Forumleden, pics van jullie moto hier

Home Forum Zeverhoekje Forumleden, pics van jullie moto hier

  • Maker
    Discussie

  • Bruno
    Deelnemer

      denk wel dat er hier ook nog mensen zullen zijn die door de motormicrobe gebeten zijn

      ikzelf ben volop bezig met volledige ombouw van mijn yamaha v-max

      voor de grote winterwerken

      [IMG]http://i42.tinypic.com/i3528j.jpg[/IMG]

      en momenteel

      [IMG]http://i43.tinypic.com/m97i2d.jpg[/IMG]

    9 reacties aan het bekijken - 121 tot 129 (van in totaal 129)
      • precies veel mensen hier die met een duc rijden (reden), toch ook wel een mooie sound vindt ik zo een duc :respect2:

          Miljaarde, vindt mijn foto’s op PC niet terug van mijn moto’s, zijn helaas allemaal verkocht.
          Laatste was een Duc 999R Fila en de vrouw ne Duc 620 monster. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

          PT

            @ Bladerunner : Nostalgie :respect2: ,…..Monkey Z50A,…Dax,…ZB,.. Als tiener nog mee rondgeknald.

            Vroeger redelijk wat moto’s en quads versleten. Nu nog in het bezit van 2 ducjes. (Heb een lichte voorkeur voor 2-pitters 8) )

            [IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/noc_2007011.jpg[/IMG]

            [IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/10_04_2011002.jpg[/IMG]

            Beide uiteraard uitgerust met Termi’s !!

              Nog wat moois

              1004.jpg

              1007.jpg

              1008.jpg

                Huidige moto Ducati Monster S4RS
                Met Termignoni’s en Ducati race performance cdi (145 pk op achterwiel) voor de winter.

                S4RS001.jpg

                Nu met Spark uitlaatsysteem

                IMG_2109.JPG

                Mijn Vespa’s

                IMG_1334.JPG

                Vespa150GL1.jpg

                Ik heb nog een enduro Yamaha WR450 waar ik verleden jaar geen één keer mee gereden heb, dus maar verkopen denk ik.

                Dan nog enkele Pic’s van mijn vroegere Duc’s
                Monster S4, 999, 916 SPS

                1001.jpg

                De 916 SPS van 1997, gelimiteerd en genummerd met certificaat op 200 stuks wereldwijd. Echt een collectorsitem. Spijtig genoeg verkocht aan een bod dat ik niet kon weerstaan, nu dik spijt van.

                5.jpg

                Dan meer een 996 gekocht om de mooie looks toch te kunnen bewonderen maar het was niet als de 916 SPS, dus ook maar terug verkocht.

                IMG_1123.JPG

                Dan nog een uit de hand gelopen hobby waar ook de meesten van weg zijn ondertussen, enkel het mooiste gehouden.

                1001-800.jpg

                  Vroeger als kind werd me door mijn ouders alles verboden op 2 wielen wat gemotoriseerd was .
                  Dit daar mijn vader toen ik zes jaar was een erg zwaar moto-ongeval gehad heeft waardoor hij bijna het leven moest laten .
                  Na 7 maanden ziekenhuis en jaren achterna behandelingen was dit dus een taboethema .

                  Hierdoor en met respect ervoor heb ik steeds kunnen leven tot de drang te groot was en ik dus halverwege jaren 90 (ik was toen al 28) toch mijn eerste moto aanschafte .
                  Omdat het mijn eerste moto was en ik dus eerst voorzichtig wilde leren rijden schafte ik me een Suzuki Enduro aan . Een 250cc die geboord was naar 300cc . Daar ik in de buiten woonde kon ik er lekker mee tussen de velden en bossen toeren .

                  Na een paar jaren wilde ik voor het echte werk gaan en kocht me een Kawasaki GPZ 600 van ’88

                  Doch dit was het niet en werd al vrij snel vervangen door een Yamaha FZR1000 Genesis van ’88.
                  Hier heb ik jaren op gereden en erg veel kilometers gemaakt tot een zatlap me dag voor kerstmis van de weg maaide .

