Forumleden, pics van jullie moto hier

Home Forum Zeverhoekje Forumleden, pics van jullie moto hier

• Maker
    Discussie

• Bruno
    Deelnemer

denk wel dat er hier ook nog mensen zullen zijn die door de motormicrobe gebeten zijn

ikzelf ben volop bezig met volledige ombouw van mijn yamaha v-max

voor de grote winterwerken

[IMG]http://i42.tinypic.com/i3528j.jpg[/IMG]

en momenteel

[IMG]http://i43.tinypic.com/m97i2d.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 129)
      • Blijkbaar enkele liefhebbers van cafespul hier. In bijlage mijn bouwwerk van een 10-tal jaar geleden. Kort na de eerste proefrit een bod gekregen, zo dom geweest toe te happen en weg was hij naar Frankrijk. Nog spijt van. 🙁

Attachments:
        • BMWCAFE.jpg
        • BMWCAFE2.jpg

[quote=”Philip7″ post=184572][/quote]

Ik ben helemaal geen motormuis (zou sneller verongelukken dan het ding van 0-100 gaat),
          maar dit ding wil ik onmiddellijk! Uren zou ik ernaar kunnen kijken. Prachtig machien… :applaus:

En ook vandaag te weten gekomen dat de 2de eigenaar hier forumlid is, Ducati en Porsche freak 😛

PB

Dikke 916 ! dé über Duc wat mij betreft. :hail:

:applaus: :applaus: :applaus:

Maareuh, iets veel belangrijker: welk kleur had Piet? 8)

nostalgie en een vroege Sint die is langsgekomen :up:

IMG_0444.jpg

IMG_0442.jpg

[quote=”dirk l” post=184429]Ne moto, dat al een hele tijd geleden :bounce:
                    Maar ene gehad, moet zoiets tussen ’78 en ’82 geweest zijn:

Was krek dezelfde als op de foto, laag stuurtje, race zadeltje *luv
                    Had wel de tank en het batterijdeksel in een blauw-geel vlammotief gespoten :wtf:[/quote]

Deze heb ik ook in het goudkleur :salut:
                    Gekocht van eerste eigenaar met 30 K aan km’s en is van 1975.
                    Stond in zijn schuur en motor zat vast, alles los gekregen en loopt als een zonnetje.
                    Nog wat moed verzamelen om hem op te knappen, maar hij is in redelijke staat.

200 cc powerplant ! Handmade JL-exhaust ! :mrgreen:

Attachments:
                      • VESPA.jpg
                      • VESPA2.jpg
                      • VESPA3.jpg

Merci! Wou eens iets anders dan de (meestal) donkere custom guzzi’s.

holy shit die is mooi!!!!!!!

Begin dit jaar zelf een Moto Guzzi caféracer projectje afgewerkt. Een goed jaar mee bezig geweest. Eerder dit jaar is hij spijtig genoeg (geparkeerd) aangereden. Sindsdien zijn er wat problemen opgedoken. Daarom maar een 200 km mee kunnen rijden. Als ik deze winter tijd heb terug proberen in orde te zetten. Geduld is een mooie deugd. :mrgreen:

DSCF6963.jpg

Mijn moto is een BMW K1200GT van 2008 ( zie foto). In het voorjaar zal ik hem verkopen. Door de aankoop van de “kanarie” heb ik beslist dat er iets weg moet en das mijn moto. Ook voel ik me beter op vier wielen en ben ik tot de vaststelling gekomen dat ik geen echte motard ben.

Attachments:
                              • image_2014-11-12.jpg

Haha…aan jullie moto’s te zien ben ik al een stuk ouder :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

cb four met moustache stuur, *luv

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 129)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.