Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Ciao,
      Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
      Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
      Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
      Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
      prachtige routes
      Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
      hulp bij uitkiezen van hotels met garage
      tips voor restaurants
      als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 454)
      • Aan Johan, Herman, Snoer en andere geintereseerden.

Groep gaat heel divers zijn denk ik. Bindmiddel van de groep : *porsche en levensgenieters.

Wat logies betreft, ik ben gisteren nog in Torbole op het tourisme bureau geweest en heb redelijk wat brochures meegekregen. Vandaag echter uitstap gedaan naar het Comomeer dus nog niets in detail bekeken.

Ik dacht wel om eens te kijken naar iets meer low cost, net achter het meer (dus niet op de eerste lijn aan het meer). Kost en ook een deftige parking was hetgene waar ik aan dacht.

Verder nog een hele mooie route gedaan van Garda naar Spiazzi tot aan Ferrara di Monte Baldo. Daar mochten we omwille van de sneeuw niet meer verder. Geweldig schoon. We waren met DD en de tieners hebben 4 keer gevraagd om te stoppen om foto’s te nemen en rond te kijken… als dat geen referentie is!

Aan Mark 986 : ik dacht Hemelvaart van woensdag tot zondag, niet?

[quote=”Peter_Targa_84″ post=193033]Staat er nu varken op die T-shirt :coolness:
            :D[/quote]

Amaaai … mijn reputatieeeee…. neen het is Harken.

http://www.harken.com/default.aspx

[quote=”Harley G” post=193009]Wij hebben mei gereserveerd! De missess wil wel nog andere forummers erbij![/quote]

Mei :
              rustig op de weg
              goedkoper
              misschien heel goed weer (gisteren..17graden!), misschien wat regen

Wie o wie vervelt de wens van Harley G’s missess? (hoeveel wil ze erbij???) 😆

[quote=”Mushroom” post=193025]Gaat krap worden in die Cayman :mrgreen:

Wij zijn zwanger van nieuws over een huis dus voor ons is’t moeilijk te zeggen. In theorie passen beide datums, in praktijk hangt het af van het huis.[/quote]

Reactie op de overvolle Cayman en Mushroom. (is een Mexicaans woord 😉 )
                image_2015-01-11.jpg

Je antwoord geeft me een dubbel gevoel, enerzijds hoop ik dat je een slag kunt slagen met het huis anderzijds hoop ik wel dat je (jullie) erbij bent(zijn)! :salut:

Dag Sensa,
                  Programma klinkt zo goed als een Porsche motor kan klinken …
                  Hoewel buitenlandse vakanties bij ons op voor- en najaarsagenda staan is je voorstel wel dermate teasing dat we er weer een weekje ‘Italië in de zomer’ aan willen toevoegen.
                  Gaan nog effe verder bekijken maar kans flink groot dat we ons in juli ter plekke melden. Temeer daar het er alleszins ook warmer zal zijn dan op de parking in Scherpenheuvel … :happydance:
                  Keep you posted.

Zeilen…. naast autorijden en golfen een van de leukste dingen om te doen, buiten eten, drinken ( met mate :relaxman: ).waterskiën. en nog het een en het ander.

Wij kennen niemand van jullie en wij zijn ook wat ouder denk ik maar het aanbod is aantrekkelijk, Italie is immers een fantastisch land.

[quote=”Mushroom” post=193025]Gaat krap worden in die Cayman :mrgreen:
                      [/quote]
                      Daar bestaan oplossingen voor. En neen, er wordt geen stuk tussengelast!

Is het in mei een off vakantie moment in belgie??

XXX

Staat er nu varken op die T-shirt :coolness:

@Mush – Proficiat 😀

Voor ons enkel in juli maar heb nog niets bekeken voor een hotel of logement . 😳

Gaat krap worden in die Cayman :mrgreen:

Wij zijn zwanger van nieuws over een huis dus voor ons is’t moeilijk te zeggen. In theorie passen beide datums, in praktijk hangt het af van het huis.

Juli alstublieft!

Met ons twee of met één of beide kinderen (19+20j) is nog te bepalen onderhandelen.

Wij hebben mei gereserveerd! De missess wil wel nog andere forummers erbij!

Als de misses ongeduldig wordt, moeten we ingrijpen.

Stand van zaken :
                                    Ik ben quasi klaar met mijn rondritten.

Mijn echtgenote doet een opoffering en ik kan en ik heb groen licht gekregen voor

14,15,16 en 17 mei

en voor

3 a 4 dagen rond de 21ste juli : ergens tussen 18 en 23 juli (daar heb ik redelijk wat flexibiliteit)
                                    Bedoeling is ook om in juli, diegene die willen, kennis te laten maken met “de echte Sensa”. Reddingsvesten zijn aanwezig (en grote frigo). Misschien iets voor de echtgenotes die liever wat bruiner willen worden? Of voor de kids die willen zwemmen?

Voor diegene die op andere dagen naar het Gardameer komen, van zodra de routes volledig klaar zijn en gecontroleerd, zijn deze ook beschikbaar voor hun.

De echte Sensa:
                                    image_2015-01-09.jpg

image_2015-01-09-2.jpg

Laat de kandidaten voor mei zich kenbaar maken!
                                    Laat de kandidaten voor juli zich kenbaar maken!

Ik stel voor tegen einde januari en dan kan ik gaan kijken naar hotels.
                                    Oja, hotel aan het meer?
                                    of hotel in de bergen?
                                    Of, zorgen jullie zelf voor een bed?

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 454)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.