                  Daarna kwam er een Kawasaki ZZR 600 ’96 van een maat van me uit Duitsland . Deze machine was” voll offen” en oa naderhand door mij voorzien van een Dynojetkit , open filter en twee carbon uitlaten onder de zadel . Goed voor 140pk .
                  Doch toen ik niet meer alleen was en met tweeën ik zitproblemen kreeg (moto was te klein) heb ik die een paar jaar later verkocht

                  Met nog steeds heimwee naar de FZR en daar een 1000 groter is kwam ik terecht op een FZR Exxup van ’90 . Deze was geprepareerd door mijn motogarage (die veel doet met circuitmoto’s) en dat ding had behoorlijk vermogen .

                  Doch door familiale omstandigheden en een druk beroepsleven kwam erop rijden er niet meer van . Ook bijna al mijn motovrienden hadden hun bike verkocht (getrouwd , kindjes etc) en alleen rijden was niets voor mij . Als ik vrij was , was mijn zoontje er ook en die kon ik beter meenemen op uitstapjes in de Porsche dan achterop een moto 😈 😉
                  Er werd dus nog maar tussen 200 en 500km per jaar op gereden .
                  Te zot dus om te houden daar door de jonge leeftijd van mijn zoon er de eerste jaren geen verandering in zou komen . Die werd dus verkocht in 2005.

                  Ik heb dan wel nog een moto gekocht die eigenlijk enkel diende als meubel voor in mijn zaak en op een heel klein testritje na nooit op gereden werd . Een tot dragster verbouwde BMW R65 ’80 .
                  Deze is verleden verkocht (heb die 10 jaar in mijn bezit gehad waarvan de laatste 3 jaren gestald bij een kennis na stopzetting zaak en mijn verhuis )

                  Daar er nu weer vele van mijn vrienden een moto aangeschaft hebben en de microbe al langer in me woekerde was ik de laatste twee jaar op zoek naar een nieuwe moto . Niet intensief , maar ik hield de markt toch vrij regelmatig in het oog .
                  Na een paar bezichtigingen , testritjes etc waar telkens wel iets was (moto niet zoals beschreven , slecht gevoel , onduidelijke historie , achterstallig onderhoud ) is het er begin verleden jaar dan toch van gekomen .

                  Ik heb me na zes jaar motoloos geweest te zijn , een Triumph 955i Sprint RS aangeschaft van 2001 met nu 23.000km . Volledige onderhoudshistoriek , perfecte moto maniacaal onderhouden van een 54 jarige man die de moto 5 jaar geleden aangeschaft had (toen 8000km) en nu voor een Bonville ging. (past beter bij zijn leeftijd zegt hij)

                  Hier is ze dus

                    full power inderdaad, die hardtail look is gewoon om te weten hoe laag ik hem kan maken, komen setje stereo veren op.

                    PB

                      Serieuze aanpassing zo’n HardTail !
                      Nu ja, het kan enkel het weggedrag of eerder het gebrek eraan
                      ten goede komen op zo’n Vmax. :applaus: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
                      Btw: 145Pk versie?

                      [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/560/36380102994353085724100.jpg/][IMG]http://img560.imageshack.us/img560/2904/36380102994353085724100.jpg[/IMG][/URL]
                      Mijn ex speeltje CB600 Hornet. :sarcastisch

                      [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/267/36380102995483085611100.jpg/][IMG]http://img267.imageshack.us/img267/9195/36380102995483085611100.jpg[/IMG][/URL]
                      Sinds 2001 is dit mijn monsterke:Duc S4 :relaxman:

                      Wim

                        Mooi machine zo’n V Max, maat van mij heeft er ook zo eentje. 8)

                      9 reacties aan het bekijken - 121 tot 129 (van in totaal 129)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.