Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 991 › Foto voor MUSH !
- Dit onderwerp bevat 46 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door kleinekastenteufel.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Mushroom” post=110887]:?
Da’s toch de standaardvoorbumper van een 4S en een Turbo?Juist, ja.
[quote=”911_NL” post=110897][quote=”Mushroom” post=110890]
Begin je ook zin te krijgen in eentje Olaf? :lekker: [/quote]Heb wel eens het idee gehad om bij een 996 (of Boxster) de motor er uit te lepelen en er een 3.8 van een 993 met carburateurs in te hangen :sarcastisch[/quote]
???
Waarom zou je nu het beste uit de 996 halen? 8) 😈Onlangs stonder er een paar gt3 cups te koop…. +400pk op de wielen…. Prijs was alleen een beetje :puke:
[quote=”Mushroom” post=110890]
Begin je ook zin te krijgen in eentje Olaf? :lekker: [/quote]Heb wel eens het idee gehad om bij een 996 (of Boxster) de motor er uit te lepelen en er een 3.8 van een 993 met carburateurs in te hangen :sarcastisch
Regelbare ophanging, vette velgen en de spoilerlip vd turbo….
Well whaddayaknow…
Zo had ik het nog niet bekeken eigenlijk 8)
Begin je ook zin te krijgen in eentje Olaf? :lekker:
Nog even wachten tot ze 5000 Euro kosten, dan een paar inleggen en dan “een Magnus Walker’ken” doen :respect2:
Sit back and relax en na een paar jaar you can smile all the way to the bank…[quote=”Mushroom” post=110865]
Zoals ik eergisteren reeds zei: wat Magnus Walker nu doet voor de pré-impacts gaat ooit ook iemand doen voor de 996’jes .. [/quote]Ik ken een Belg die (ook) in een oude (brandweer)kazerne woont :respect2:
😕
Da’s toch de standaardvoorbumper van een 4S en een Turbo?[quote=”mark986″ post=110832]http://vimeo.com/45290751[/quote]
😯 :applaus: 😯 :applaus: 😯
OMG !!!
En ik *heb* dat??? 8)
Weet je wat ik nooit snap? Da’s iemand die zegt dat die waterkokers geen uitstraling hebben…
Zoals ik eergisteren reeds zei: wat Magnus Walker nu doet voor de pré-impacts gaat ooit ook iemand doen voor de 996’jes, en dan zal iedereen zitten klagen van “hadden we dat nu geweten hé?” 😉😯 :applaus: 😯 :applaus: 😯
OMG !!!
En ik *heb* dat??? 8)
Weet je wat ik nooit snap? Da’s iemand die zegt dat die waterkokers geen uitstraling hebben…
Zoals ik eergisteren reeds zei: wat Magnus Walker nu doet voor de pré-impacts gaat ooit ook iemand doen voor de 996’jes, en dan zal iedereen zitten klagen van “hadden we dat nu geweten hé?” 😉[quote=”Mushroom” post=110768]En terug on-topic…
[/quote]
Ja! Nu snap je dat ze die waterkokers kunnen verkopen …. Meneer denkt niet met z’n verstand
En terug on-topic…
En eerlijk?
Ik heb het precies meer voor de Carrera2… 😕 😯
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.