Forumnaam sticker…

Home Forum Zeverhoekje Forumnaam sticker…

• Maker
    Discussie
  • Er schiet mij opeens een ideetje te binnen, let me know what you think. 😉

Er worden vaak a la racewagen, namen op de zijruitjes geplaats. Maar waarom niet de forumnaam? Is makkelijk om wagens bij personen te plakken. En voor degene onder ons die meerdere P’s hebben en niet meer juist weten welke nu weer allemaal van hem is… 🙄

Ik was aan het denken aan forumnaam in het bekende Porschefont: de blokletters. Kleur is zelf te kiezen. Letters niet te groot, dus subtiel.

*edit*
    Had zelfs al een leuk plekje in gedachten voor personen die het niet op de zijruiten zouden willen plakken (inclusief ik dus :roll:), bestuurderskant, helemaal onderaan het raam (op de zwarte strook), onder de ruitenwisser. Zie je niet van binnenuit, stoort het zicht dus niet (i.v.m. keuring) en dan heb je maar één sticker nodig wat ook weer voordeliger is in prijs. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • [quote=”cabrio wim” post=121078]Niet overdrijven hè Koen, want dan zou je 7698 post moeten hebben. :what: 😆 ;)[/quote]
      Koen:

:happy: 😆

😆 😆 😆 😉

Wim

Niet overdrijven hè Koen, want dan zou je 7698 post moeten hebben. :what: 😆 😉

koentje toch, twas een graptjen hé

Ze zullen me nog wel kennen .
              9 jaren hier en nog steeds het meeste aantal posts hier (dubbele van die op de tweede plaats)
              Er zijn hier Admin’s en Mods geweest die jaren niks gepost hebben dus die paar weekjes dat ik er niet was zullen het wel niet maken .
              Ik heb momenteel belangrijkere zaken dan het PF.Ook voor mij blijft dit een hobby en geen plicht .

[quote=”911-lover” post=120972][/quote]
                Hierse!!! :first:
                Welkom!! Gelieve je eerst voor te stellen in het daarvoor bestemde topic :mrgreen: :happy:

😆 Goeie Patrick. 😉

Koen: Prioriteiten stellen he. :mrgreen: (Welcome back btw… ;))

Heb er vandaag nog wat verder over nagedacht en het is misschien leuk voor degene die wel geïnteresseerd zijn maar niet echt hun wagen willen beplakken: sticker in het zwart! Als je de sticker dan kleeft op de voorbeeld-plek (op zwarte band in voorruit) zal niemand de sticker zien hangen die het niet weet! Wij als PF leden weten het dan echter wel en kunnen dan op evenementen zoals Porschedays Francorchamps (waar ZOVEEL wagens staan!) makkelijk zoeken naar PF wagens. Zorgt voor leuke fototjes en misschien wel leuke babbels als je elkaar dan treft. 😉

Goed idee alleen afwachten wie er een (extra) sticker op zijn/haar P wil hangen .

[quote=”PatrickB” post=120849]Voor Wes wel eentje die huidvriendelijk is dan. :coolness: :happydance: :relaxman:[/quote]
                      Mooi doelpunt! :first: :drink:

Lol!! :))

En dan allemaal een sticker met “Mushroom” op bestellen zeker… :sarcastisch :mrgreen:

PB

Voor Wes wel eentje die huidvriendelijk is dan. :coolness: :happydance: :relaxman:

Dat lijkt meer op een gegraveerde antidiefstalcode Wes 😉
                            Leuk idee !

Heb je op het seniorennet dat vieze woordje “korting” opgevangen? 🙄
                              Want die mannen kennen er ook wat van! 😆

Alvast bedankt aan degene die het een goed idee vonden! :up:
                              Bij genoeg positieve reacties zal ik eens horen bij een bevriend ontwerper die in reclame en dergelijke doet.

goed gevonden wes-rs :up:
                                lijkt me ook wel :happy: om sommige forumnamen op een p te zien
                                leeftijd zullen we er maar niet bijzetten anders denken ze dat het allemaal oldtimers zijn voor die van het seniorennet met een recent model :mrgreen: :happy:

Yep goe gedacht :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.