Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Ciao,
      Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
      Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
      Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
      Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
      prachtige routes
      Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
      hulp bij uitkiezen van hotels met garage
      tips voor restaurants
      als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 454)
      • BELANGRIJKE MEDEDELING

Dit is voor ene keer iets zonder zever. Ik kreeg zonet ondertstaande mail voor de groep van JULI 2015. Prijs lijkt mij heel correct, hotel zou nog niet lang geleden gerenoveerd zijn.

HOTEL : http://www.hoteltoresela.it/hotel-torbole/photogallery/?nggpage=2#prettyPhoto

GEKREGEN MAIL, nog wel in mooi Engels (‘t zal duidelijk geweest zijn uit mijn mail dat Italiaans niet mijn moedertaal is)

Prijs 37.4 euro per persoon per nacht, ontbijt inbegrepen. Er komt nog een provincietaks bij, bedrag nog onbekend, maar zal voor de 4 dagen ongeveer 3 euro zijn (0.8 euro per persoon per nacht)

Dit is als we er zijn met 10 koppels – 20 personen. Garage voor auto’s is er NIET, blijkbaar wel parking aan het hotel.

Weet dat, zelfs als jullie positief reageren, ik toch nog altijd ter plaatse ga kijken. Als het mij niet aanstaat, laat ik het daar toch ook niet doorgaan.

Is dit iets waarmee ik jullie blij kan maken? Diegene die liever een eigen hotel kiezen, kunnen mij een PM sturen.

Voor de groep van de maand MEI wacht ik nog op een paar offertes. Als daar iets tussen zit kom ik erop terug.

[i][u]We would like to thank you for your interest in our Hotel and are very pleased to submit you an offer for your holidays but only for the second period because for the first we are full booked.
        You will find information about the BikeHotel Toresela below or please see our very informative homepage http://www.hoteltoresela.it.

We have for you 10 double room from 18/07/2015 to 22/07/2015 for 20 adults,
        for a total special price of € 2.990,00 (37,40 € per person per night) including buffet breakfast for a stay of 4 nights.
        But we not have parking place in the garage because our garage is only for motocycle but we have a lot of parking place in our hotel area.

Dear Guests, I’m sorry to report that our province of Trento has introduced the tourist tax from the season 2015 (from 01/05/2015). The tax is not included in the price and is to pay in the hotel.

Should you accept our offer, you are kindly requested to inform us as soon as possible.
        We will keep on your name for this pre-booking an option until 10.02.2015 .
        If you need more time to plan or decide on your holiday, please contact us to lengthen this contemplation time.

For a confirmation we kindly ask you to send us the information about your credit card in order to guarantee the reservation. No money will be debited from this credit card; you can pay the bill at the Hotel on the last day of the stay or upon arrival.

Credit card VISA ____ , MASTERCARD ____
        Number _ _ _ _ – _ _ _ _ – _ _ _ _ – _ _ _ _ valid until _ _ / _ _
        Cardholder ____________________________________________

We would pleased to welcome you at our BikeHotel Toresela and are always at you disposal for any further information.

Yours sincerely
        Team BikeHotel Toresela
        Giacomo

The recently renovated BikeHotel Toresela in Nago-Torbole sul Garda offers its guests an excellent familial ambiance thanks to its “modest” size of 45-50 beds.
        All rooms have balcony, bathroom with hair dryer and soft towelling linen, colour SAT-televisions, telephones with direct line and Wi-Fi Internet facilities.
        The rooms have been rebuilt recently and are within the EEC standards for a medium-large size. This makes it possible to easily add a third or fourth bed.

The hotel has a garden, parking space, garage, surfboard storage and bicycle shed with a “workshop corner”,where our sporting guests can repair or clean their bicycles, or their bikes.
        The Italian style bar offers cold drinks, beer and wine until 11.00 pm.

The energetic buffet in our breakfast room will boost your day: coffee and a range of teas, milk, yoghurt, hot chocolate, bread and rolls, butter, cornflakes, muesli, fruit, cakes and confectionary, ham, sausages and cheese, assorted jams, Nutella, honey and a choice of juices from orange, multivitamin and grapefruit.

Just a few metres away from BikeHotel Toresela there are several pizzerias and restaurants, where excellent pizzas, fish from the lake and sea and delicious traditional dishes can all be tasted.

The opportunities for sport on Lake Garda are almost endless: you can take part in wind-surfing or sailing courses, glide over the waves on a windsurf (Lake Garda is where this sport is most practised in Italy and we have special deals with schools and equipment hire shops), climb from the lake to the peaks or set out on a reckless mountain bike ride from a height of 2000 metres on Monte Baldo.
        For trekking enthusiasts, the surrounding mountains offer a large amount of paths for every level. The more thrill-seeking guests are also offered the opportunity to go paragliding or canyoning.

