Forumleden, pics van jullie moto hier

Home Forum Zeverhoekje Forumleden, pics van jullie moto hier

• Maker
    Discussie

• Bruno
    Deelnemer

denk wel dat er hier ook nog mensen zullen zijn die door de motormicrobe gebeten zijn

ikzelf ben volop bezig met volledige ombouw van mijn yamaha v-max

voor de grote winterwerken

[IMG]http://i42.tinypic.com/i3528j.jpg[/IMG]

en momenteel

[IMG]http://i43.tinypic.com/m97i2d.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 129)
      • 2 boxers in de garage :relaxman:

coole “brommer” 😀

Dedju,
            nieuwe poging.
            groeten,
            Luc

Attachments:
            • IMG_4182.JPG
            • IMG_4183.JPG
            • IMG_4185.JPG
            • IMG_4197.JPG

waar waar??? :mrgreen:

Hallo allen,
                Hier een aantal foto’s van mijnen brommer
                Groeten,
                Luc

Enkele weken terug een Bonneville aangeschaft. 😎 😎

IMG_2355_2012-06-12.JPG

Ik als echte Ducati-liefhebber was al k’weet niet hoe lang op zoek naar een mooie Ducati GT 1000 SportClassic. Deze zijn bijna niet te vinden en ik had het bijna opgegeven. 😥 😥 Dus had ik mij de Bonneville aangeschaft.
                  En toen, twee weken later bood zich de lang gezochte Ducati aan. 🙄 🙄

Dus de Bonneville terug verkocht en de Ducati binnengehaald. :relaxman: :relaxman:

IMG_2398-kopie.JPG

Thanks,
                    Fatboy van 2000 , met carburator! 1449cc
                    Wat betreft het stuur kan ik niet zeker zeggen ,heb hem zo gekocht, ik denk dat er niets is verlengd aangaande bekabeling , ik heb een paar maanden geleden de handvaten vervangen en niets van die aard gemerkt.( moet wel eerlijk zeggen dat het stuur cool is maar zeker niet voor lange trippen, werk in op je armen )
                    Heb jij de zelfde cool want zelf ken ik maar één persoon die er zo één heeft.
                    gr

Anoniem

[quote=”Master” post=99439][/quote]

Da’s meer mijn ding ze..
                      Bijna dezelfde als die van mij maar ik ben vertrokken van een heritage. Zit nu ook met vance/hines long shots. NICE SOUND !!
                      Ik heb er ook het fatboy stuur opzitten. Heb je voor dat nog breder stuur van U de bekabeling moeten verlengen of lukt dat nog met de originele?
                      Ik zou ook nog wel zo’n stuur willen plaatsen maar wil geen aanpassingen aan bekabeling doen.
                      Nice bike.

P3240522.JPG

[attachment]P3240522.JPG[/attachment]

3 a 4j terug heb ik m’n moto periode afgesloten
                            ik dacht dat ik meer karakter had maar ik was gewoon te wild met die dingen
                            voor er ongelukken gebeurde alles weg gedaan 😥

m’n jas,handschoenen en helm heb ik nog…just in case de microbe terug komt (en dat komt er nog wel eens van)

Dit waren m’n 2 exemplaren
                            ja zelf’s m’n moto’s kon ik niet origineel laten :first:

tussen deze 2 in heb ik welgeteld 2 weken een ducati monster 620ie gehad…dat was me wat platjes :happy:

photo13.JPG
                              mijn vespa GTS SS in mat zwart…

Attachments:
                              • photo12.JPG

[video]http://http://www.youtube.com/watch?v=3EaalXmKsUc[/video]
                                Dit is niet mijn moto maar ik rij wel met dezelfde

PB

Dit is het speeltje dat The Misses zich wil aanschaffen.

Ik trek er wel eens opuit met m’n KTM Super Duke.
                                    SuperDuke.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 129)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.