Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Ciao,
      Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
      Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
      Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
      Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
      prachtige routes
      Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
      hulp bij uitkiezen van hotels met garage
      tips voor restaurants
      als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 454)
      • @Filip … ik hoop dat je hond een kort geheugen heeft, ik heb het echt niet express gedaan!!!! Ik meen me te herinneren dat Boxsterwalter mij duwde en dat ik daarom op zijn poot ging staan … ik weet het ondertussen wel zeker!!! :mrgreen: :mrgreen: En je was met je camper helemaal geen party poeper … die zou je misschien wel geweest zijn moest je de ritten hebben meegedaan en daarenboven nog als eerste willen rijden hebben … dat zou niet gepakt hebben! Maar uiteraard tof dat jezelf en je gezin erbij was :applaus: :applaus:

@Beltar
        … je weet niet wat je gemist hebt! Maar als het volgend jaar opnieuw georganiseerd wordt ben je uiteraard welkom. Ongedwongenheid, vrijheid en het mag maar het moet niet, waren sleutelwoorden! Ik ben geen organisator dus er wordt ook niet georganiseerd! Ik zorg voor routes, wetenswaardigheden en restaurants waar diegene die dat willen, samen kunnen vertoeven!

Al had ik voor volgend jaar dit in gedachten … alleen de vrouwen …. http://www.zaniroli.com/rallye-des-princesses

Rallye des Princesses du Porscheforum Belgie … . Dan zorg ik ook nog voor de kamerindeling :mrgreen: :mrgreen: :happy: :happy: En ik verander mijn nickname naar Hugo …. want nen Hugo kan er altijd in… :coolness: :happydance:

@Filip … ik hoop dat je hond een kort geheugen heeft, ik heb het echt niet express gedaan!!!! Ik meen me te herinneren dat Boxsterwalter mij duwde en dat ik daarom op zijn poot ging staan … ik weet het ondertussen wel zeker!!! :mrgreen: :mrgreen: En je was met je camper helemaal geen party poeper … die zou je misschien wel geweest zijn moest je de ritten hebben meegedaan en daarenboven nog als eerste willen rijden hebben … dat zou niet gepakt hebben! Maar uiteraard tof dat jezelf en je gezin erbij was :applaus: :applaus:

@Beltar
          … je weet niet wat je gemist hebt! Maar als het volgend jaar opnieuw georganiseerd wordt ben je uiteraard welkom. Ongedwongenheid, vrijheid en het mag maar het moet niet, waren sleutelwoorden! Ik ben geen organisator dus er wordt ook niet georganiseerd! Ik zorg voor routes, wetenswaardigheden en restaurants waar diegene die dat willen, samen kunnen vertoeven!

Al had ik voor volgend jaar dit in gedachten … alleen de vrouwen …. http://www.zaniroli.com/rallye-des-princesses

Rallye des Princesses du Porscheforum Belgie … . Dan zorg ik ook nog voor de kamerindeling :mrgreen: :mrgreen: :happy: :happy: En ik verander mijn nickname naar Hugo …. want nen Hugo kan er altijd in… :coolness: :happydance:

Beste allemaal, ik heb heel jullie ervaring met plezier gelezen, zo jammer dat we niet in Torbole geraakt zijn op maandagavond.
            Ik kon ook het forum niet volgen, want op mijn iphone kreeg ik via tapatalk het forum maar niet te zien…
            Dus , nu een weekje thuis en eindelijk tijd iets te pennen.
            We missed it this year, but….
            We beslisten om volgend jaar met onze p naar italie te rijden ipv de daily.. :driver:

Beste allemaal, ik heb heel jullie ervaring met plezier gelezen, zo jammer dat we niet in Torbole geraakt zijn op maandagavond.
              Ik kon ook het forum niet volgen, want op mijn iphone kreeg ik via tapatalk het forum maar niet te zien…
              Dus , nu een weekje thuis en eindelijk tijd iets te pennen.
              We missed it this year, but….
              We beslisten om volgend jaar met onze p naar italie te rijden ipv de daily.. :driver:

F

Sinds enkele dagen terug van het tripje Italië met de camper.
                Bij deze ook niets dan lof voor Sensa & co voor de hartelijke ontvangst en organisatie van dit alles :respect2:
                Nu… om mij hier te bestempelen als ‘special guest’ gaat me wat te ver…. ik voelde me eerder zo’n ‘party crasher’ maar het neemt niet weg dat we met open armen werden ontvangen door iedereen :up:

