Foto voor MUSH !

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Foto voor MUSH !

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

Schermafbeelding2012-10-23om16.07.58.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
      • [quote=”Funny” post=110588]Ik vind diene Sport Turismo zijn gat heel mooi . :applaus:[/quote]

anders gaan we eens met zijn alle tegen dit kontje duwen? 😆 😆 😆
        http://www.youtube.com/watch?v=97U7vSCRDmA&feature=youtu.be

XXX

Waar vindt je die nog in zulke staat hé, die vergulde kaders 😀

Kijk , dat is nu een knappe foto :first:

Een donatie van de master himself (Rufie):

Popo.jpg

Diene kerel zijn gezicht hierboven is hilarisch :applaus:

Ik vind diene Sport Turismo zijn gat heel mooi . :applaus:

:applaus: 😉

En wat zou ie hiervan denken? :relaxman:

991-53-copyright-porsche.jpg

[quote=”Dovena” post=110529]”Dees madam kan mij krijgen”

Voorwaarden: breed achterste en in het oog springende koplampen. Nog iets vergeten? :P[/quote]
                        Schoon zjanten :sarcastisch :mrgreen: :engeltje:

Dat hok hier net boven is precies ook niet mis… :applaus:

XXX

[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/porschepanamerasport-turismo.jpg[/IMG]
                          dju, nu beter

XXX

Photobucket
                            Hmm, ook niet slecht hé, koplampen springen nog wel niet in’t oog… 😀

“Dees madam kan mij krijgen”

Voorwaarden: breed achterste en in het oog springende koplampen. Nog iets vergeten? 😛

Ik weet het… 😳
                                Stom hé? 🙁
                                Ik heb het proberen uitpraten maar Jimmeke geeft niet thuis. Geen antwoord op pm’s noch mails.
                                Een niet werkende motor zet idd alles in perspectief en ‘t gaat me zelfs al lang niet meer over die centen maar ik ben het beu om op te draaien voor het egoïsme van anderen om ze hier dan een paar maand later zien uit te pakken met al hun nieuwe Porsches…
                                Als sommige “ex-forumleden” dat normaal vinden dan hoop ik dat ze krak hetzelfde tegenkomen.
                                En nu terug on-topic…

Dees madam kan mij krijgen :respect2:

Zeg mannekes, is’t weer van dattum 👿

Pak es samen een pint en klap het uit! En ja er zal altijd eentje meer moeten toegeven dan de andere.

Wens het niemand toe, maar een plots niet werkende motor doet een mens nadenken, geloof mij 😕

aiai, en twas ier just plezant aant worden! ruzie

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.