafel boeiende gesprekken gevoerd zullen worden !

Teveel fantasie? ikke??

Ik begrijp trouwens de ondertoon van je bericht en de foto niet! Je weet toch wel dat dat arm schaap door een Mercedes rijder is achtergelaten en dat die Porsche achteruit rijdt opdat de chauffeur haar kan gaan troosten? :coolness:

[quote=”Sensa911″ post=212861]Als ik al die foto’s zie begin ik een Porscheforum Belgie Princessen Rallye meer en meer zitten!!
                Wie durft zijn sleutels afgeven???[/quote]

door het leven dartelen met (te)veel fantasie is meestal leuk maar soms knap lastig:

911clash.jpg

[hide]ik voorspel dat Sensa met een harem in z’n zog nog nooit zo gehunkerd zal hebben naar het einde van een driedaagse :happy:

TIP: altijd eerst je bord leeg eten en nadien niet uitlekken

sunblock.jpg

weet je wat … ik maak me sterk om voor de achtergebleven porschisten in weduwnaarschap een waardig alternatief te voorzien. noodgedwongen ‘indoor’ of een uitstap met ‘de bus’, want de porsches zijn niet thuis … ahjaa
                  [/hide]

[hide]ik voorspel dat Sensa met een harem in z’n zog nog nooit zo gehunkerd zal hebben naar het einde van een driedaagse :happy:

TIP: altijd eerst je bord leeg eten en nadien niet uitlekken

sunblock.jpg

weet je wat … ik maak me sterk om voor de achtergebleven porschisten in weduwnaarschap een waardig alternatief te voorzien. noodgedwongen ‘indoor’ of een uitstap met ‘de bus’, want de porsches zijn niet thuis … ahjaa
                    [/hide]

Rallye des Princesses du Porscheforum België , dan zijn er al 2 kandidaten ons madam gaat ook wel mee :happydance: natuurlijk ligt dan de volle verantwoordelijkheid bij u hé Sensa !! sta er niet voor garant .
                      ( Je kent wel het verhaaltje van een oude schuur die in brand gaat hé ge zult uw werk hebben ) :happy: :happy:

Rallye des Princesses du Porscheforum België , dan zijn er al 2 kandidaten ons madam gaat ook wel mee :happydance: natuurlijk ligt dan de volle verantwoordelijkheid bij u hé Sensa !! sta er niet voor garant .
                        ( Je kent wel het verhaaltje van een oude schuur die in brand gaat hé ge zult uw werk hebben ) :happy: :happy:

Voila de eerste die meegaat!
                          En blij dat ze gaat zijn … die vrijheid, die liefde, die positieve aandacht die ze allemaal van mij gaat krijgen!!!
                          Kniperdeknip en ze is los!
                          kniptang.png

Voila de eerste die meegaat!
                            En blij dat ze gaat zijn … die vrijheid, die liefde, die positieve aandacht die ze allemaal van mij gaat krijgen!!!
                            Kniperdeknip en ze is los!
                            kniptang.png

mijn vrouw heeft gevoel voor humor en is dus wel geintresseerd!!! Ik zal haar ketting in de keuken toch weer moeten installeren :happy: :mrgreen:

mijn vrouw heeft gevoel voor humor en is dus wel geintresseerd!!! Ik zal haar ketting in de keuken toch weer moeten installeren :happy: :mrgreen:

BTW den Hugo is bij ons al jaren onze afsluiter na een dagje op t water…, boot aangelegd, terras op en …Hugo

BTW den Hugo is bij ons al jaren onze afsluiter na een dagje op t water…, boot aangelegd, terras op en …Hugo

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 454)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.