Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Ciao,
      Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
      Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
      Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
      Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
      prachtige routes
      Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
      hulp bij uitkiezen van hotels met garage
      tips voor restaurants
      als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 454)
      • Hier ook wel interesse, Gardameer “me like” :first:

Als het doorgaat op dagen dat er in de bouwsector vrijaf is, dan ben ik zeker geïnteresseerd. Prachtig initiatief!

[quote=”Rufie” post=185673]Interesseert me wel.
            Hadden al idee om naar de Mille Miglia te gaan kijken in week van 14 tot 17 mei…[/quote]

+1, da’s een “deviazione ideale”

Zie ik ook wel eens zitten :driver: :driver: :driver:

The to do list is weer wat langer geworden… 😀

ook hier zal ik nog een paar jaartjes moeten passen tot onze jongen groot genoeg is en wij terug buiten seizoen ons goesting kunnen doen.
                  Vind het wel een super initiatief :up:

Interesseert me wel.
                    Hadden al idee om naar de Mille Miglia te gaan kijken in week van 14 tot 17 mei…

Ja dat ziet er zeer interessant uit , maar heb ik nog vrije dagen over? Ik moet er al 5 hebben voor de Savoiecup in juni en de rest zijn we verplicht te nemen met het bouwverlof . 😳

Meer dan gezonde interesse :up:

Kweet et, zonder P in de garage ni compleet…. En sensa heeft daar nu een suuuuuupppppeeeerrrrrrr excuus voor :hail: :hail:

:relaxman:
                            ze vraagt er zelf om Mark986

Zonet voorgesteld aan mevrouw…. Met de lotus ziet ze da ni zitten… Dus ik dan maar het initiatief genomen om terug naar ne porsche te zoeken voor bij de lotus he :happy:

PFB goes int’l !! you can count me in :relaxman: bucket list = extended
                                ik heb stelvio, como, … in vol zomerseizoen gedaan. het lijkt me daarom geen slecht idee om dit off-season te doen.
                                of het dan april of juni is maakt mij niet zoveel uit. zomer en winterbanden ter beschikking :mrgreen:

Ik had eerder begin juni in gedachte…..in navolging van het weekje Ardèche met de *porsche dit jaar…..mss eens een weekje Italia…. :driver: Eens ff polsen bij de copilote… 😳

Tja, die periode :
                                    Voor 15 april zou mij het beste uitkomen, maar dan zijn er winterbanden verplicht en ik weet niet of iedereen die heeft of er makkelijk kan aangeraken.
                                    Wel de periode met al mooi weer, lege wegen, goedkope hotels… enz.

Maar anderzijds hou ik het ook gewoon open voor een klein groepje dat zelf een iniatief neemt om af te komen!

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 454)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.