foto upload problemen

Home Forum Porscheforum mededelingen foto upload problemen

• Maker
    Discussie
  • Vandaag ben ik nog eens op zoek geweest naar de foto upload problemen, ik heb de bewuste plugin’s geherinstalleerd, enkele testen gedaan, en geen probleem ondervonden, maar dat wil nog niets zeggen, als jullie een probleem tegen komen gelieve hier dan in een zo duidelijk mogelijke beschrijving te melden wat je ervaart of wat het probleem is. :hail:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • foto van net geen 500 kb op mac met firefox…
      Paneelporscheliving.jpg

het heeft volgens mij eerder met de bestandsgrootte te maken dan met de extensie, eens je aan de ondergrens van 1,5 Mb komt lukt het met geen enkel OS noch browser,

nope sorry. Krijg hem ni gepost.

jpeg stond er idd niet tussen als geaccepteerde bestanden, kunnen de iphone gebruikers het nu nog eens proberen ?

ik vind hier geen problemen, das het gekke steeds, maar als iemand met iphone of ipad een foto naar mijn android toestel stuurt krijg ik dat ook 9 kansen van de 10 niet open, dus die jpg en jpeg, kan wel eens kloppen, ik ga hier op t forum eens kijken bij geaccepteerde bestandsvormen of ik dat terug kan vinden en desnoods aanpassen.

J

[quote=”Harley G” post=226351]Foto’s die met de iphone genomen zijn krijg ik ook nog steeds niet gepost via de iPad. Heb niet echt zicht op de grootte maar vroeger ging dit wel zonder probleem.[/quote]

Las op Peilcanparts dat Apple de extensie van zijn foto’s veranderde van jpg naar jpeg, misschien heeft dat er iets mee te maken??
                Op Pelicanparts ondervinden ook veel mensen last om foto’s te posten via iPhone of iPad…

Wat betreft de grootte van de aifoon foto’s. Dat varieert bij mij tussen 1,6M en 2.2M. Net iets te groot dus.

porsche 962 anno 1984 (1,42 Mb) lukt mij ook niet als bijlage, wel adhv hyperlink

“Ik kan er gerust 6 uploaden zonder problemen, moet wel wat inboeten op de kwaliteit.”
                      Hier misschien kans tot misverstand :
                      De foto’s die ik post komen niet rechtstreeks van de iphone, ik open deze met de standaard voorbeeld functie van Windows.
                      Met snagit neem ik hiervan een snede die ik dan opsla als een nieuwe foto, deze post ik op het forum (bestandsgrootte tss de 90 en 200kB)

Software : Techsmith Snagit Pro 10.0.0 Build 788

Key’s kan ik doorsturen via PB indien nodig

Ik krijg hier nog steeds geen foto gepost 1.33 MB

[quote=”Harley G” post=226351]Foto’s die met de iphone genomen zijn krijg ik ook nog steeds niet gepost via de iPad. Heb niet echt zicht op de grootte maar vroeger ging dit wel zonder probleem.[/quote]
                          Foto’s genomen via Iphone/Ipad zijn meestal + 1,5 MB.
                          Ik kan er gerust 6 uploaden zonder problemen, moet wel wat inboeten op de kwaliteit.

Heb zelf ook zojuist geprobeerd met 2 foto’s, lukt niet.

Foto’s die met de iphone genomen zijn krijg ik ook nog steeds niet gepost via de iPad. Heb niet echt zicht op de grootte maar vroeger ging dit wel zonder probleem.

Testje: een paar zelfgemaakte foto’s , lukte mij niet meer om deze te plaatsen :what:

…Nope lukt niet hoor, zelfs niet één voor één :bounce: :bounce: :bounce:

het blijkt ondanks slechts een gewone reload toch geholpen te hebben.
                                  ik kon tot voor kort max 2 foto’s per keer posten en ook in size > 500 Kb lukte niet.
                                  deze beperkingen schijnen nu van de baan te zijn (3 Mb gaat nog niet maar 1,5 Mb wel en da’s ruim voldoende)
                                  :salut: :hail: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.