Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › forumnaam veranderen
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 7 maanden geleden door Lou.
-
MakerDiscussie
-
7 juni 2006 om 17:00
ik ben nu al bijna een week de trotse eigenaar van een SC cabrio.
en ik zou dus graag mijne naam veranderen en ik weet niet hoe. kan iemand mij helpen? 😳 -
MakerDiscussie
-
[quote=”cabrio’87”:24cyyfxv]ons LOUke is weer in form,da zie ik graag hé….,ge gaat toch mee in Oktober? 🙄 [/quote]
Na zo’n ritje zoals vandaag heb ik er anders wel zin in ,we hebben er ong. 350 km opzitten. Wreed veel fun gehad.halvelings heb ik al een afspraak voor u gemaakt ’83 op dinsdag,….tot straks!
ja het is er echt wel het weer voor… 8)
het doet echt wel pijn als ik ze zo in de garage zie wachten ….wachten …wachten… 😥[quote=”cabrio’87”:3shjfhg2][quote=”Lou”:3shjfhg2][quote=”Pascal”:3shjfhg2]Potverdikke mannen, die cabriokes doen me watertanden bij dit weer 8) [/quote]
Targa’s niet onderschatten hoor Pascal. Ze beloven voor vandaag 28° en wij zijn zo meteen weg voor een ritje van +- 200 km. Combi van oldtimers (zelfs van voor 1940) en Porsches. Starten in Paal, afrit 26. Ontbijten tot 10 en dan Limburg onveilig maken……[/quote]
REBEL…..gisteren nog even een testje gaan doen met mijn cabrio’ke,langs Luxenburg en even langs Coo ,zalig weer!!
Moest “ze” eens testen nu ik mijn injectoren heb laten reinigen en tevens bleken er enkele kleine onderdeeltjes stuk.
Blijkt dat ze de injectoren van een 3.2 toch zeer goed kunnen controleren en repareren ,het geeft een groot verschil (terug in conditie) minder verbruik en constantere POWER.
Het nadenken vanaf “230” tot “240” is verdwenen ,zeer leuk! (vooral als je dat even “dak open ” uitprobeerd.
Tot mijn grote spijt moet ik ook melden aan iedereen die al eens achter me heeft gereden ,het KNALLEN is ook gedaan volgens mij (heb alles geprobeerd )! 😆 [/quote][quote=”Lou”:qgg9k9bd][quote=”Pascal”:qgg9k9bd]Potverdikke mannen, die cabriokes doen me watertanden bij dit weer 8) [/quote]
Targa’s niet onderschatten hoor Pascal. Ze beloven voor vandaag 28° en wij zijn zo meteen weg voor een ritje van +- 200 km. Combi van oldtimers (zelfs van voor 1940) en Porsches. Starten in Paal, afrit 26. Ontbijten tot 10 en dan Limburg onveilig maken……[/quote]gisteren nog even een testje gaan doen met mijn cabrio’ke,langs Luxenburg en even langs Coo ,zalig weer!!
Moest “ze” eens testen nu ik mijn injectoren heb laten reinigen en tevens bleken er enkele kleine onderdeeltjes stuk.
Blijkt dat ze de injectoren van een 3.2 toch zeer goed kunnen controleren en repareren ,het geeft een groot verschil (terug in conditie) minder verbruik en constantere POWER.
Het nadenken vanaf “230” tot “240” is verdwenen ,zeer leuk! (vooral als je dat even “dak open ” uitprobeerd.
Tot mijn grote spijt moet ik ook melden aan iedereen die al eens achter me heeft gereden ,het KNALLEN is ook gedaan volgens mij (heb alles geprobeerd )! 😆[quote=”Lou”:xtqz40ux][quote=”Pascal”:xtqz40ux]Potverdikke mannen, die cabriokes doen me watertanden bij dit weer 8) [/quote]
Targa’s niet onderschatten hoor Pascal. Ze beloven voor vandaag 28° en wij zijn zo meteen weg voor een ritje van +- 200 km. Combi van oldtimers (zelfs van voor 1940) en Porsches. Starten in Paal, afrit 26. Ontbijten tot 10 en dan Limburg onveilig maken……[/quote]
Paal 26 is hier 3km vanaf 😉
Maar ja, alvast veel plezier met de rit, terwijl ik achter mijn boeken zit 🙁[quote=”Pascal”:2vajf0i4]Potverdikke mannen, die cabriokes doen me watertanden bij dit weer 8) [/quote]
Targa’s niet onderschatten hoor Pascal. Ze beloven voor vandaag 28° en wij zijn zo meteen weg voor een ritje van +- 200 km. Combi van oldtimers (zelfs van voor 1940) en Porsches. Starten in Paal, afrit 26. Ontbijten tot 10 en dan Limburg onveilig maken……Potverdikke mannen, die cabriokes doen me watertanden bij dit weer 8)
Pascal (ook ene van POCA)[quote=”groentje”:1emsrvo9]neje ik dacht aan sneeuwwitje… 😀
nee serieus nu wat dacht je van cabrio ’83[/quote]DOEN….!
ons LOUke is weer in form,da zie ik graag hé….,ge gaat toch mee in Oktober? 🙄
[quote=”Lou”:esbw211i]Wat wordt het dan? Witje ❓ [/quote]
Goed dat de i aan de andere kant staat van het klavier dan de a.
Het zou erg zijn moest David dan een typefoutje maken 😆 😆 😆neje ik dacht aan sneeuwwitje… 😀
nee serieus nu wat dacht je van cabrio ’83stuur me even een pm eke met je niewe naam en ik verander hem 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.