Culturally Trentino offers many incentives, with its castles, countless frescoed churches, the Buonconsiglio Castle in Trento, the museum of contemporary art in Rovereto MART, exhibitions and concerts.

[/u][/i]

ik heb het al eens gedaan zoals bij het rijden van de *porsche , eerst een half uur kalmpjes aan, opwarmen, alvorens flink gas te gaan geven … was die ondertussen toch wel in slaap gevallen zeker!!! (en mijn spellingsontrole speelt ook al mee, deze laat uit slaap één “a” weg, maar dat was niet in overeenstemming met de realiteit :salut: )

dat deed ik vroeger ook al eens een keer … maar da’s niet zo gezond voor het vel op de knieën. ik kijk voortaan wel uit als er tapis plein ligt 😎

Als ik zoiets koop doe ik altijd eerst graag eens een testrit :sarcastisch 8)

Zonder inruil of afbieden sensa :happy:
                Ze gaan nu bijbetalen om ze terug te nemen :coolness: :happy: ……

[quote=”mark986″ post=195585]Mijn vrouw volledig verkocht aan die welness[/quote]

Ik heb het een paar keren moeten lezen vooraleer dat het mij duidelijk werd.

Ik weet eigenlijk niet of dat legaal is Mark? :mrgreen: Ik denk het niet.

Maar, heb je de prijs gekregen die je vroeg? Heb je er een ander op ingeruild? Lang te koop gestaan?

is dit de meest vrouwonvriendelijke post ooit?

@jokkevlo : in een van de uitgestippelde routes passeren we langs 4 meren. Gardameer, Iseomeer, Idromeer en Ledromeer.

Vandaag de hele tour van het Idromeer gedaan om te zien aan welke kant (oost of west) we best zouden passeren. Allebei de kanten zijn tof, als je wil komen we even bij je hotel langs voor een aperitief of nog beter, doe die dag mee!

@Beltar
                    , onze Sensa van de ene kant naar de andere kant sleuren… dat is ongeveer 50 km dat je 6,5 ton moet trekken, neem maar genoeg naft mee… ik kan nog op zeil verder :mrgreen: Maar ik stel voor dat je ne keer langs komt, ook al ben je met de DD.
                    En neen, de Transbenaco hebben we nog niet meegedaan. De “echte” zeiler thuis (17 jarige zoon) was dan altijd ergens anders aan het wedstrijdzeilen. En, btw, we zijn nog maar 1,5 jaar in Italie.

Je mag op verkenning gaan…… :up:

sensa
                        het ziet er super gaaf uit moet ik zeggen
                        je zou er zin in krijgen
                        :drink:

Hi mannen,

lijkt dit jullie iets?
                          Ziet er op het eerste zicht proper uit en is goed van prijs.

http://www.agriturgirardelli.it/en/

Indien reacties positief, dan rij ik er woensdag even langs.

Wij zijn aan het gardameer van 19/7 tot 1/8. Logeren in hotel Bella in Portese (baai van Salo) reeds voor het 6e jaar.
                            Deze zomer volledig nieuw gbouw met uitgebreide wellness en ondergrondse parkeergarage.
                            Als de “echte” Sensa een sleepboot nodig heeft kunnen wij daar voor zorgen…

Btw Sensa, zeilen jullie nooit mee in de transbenaco race? Die start elk jaar vlak voor ons hotel.

Wij gaan de Porsche zijn doop geven (levering 10 april) met een trip naar Toscane….. 21mei tot 2 juni.

Uitvalbasis: http://www.pellicanohotel.com/

In de zomer gaan we naar het Iseomeer, misschien te overwegen ipv het Gardameer wegens rustiger, rustiger verkeer en eigenlijk veel mooier……
                              Het iseomeer ligt eigenlijk naast het Gardameer.

Homepage

http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/article/detail/1239534/2011/07/08/Kom-op-adem-aan-het-Iseomeer.dhtml

Mijn vrouw volledig verkocht aan die welness

Oei, oprechte excuses voor de foute link!
                                  is dus http://www.parchotelflora.it
                                  Dank je wel Yellow Submarine!

Ook Harley G bedankt voor het signaal, ik kijk nog wel even verder dit weekend, niet panikeren, komt goed. :salut:

link voor Parkhotelflora werkt niet?

Edit: het is parchotel!

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 454)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.