Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

Home Forum Porsche Uitstappen Forumleden naar het Gardameer en omstreken??

• Maker
    Discussie
  • Ciao,
    Ik beleef van op een afstand van 1000 km veel plezier aan het forum en ik wil iets terug doen. Ik wil jullie de prachtige streek, de prettige wegen, het heerlijke eten, de Prosecco, de wijnen, de zon…rond het Gardameer beter leren kennen!

Eerst een paar dingen duidelijk maken:
    Ik ben geen reisorganisator. Diegene die afkomen : heel erg welkom, maar verwacht niet dat ik een professionele gids ben.
    Ik doe dit gratis, die willen moeten maar een donatie aan het forum doen.
    Het moet plezant zijn en blijven!

Wat kunnen jullie dus verwachten :
    prachtige routes
    Centrale ligging : binnen een straal van 200 km heb je de Stelvio, Venetie, Milaan, Brescia
    hulp bij uitkiezen van hotels met garage
    tips voor restaurants
    als het past, een zeiltrip op het meer zelf (grote frigo aan boord)

Wat de routes betreft kan je deze winter al wat info, foto’s, youtube filmpjes enz verwachten.

En, als er voldoende interesse is : een forumuitstap! Ik ben benieuwd!

Maar, individuele gezinnen, koppels zijn ook meer dan welkom. Ik weet dat een aantal van jullie in de buurt op vakantie komen, we zullen wel zien wat er uit de bus komt.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 454)
    • Ook wij zijn veilig weer thuis. Totaal 13u (12:07 rijtijd), 1250 km, 8,3 l/100km, top +/- 235, gemiddeld 103 km/u. Zeker 25 werven in Dutsland (i is met puntje en al verdwenen daar)! Dat gaf veel vertraging maar gelukkig minder erg dan in het heenrijden (14,5u!) op zaterdag.

Het genot ter plaatse was even hevig als kort! Dat landschap, die wegen, het gezelschap, de lekkere spijzen en dranken en vooral de ontvangst door meester Sensa: schitterend gewoon!

En die Italianen zijn duidelijk gek op Porsches, zeker als het gele zijn… Bij ons reageren alleen kids enthousiast, daar ook hun vaders en moeders. Op de snelweg maken ze spontaan het linker vak vrij voor de aanstormende gele bolide, in tegenstelling tot (vooral) Duitsers en Nederlanders.

Ik probeer nog wel wat foto’s en een compact verslag te posten. Er zitten een paar mooie beelden tussen.

Was op de 20ste op de terugkeer uit Venetië naar België met de DD. In de buurt van Verona vol hoop uitgekeken naar een Belgische delegatie Porsche’s maar geen succes! Hoop dat jullie ervan genoten hebben. Het was wel veel te warm in Italië de laatste week!!! Tot 40 gaden in Rome…

Was op de 20ste op de terugkeer uit Venetië naar België met de DD. In de buurt van Verona vol hoop uitgekeken naar een Belgische delegatie Porsche’s maar geen succes! Hoop dat jullie ervan genoten hebben. Het was wel veel te warm in Italië de laatste week!!! Tot 40 gaden in Rome…

Het was weer dik inorde. Moe en voldaan zijn we na een rit van 12h en 1200km terug thuis geraakt.
            De kids en Totmbo hebben genoten van hun ritje in Sensa zijne cabrio en ik heb mijne Boxster gemist.
            Toch weer fijne mensen ontmoet en 1000 maal dank aan Sensa en zijn gezin!
            Grtz,
            G

Het was weer dik inorde. Moe en voldaan zijn we na een rit van 12h en 1200km terug thuis geraakt.
              De kids en Totmbo hebben genoten van hun ritje in Sensa zijne cabrio en ik heb mijne Boxster gemist.
              Toch weer fijne mensen ontmoet en 1000 maal dank aan Sensa en zijn gezin!
              Grtz,
              G

ik had toch al gezegd dat degenen die niet gingen fout waren 😀

Ziet er daar in Riva precies ook dikke fun uit. t’ Amusement allemaal. :driver: :popcorn: :drink:

Ziet er daar in Riva precies ook dikke fun uit. t’ Amusement allemaal. :driver: :popcorn: :drink:

Moet Boxsterwalter volledig bijtreden,Sensa heeft hier weer een organisatie neergezet die af is: mooie ritten met
                          eindeloze haarspeldbochten langs wondermooie meren,vandaag een prachtige Dolemietenrit van 200 km.
                          S’avonds lekkere dineetjes met een aangename groep, vanavond weer tranen met tuiten gelachen met Herman911!
                          Foto’s volgen.
                          Sensa : mijn petje af voor de moeite en tijd die je voor ons vrijmaakt om ons onvergetelijke dagen te bezorgen
                          En het is nog niet gedaan!

Moet Boxsterwalter volledig bijtreden,Sensa heeft hier weer een organisatie neergezet die af is: mooie ritten met
                            eindeloze haarspeldbochten langs wondermooie meren,vandaag een prachtige Dolemietenrit van 200 km.
                            S’avonds lekkere dineetjes met een aangename groep, vanavond weer tranen met tuiten gelachen met Herman911!
                            Foto’s volgen.
                            Sensa : mijn petje af voor de moeite en tijd die je voor ons vrijmaakt om ons onvergetelijke dagen te bezorgen
                            En het is nog niet gedaan!

Bedankt voor de “zéér warme wensen” .
                              Ondertussen is de zomer hier met vakantie 😐
                              Zeker dat je hem niet per ongeluk in je bagage hebt gestopt ?
                              Geniet er in ieder geval van daar in Riva, en let inderdaad maar een beetje op met die hitte. Juist op het nieuws geweest; code rood in dat verband in Italië.

Bedankt voor de “zéér warme wensen” .
                                Ondertussen is de zomer hier met vakantie 😐
                                Zeker dat je hem niet per ongeluk in je bagage hebt gestopt ?
                                Geniet er in ieder geval van daar in Riva, en let inderdaad maar een beetje op met die hitte. Juist op het nieuws geweest; code rood in dat verband in Italië.

Aan iedereen hier op het forum : zééér warme groeten vanuit Riva aan het Gardameer.
                                  Ondertussen onze tweede deelname en wederom een succes dankzij onze gids ( Sensa911 ) die zoals een echte herders zijn schaapjes door de prachtige omgeving loodst, tunnels, haarspeldbochten :driver: , de ideale speeltuin voor Porchisten.
                                  Morgen moeten wij een dagje rust inlassen want bompa Lawijt is ook al niet meer van de jongste. :happydance:
                                  De hoge temperaturen hier eisen ook hun tol.
                                  Hopelijk lukken al de foto’s en filmkes. Die volgen later.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 454)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.