Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Ciao,
      Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
      Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
      Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
      Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
      prachtige routes
      Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
      hulp bij uitkiezen van hotels met garage
      tips voor restaurants
      als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 454)
      • Kom maar af, maar best nog eventjes wachten tot het beter weer is!

Alternatief om zelf te rijden (alhoewel dat ik denk dat je net daarom zou doen 😉 ) is :

http://europeluxurycarhire.com/porsche-rental/rent-porsche-911-carrera-s-cabrio

http://www.kingrent.com/luxury-car-brands/porsche/911-rent.html

Die komen invliegen (Malpensa of Linate of Bergamo) worden afgehaald aan het vliegveld en ik zorg er persoonlijk voor dat de winkels open zijn :happydance: .

Das snel sensa! Zat zelf al enkele weken te dromen van de rit naar milaan…. Vrouw met porsché (hondje) op het vliegtuig 😎 en ik met de bolide naar milaan.
          Btw, weekendje costa blanca, let me know he! Altijd welkom!

WIP… Work In Progress…

image_2014-12-29.jpg

Speciaal voor Mark986… haast je met de verkoop en vooral de aankoop van de *porsche , ik zat de hele avond op de route naar de Stelvio!

Als ik naar het Gardameer rij met de Porsche…..ga ik geen boeken lezen, heren! Ik ken interessantere bezigheden…. :coolness: :drink:

dat zijn 6 boeken
                die krijg je nooit uit gelezen in een week
                teveel van het goede
                :drink:

Twee vliegen in één klap Sensa… :coolness:

biblio.jpg

Ja die Italiaanse binnendoen, dat gaat lukken… maar hoe gaan we aan een boek geraken… dat vraag ik mij af :happy: :happy: :happy: :mrgreen:

Hm, ik begrijp hier eerder onder dat ik de vrouw moet thuislaten en er wel eentje aan het Gardameer te vinden is die het tenminste in het Italiaans kan uitleggen aan de vrienden met de vlammende salami….. :think:
                      Of ben ik mis? :coolness:

Hela gasten
                        hier nog even laten weten dat aan dit topic nog altijd wordt gewerkt.

Nog wat tips voor diegene die dachten om zonder vrouw/vriendin te komen:

Onder het motto, we gaan op reis en we nemen mee :
                        – een boek om te doen alsof we lezen
                        – een basketbal waarmee we laten scoren
                        – wat kleingeld voor de kermis

en de laatste tip is geldig voor diegene die hun vrouw/vriendin toch meebrengen
                        – een open rood bloesje om de carabinieri te vriend te houden

Dit is de nieuwe promotievideo voor het Gardameer :

Wordt vervolgd!

… en van het afschakelplan dat de NV Belgie deze winter moet doorvoeren weeral geleerd dat er naast een black-out ook een brown-out bestaat :popcorn:

het voordeel is dat die Zwarte Piet maar ene keer per jaar komt en dan terug naar Spanje vertrekt! Die jaarlijkse interval gaat ze toch wel wat lang vinden denk ikhoop ik. :think:

hopelijk voor jou weet je je ega te hoeden voor de verleiding want once they go black, they’ll never come back :happy:
                              en de ridders van de bruine dreef hebben daarop een leuke alliteratie, once you go brown, you never …

Neen neen… ‘t is te zeggen : toch niet als ik thuis slaap 😯 anders weet ik het eigenlijk niet. :think: :think:

In heb trouwens deze ochtend aan mijn vrouw toch maar even duidelijk gemaakt dat als er vannacht een grote zwarte man naast het bed staat, dat die niet voor haar komt. Ze moet die mens gerustlaten en verder laten werken… de Sint gaat anders boos zijn. :happy:

Een rooie met een zwart paard erop toevallig? :censored:

[quote=”Igordiver” post=186941]Gene schrik van de vrieskou. Met mijn waterkoker kan ik voor thee zorgen en met mijn gitaar voor een kampvuurke.. :D[/quote]

Had tegen die vrieskou God geen vrouwen op de wereld gezet? Als die zag dat die vondst niet altijd werkte, dan maar alcohol uitgevonden??
                                    Volgens mij wel, en omdat mijn vrouw dat ook weet … heeft zij een donsdeken gekocht :bounce: :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 454)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.