Piet Huysentruit gewijs: Wat hebben we geleerd Sensa? Juist…. een maltezerke en mensen die (letterlijk) op grote voet leven gaan niet samen :drink:

F

Sinds enkele dagen terug van het tripje Italië met de camper.
                  Bij deze ook niets dan lof voor Sensa & co voor de hartelijke ontvangst en organisatie van dit alles :respect2:
                  Nu… om mij hier te bestempelen als ‘special guest’ gaat me wat te ver…. ik voelde me eerder zo’n ‘party crasher’ maar het neemt niet weg dat we met open armen werden ontvangen door iedereen :up:

Piet Huysentruit gewijs: Wat hebben we geleerd Sensa? Juist…. een maltezerke en mensen die (letterlijk) op grote voet leven gaan niet samen :drink:

ma que bella regione, bellissimo. Sensa, Quello che un host Galante!

ma que bella regione, bellissimo. Sensa, Quello che un host Galante!

Oeps, nu met de plaatjes :salut:

Attachments:
                        • Garda043.jpg
                        • Garda066.jpg
                        • Garda110.jpg
                        • Garda_114.jpg
                        • Garda_176_2.jpg
                        • Garda208.jpg
                        • Garda224.jpg

Oeps, nu met de plaatjes :salut:

Attachments:
                          • Garda043.jpg
                          • Garda066.jpg
                          • Garda110.jpg
                          • Garda_114.jpg
                          • Garda_176_2.jpg
                          • Garda208.jpg
                          • Garda224.jpg

‘Mille mille grazie Sensa’ zeggen ze daartegen in Italië en ook hier in België, was super in mekaar gestoken en zal ons ten eeuwigen dage bijblijven.
                            Omdat we er niet genoeg van krijgen hierbij nog een selectie plaatjes al dan niet vanuit die anonieme volgwagen die die P’s maar niet wou loslaten :driver: :driver: :driver:

‘Mille mille grazie Sensa’ zeggen ze daartegen in Italië en ook hier in België, was super in mekaar gestoken en zal ons ten eeuwigen dage bijblijven.
                              Omdat we er niet genoeg van krijgen hierbij nog een selectie plaatjes al dan niet vanuit die anonieme volgwagen die die P’s maar niet wou loslaten :driver: :driver: :driver:

[hide]Deepee, geen idee wat de toekomst brengt!

Soms heb ik wel wat heimwee naar Belgie, zeker met al de P activiteiten die er georganiseerd worden…

Wat die Zweden betreft … in Belgie moet je oppassen als je boven het korenveld uitsteekt, in Zweden is het nog 10 keer erger. Iedereen moet en zal er (op het eerste zicht) gelijk zijn. Kijk maar naar de eigenaar van Ikea, een held in dat land omdat die nog altijd met zijn oude Volvo rondtuft. Ik vermoed dat de Porsche eigenaars niet echt blij waren met het feit dat ze gefilmd werden!
                                Zlatan Ibrahimovic is een grote uitzondering (en is eigenlijk ook geen echte Zweed..)

[/hide]

[hide]Deepee, geen idee wat de toekomst brengt!

Soms heb ik wel wat heimwee naar Belgie, zeker met al de P activiteiten die er georganiseerd worden…

Wat die Zweden betreft … in Belgie moet je oppassen als je boven het korenveld uitsteekt, in Zweden is het nog 10 keer erger. Iedereen moet en zal er (op het eerste zicht) gelijk zijn. Kijk maar naar de eigenaar van Ikea, een held in dat land omdat die nog altijd met zijn oude Volvo rondtuft. Ik vermoed dat de Porsche eigenaars niet echt blij waren met het feit dat ze gefilmd werden!
                                  Zlatan Ibrahimovic is een grote uitzondering (en is eigenlijk ook geen echte Zweed..)

[/hide]

hint aan de EVP HR die Sensa een nieuwe expat opdracht moet bezorgen: Tasmanië … ze hebben vrachtwagens nodig en hebben er al havens en prachtige wegen.

de beschuldigingen van nepotisme nemen we er voor lief bij :first: en intussen is het aantal P liefhebbers onder z’n collega’s al flink toegenomen

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 454)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.